آندیا!
فروغ ِ فخزاد میگه ک : ◗ مسئولِ طـرزِ فکرِ آدمها نیستم . . بگذار هر ك هردچـه خواست بگویـد . . ! چه
به قول محمود درویش :
نبودن ، تو را میکُشد؟
مرا حضوری که شبیه نبودن است میکُشد .
‹ و چقدر راست میگفت ›
- ‹ دوست داشتن های عمیق ما هیچوقت تموم نشدن فقط ما مجبور به رها کردن شدیم ›'))!
- تنم از غم ، درد میکند . .
سرم از درد ، گیج میرود .
چشمانم از گیجی ، سیاهی میروند .
خستهام ، خسته . . !