یهبار که داشت سیگار میکشید برگشت گفت :
تو تا حالا سقوطِ یه عقاب رو دیدی ؟
ندیده بودم ؛
گفت : گریه کردنِ ماهیهارو چی ؟ اونم ندیدی نه ؟
با سر حرفش رو تایید کردم .
کفِ دستش رو خاروند و گفت :
«منم ندیدم ، بعضی چیزا دیدنی نیست انگار ؛ اتفاق میافتهها ولی دیده نمیشه ، سقوطِ عقاب ، اشکِ ماهی ، درد انسان .»
جبران اشتباه ترین کلمه رایج بین آدماست ، هیچ چیزی قابل جبران نیست ، هیچ چیزی نمیتونه دل شکسته رو جبران کنه .
محمود درویش خیلی منطقی میگه:
اگر خواستید بروید،
بروید و هرگز بازنگردید
لااقل به رفتن وفادار باشید،
تا ما هم به فراموش شدنتان عادت کنیم..