آندیا!
بسیار آدم "از کسی کمک نمیگیرم و تا وقتی حالم بهتر شه غیبم میزنه" ای هستم.
من بسیار آدم «خیلی صبر میکنم، ولی یدفعه ول میکنم و میرم» ای هستم . .
آندیا!
دل اَگر خوش خبری پیشِ کسی جار نزن ؛
باید این را بنویسند به پیشانیِ من .
-عرفانطهماسبی