یکی از زندگی راضیه ، یکی هر روز دلش میخواد بمیره ، یکی میخنده ، یکی گریه میکنه، یکی غر میزنه ، یکی انرژیش بالاعه ، یکی بی حوصله هست ، یکی با آدما حال میکنه یکی حوصله هیچکسو نداره و همهی اونا منم !
کسی که آدمو بخواد ، بهتر از تویی براش وجود نداره ، کسی هم که نخوادت ، همه براش از تو بهترن ، در نهایت همه چیز به خواستن آدما ربط داره، نه به خود آدما:)!،