یه تیکه کاغذ بردار و برای خودت بنویس:
"يه وقتایی ، بارِ بعدى وجود نداره ، شانس دومى نيست ، وقت اضافه و استراحتی نيست ؛
گاهى وقتا ، يا الان هست و يا هرگز ! "
بزار جلوی چشمات باشه ، بزار بدونی که اگر امروزت سخت میگذره واسه چیزای مهمتریه و با ارزش تریه که میخوای ؛)
تو موقعیت عجیبیام که به نظرم هیچکجاش غلط و اشتباه نیست.
سخت هست ؛ اما اشتباه نیست.
از یه جایی به بعد
با خیلی از آدما کم حرف میشی
چون احساس میکنی اونجور که باید نمیفهمنت
و این خیلی دردناکه ، درد فهمیده نشدن .
‐ یادتونه میخواستیم جادو کنیم مثلا میگفتیم :
‹ اجی مجی لاترجی! ›
± معنیش میشه :
‹ میاد ، نمیاد ، امیدی نیست ؟ : )!›
رابطه باید اینجوری باشه : وقتی از هم دور میشید حس کنید بهترین دوستتون پیشتون نیست، نه صرفا یه جنس مخالف که دیگه با هم نیستید .