آندیا!
« من با نخ نازکی به این دنیا وصلم ، با من مدارا کنید ! » و شببخیر .
« هر نوع دل کندنی تمرین مرگ عزیز ِ جان ! » و شب بخیر .
بی معرفتی از بيشعوری دردناكتره وقتی طرفت بيشعوره دست خودش نيست ولی بی معرفتی كاملا اگاهانس و اينه كه آزار ميده !
آندیا!
نوید محمد زاده تو یه سکانسی تو فیلم عصبانی نیستم به باران کوثری میگه: "نریا؛ میمیرم . ." همینقدر س
یه دیالوگ تو سریال گناه فرشته هست ك میگه :
انقدر دوست دارم که اومدم اینجا
تا بهت بگم
ته این راه میرسی به چاه
و انقدر دوست دارم
که بعدش بهت بگم
تا ته همین چاه باهاتم (':