یجوری میگید یروزی اکانتامو پاک میکنم سیم کارتمو میشکونم میرم ال میکنم پل میکنم که انگار ن انگار اینا تا چهار صبح با چشمای قرمز گوشی دستشونه
ولی میتونم بگم مودی بودن واقعا مزخرفه
اینکه هم بخوای تنها باشی و هم بخوای تو ی جمع پر از جمعیت باشی
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت میكنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛
فقط خسته شده از جنگيدن!
اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد،
بدون روزِ رفتنش نزديكه!
بعضی از آدما وقتی باهات میجنگن
يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بیتفاوت میشن،
يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد میدن.
از هر جنگی نترس؛
بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناکترن!
+مواظب قلبت باش
-قلبم؟چرا؟
+هر زخمی رو بدن بیوفته دردش،حالش فراموش میشه ولی زخمی ک رو قلب بیوفته ذره ذره جونتو میگیره و روحت؟اوه چیزی ازش نمیمونه ک بخوابم راجع بش صحبت کنیم