خیلی جالبه ، فقط یکی میتونه از ته دل ناراحتمون کنه و فقط همون آدم میتونه از دلمون دراره ، و جوری حالتو خوب کنه انگار هیچی نشده .
عاقبت همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت ، ما که روی آن ، دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم .
هیچکس اندوهی را از دلم در نیاورد ؛
من همیشه تک و تنها در گوشه کناری ، همه را بخشیدم .