eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
لبریز از حرفو فارغ از میل به سُخن ؛
عاقبت همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت ، ما که روی آن ، دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم .
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
هیچکس اندوهی را از دلم در نیاورد ؛ من همیشه تک و تنها در گوشه کناری ، همه را بخشیدم .
هدایت شده از آندیا!
‹ خوب بخوابی عزیزِ روزهای سخت من ! 🌙 ›
هدایت شده از خاکسترِ‌سیاه"
درود عزیزانِ من، خاکستری تصمیم داره یک تقدیمی برگزار کنه. بدین ترتیب که شما از ۱ تا ۱۰۷ یک عدد رو انتخاب می‌کنید و بنده یک موسیقی از پلی‌لیستم و یک عکسِ ایرانیِ ناب و یک شاه‌بیت از حضرتِ سعدی تقدیمتون میکنم. به همین سادگی. فقط لطفا این پیام رو فور کنید و لینک کانالتون رو یا اگر ممبر هستید اسمتون رو به همراه عددِ انتخابی‌تون اینجا برام بگذارید. متشکرم، خاکسترِسیاه"
سرشو گذاشت رو شونه هام بلند زد زیرِ گریه و تو همون حالت مستی گفت : کاش زندگی تو همون روزایِ بچگیمون ك میومدی جلوی خونمون و تا ساعت ⁷ صبح نمیشد مامانم اجازه نمیداد بریم مدرسه تموم میشد . کاش زندگی تو همون پفک نمکی هایِ دونه‌ای ²⁵ تومن و کلوچه‌ های کام و بستنی های دوقلوی کیم و رژلب های بند انگشتیِ مکّه‌ای دنیا می‌ایستاد و دیگه یك ثانیه جلو نمی‌رفت . . مستی برایِ اینه ك فراموش میکنم الان داره چه به حال و روزم میاد ، خستم ، خوابم میاد فردا بیدار بیدارم نکن علاقه‌ای به دیدنِ هیچ فردایِ دیگه‌ای ندارم :)!
آندیا!
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ رضا ملک‌ زاده اون بخونه : ‹ منو بگیر از این دلتن
± من از تموم این دنیـٰا ، فقط دلم میخواد برم کنسرتِ شهاب تیام اون بخونه : ‹ ‌کجا برم ك خنده‌هات ك خاطراتمون به جات یه لحظه تو سرم نباشه ! › - منم این طرف با چشـٰای اشکی و بغض داد بزنم : ‹ بدون تو چه می‌کنم ؟ یه جوری گریه می‌کنم ك روحم از تنم جدا شه :)!›
احمدرضا احمدی خیلی قشنگ میگه : - دری به زمستان باز کن ، تا سپیدیِ برف ها به ما امیدِ زنده ماندن بدهد؛ ما گرما نمی‌خواهیم، ما امید می‌خواهیم ... :)))!
- به خدا جـٰانم برید ؛ کاری بکن )!' دشی
بدونِ تو ترسیده‌ام ، خسته‌ام ، تنهاام. مدام یک‌جایی‌ام درد می‌کند ، غذاهایی که می‌خورم مزه ندارند ، بوی هیچ‌چیز را متوجه نمی‌شوم ، زود و بی‌دلیل گریه‌ام می‌گیرد و خواب‌هایم خسته‌ترم می‌کنند. بدونِ تو گیجم ، مانده‌ام ، ساکتم. بدونِ تو زنده‌ام ، می‌روم و می‌آیم ، اما زندگی نمی‌کنم .