eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
از بعضی اتفاقا که عبور کنی ، دیگه هیچ چیز نه اونقدر سخته نه اونقدر قشنگ .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
حس میکنم تو لذت بردن از تنهایی دارم زیاده‌ روی میکنم ..
هیچ کس متوجه اشک هات نمیشه ، هیچ کس متوجه درد هات نمیشه ، هیچ کس متوجه غم هات نیست ، اما همیشه متوجه اشتباهاتت هستن و مقصر قصه تویی .
خسته بود، البته جسمش نه روحش!
تو زبان عربی یه کلمه هست به اسم «الوُجُوم» یعنی «دردی که صاحبش رو لال می‌کنه.» و انگار خیلیامون بهش دچاریم.
جدی شما هم نمیدونین چتونه و چی میخوایین و چرا سر حال نیستین و چرا از همه بدتون میاد و چرا سرگردونین و انگار یه چیزی کمه یا من دارم دیوانه میشم؟
من واقعا از وضعیتم خبر ندارم، هم دلم می خواد تا فردا صبح بی وقفه گریه کنم، از یه طرفم انقدر خستم که حوصله ی گریه کردنم ندارم، نه حرفی نه چیزی، منتظرم اما نمیدونم منتظر چی، نمی دونم به جز تحمل کردن چه کاری ازم بر میاد، هم به کمک نیاز دارم، هم می دونم می تونم خودم تنهایی از پس همه چی بر بیام، لعنت بهش من حتی نمی دونم اسم این وضعیت چیه.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
داشتم به این فکر میکردم که با وجود اینکه دارمت؛ نمیتونم داشته باشمت... نمیتونم لمست کنم؛ نمیتونم بغلت کنم؛ نمیتونم گرمای تنتو حس کنم؛ و بله عزیزم، تو نداشتنی ترین داراییِ منی... و این یکی از غمگین ترین پارادوکس‌های زندگیمه :)
آدماتونو با دیگران مقایسه نکنید این فقط باعث میشه همینی هم که دارید از دست بدید