دیدی وقتی زیادی گرسنه میمونی میل به غذا رو از دست میدی !؟
یعنی در عین حال كه گرسنهای غذا نمیخوای ،
گاهی وقتا آدما اینجورین ، انقد میخوان و نمیشه كه دیگه نمیخوان :)!
ته دنیا باشم ، تک و تنها باشم ، خودمُ دارم که ؛
رو به روم سد باشه ، همه چی بد باشه ، خودمُ دارم که :)!
گفت : هفتهی دیگه تنهاییت تموم میشه و
از انفرادی میای بیرون ؛ نظرت چیه ?!
دوست داشتم توی صورتش بخندم و بگم :
‹ چهطوری تنهایی آدم تمام میشود :)! ›
من تنهاترین مرد دنیارا میشناسم !
همین همسایهی روبهرویی . . ؛
سی سالی میشود ك با کلید در را باز میکند :)!
آندیا!
- استادم همیشه میگه :
یکیو پیدا کنید ك بتونید باهم تو خیابون شیرکاکائو و کیك بخورید وگرنه همه کافه رفتنو بلدن :/
آندیا!
وقتی میبینم از لحاظِ روحی و جسمی رو به نابودیِ دیالوگِ حامد بهداد داخلِ سرگیجه یادم میاد . . ؛ ‹ مرگ
یه دیالوگی تو فیلم خواستگار متحرم بود
که پیرمرد به پیرزن میگه :
‹ عشق که جنس قاچاق نیست پنهانش کنی ! عشق نعمت خداست . . ؛
عشق جوانی و پیری نمیشناسه ،
در دل خاک کهنهی باغچه هم میروید ! ›
به قول یه عزیز عشق همه چیز را توجیه میکند .