اين درسته كه هيچكسی از نبود آدم ديگهای نمرده ، اما باور كنيد زندگی با بودن بعضيا انقدر قشنگه كه ديگه حتی يه لحظهام زندگی بدون اونو نميخوای .
وقتی از همه دور شدم ، وقتی دلم نمیخواد با هیچکس حرف بزنم ، اما مدام میخوام که تو باشی کنارم فرق خودت با بقیه رو بدون :)
- داشت میرفت بیدلیل و بیتوضیح !
‹ سرِ قرار آخر بودیم نگام کرد گفت نمیخوای هیچی بگی ؟ چیزی نداشتم بگم ، تصمیمش قطعی بود بیاختیار گفتم امیدوارم یه روز عمیقاً بفهمی با من چیکار کردی . .
بعد از ۶ سال دیروز بهم پیام داد ، نوشته بود کاش هر نفرینی میکردی جز کلمه آخر ، ناراحت شدم براش اما خب چه میشه کرد ، دنیا خیلی گِرده ، واسه همین میگم مراقبِ خاطراتی ك برای آدما میسازین باش ، بدترین یادآوری وقتیه ك بلایی سرت میاد و ناخودآگاه یادِ آدمی میفتی ك یه روزی اون بلا رو سرش آورده بودی :)!
زندگی همینقدر عجیبه که پارسال یه آدمایی تو زندگیت بودن که فکر میکردی ابدی بودن و الان نه برات مهمن نه خبری ازشون داری ..