نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم،
یا از عاشقی دلتنگ تر!
فقط میدانم
"در آغوش منی بی آنکه باشی"...
اگه بهم راستشو بگی احتمالا عصبانی میشم ولی باهاش کنار میام اولش داد و بیداد میکنم ، ولی من مطمئنم که باهاش کنار میام . ولی اگه دروغ بگی دیگه هیچوقت بهت اعتماد نمیکنم حتی اگر به زبون نیارم .
حالا انتخاب با خودته .
شَب دلتنگی نبودی ، صبح شنبه نبودی ، غروب جمعه نبودی ، تو بدترین حالم نبودی ، تو هق هقایِ بی صدام نبودی ، تو قلب دردایِ نصفه شبیم نبودی ، میتونی بقیشم نباشی چون دیگه احتیاجی بهت ندارم .
ی روز تمام راه هایی ک با قلبت رفتی رو با عقلت برمیگردی ، چون بهت ثابت شده روزی چرت ترین و گند ترین راه هارو انتخاب کردی و خودتو ب فنا دادی :)
ما دنبال تغییر نیستیم چون اگه روحیه عوض کردن چیزی و داشتیم الان اینجا دربارهش حرف نمیزدیم و روش کار میکردیم ، ما مرده ایم همین الانشم . !
هر قدر هم که فکر کنی قوی هستی و مشکلات رو پشت سر گذاشتی ولی یه وقتایی دلت میخواد برای بی پناهیت زار بزنی.
ولی دلم بچگیامو میخواد
که تنها دغدغم این باشه ک "نکنه وقتی معلم گفت نقطه سر خط ؛ خط من تموم شده باشه"