به نظر من آدمای عصبانی خیلی بینوا تر از بقیه آدمان چون خیلی بیشتر از آدمای دیگه ناتوانن.
باید یہ نفرو تويِ زندگیت داشتہ باشي ك وقتی باهاش حرف میزني تو دلت بگی؛ واي چقد میفهمہ من چي میگم .
و پس از اندوههايمان ،
همچون بهار زنده خواھيم شد ،
انگار هرگز مزه تلخیرا نچشیدھایم:)