آندیا!
- تولستوی از افسردگی میگه :
« حتی اگر غول چراغ جادو هم میآمد و از من میخواست هر آرزویی دارم بکنم تا برآورده سازد، باز هم نمیدانستم چه چیزی از او بخواهم . . . »
یه تیکه از کتاب ؛
تنهایی و غم غربت در جانش چنگ انداخت، غربتی که در میان شهر آشنا گریبانش را گرفته بود. چقدر انسان تنهاست. مثل پر کاه در هوای طوفانی.
- کتاب ِ سمفونی مردگان !