منتظرت بودم اما نه امروز. دیگر خیلی دیر و بیموقع آمدی ، امروز حتی از آمدنت هم خوشحال نیستم .
چه کسی گفته زمان طلاست ؟ من مزه مزهاش کردم.
زمان عین الکل است ، ثانیه ثانیه میسوزاند و میرود در عمق وجودت .
مستِ مست که شدیر، چشمهایت را باز میکنی میبینی عمرت گذشته و تو ماندی و خماریِ از دست رفتن یک عمر !
- فروغ فرخزاد.
الان دقیقا توی اون نقطه از زندگی ایستادم که کافکا میگه :
از زندگی با مردم ، از حرف زدن ، عاجزم !
کاملا در خود فرو رفتهام ، به خودم فکر میکنم چیزی ندارم به کسی بگویم.. هرگز ؛ به هیچکس !