eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
من حبابی کوچکم، از دار دنیا غیرِ تو در دل تنگم ندارم جا براى هيچ‌كس
اين درسته كه هيچكسی از نبود آدم ديگه‌ای نمرده ، اما باور كنيد زندگی با بودن بعضيا انقدر قشنگه كه ديگه حتی يه لحظه‌ام زندگی بدون اونو نميخوای .
جدیدا حتی تو کنج تنهایی خودمم احساس آرامش ندارم")
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
وقتی از همه دور شدم ، وقتی دلم نمیخواد با هیچکس حرف بزنم ، اما مدام میخوام که تو باشی کنارم فرق خودت با بقیه رو بدون :)
هنوز هم بهترین قسمت روز ؛ شَبه !
‏به خاطر تمام صمیمیت‌های بیجایی که با انسان‌های بیجا داشتم ، از خودم معذرت می‌خوام.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
- داشت میرفت بی‌دلیل و بی‌توضیح ! ‹ سرِ قرار آخر بودیم نگام کرد گفت نمیخوای هیچی بگی ؟ چیزی نداشتم بگم‌ ، تصمیمش قطعی بود بی‌اختیار گفتم امیدوارم یه روز عمیقاً بفهمی با من چیکار کردی . . بعد از ۶ سال دیروز بهم پیام داد ، نوشته بود کاش هر نفرینی میکردی جز کلمه آخر ، ناراحت شدم براش اما خب چه میشه کرد ، دنیا خیلی گِرده ، واسه همین میگم مراقبِ خاطراتی ك برای آدما میسازین باش ، بدترین یادآوری وقتیه ك بلایی سرت میاد و ناخودآگاه یادِ آدمی میفتی ك یه روزی اون بلا رو سرش آورده بودی :)!
زندگی همینقدر عجیبه که پارسال یه آدمایی تو زندگیت بودن که فکر میکردی ابدی بودن و الان نه برات مهمن نه خبری ازشون داری ..