احساس میکنم کم کم باید تک تک آدمایی که میشناسم و بغل کنمو بگم واقعیت اینکه من دیگه نمی تونم دوست خوبی براتون باشم. دیگه بلد نیستم به حرفاتون گوش کنم، دیگه نمی تونم براتون قشنگ حرف بزنم و به آینده امیدوار کنم. بخاطر اینکه این روزا نمیدونم با خودم چند چندم ؛
آندیا!
زیباییماه؛
اینو نگه داشته باشم یه شب ک حالم خیلی خوب بود بزارم ، دیدم انگاری اون شب نمیادش😂🤦🏻♀ ایناس ک بد ؛
آندیا!
من بسیار آدم "میفهمم ولی به روت نمیارم" ای هستم .
من بسیار آدمِ « حالا که نمیتونم حالتو خوب کنم حالِ خودمم بد میشه » ای هستم.
هیچوقت دنیاتونرو اندازه یک «آدم» کوچیک نکنید !
وقتی تمام فکرو ذکرو شبو روزتون میشه یه آدم ، وقتی هر چی میخواد و هر چی میگه موافقت میکنید ، وقتی از خودتون و خط قرمزاتون بخاطر یه آدم دیگه رد میشید ؛
یعنی دنیاتونو اندازه یه آدم کوچیک کردید . .
اون موقع وقتی ترکتون کنه ، خیانت کنه یا بهتون آسیبی برسونه ، با خودتون میگید :
من که همه کار کردم ، من که همه تلاشمو کردم ، من که همه جوره پاش موندم . .
آره عزیزم درست میگی ؛ چون تو دنیاتو قد یه آدم ساده کوچیک کردی ، همه چیو فراموش کردی ، همه چیو گذاشتی کنار ؛
معلومه که وقتی بهت آسیبی برسونه ، تو همه چیتو از دست میدی ، معلومه که کمرت خم میشه ! پس به خودتون بیاید .