eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کل جنگل و آتیش زد واسه یه درخت
اگه بهم راستشو بگی احتمالا عصبانی میشم ولی باهاش کنار میام اولش داد و بیداد میکنم ، ولی من مطمئنم که باهاش کنار میام . ولی اگه دروغ بگی دیگه هیچوقت بهت اعتماد نمیکنم حتی اگر به زبون نیارم . حالا انتخاب با خودته .
شَب دلتنگی نبودی ، صبح شنبه نبودی ، غروب جمعه نبودی ، تو بدترین حالم نبودی ، تو هق هقایِ بی صدام نبودی ، تو قلب دردایِ نصفه شبیم نبودی ، میتونی بقیشم نباشی چون دیگه احتیاجی بهت ندارم .
ی روز تمام راه هایی ک با قلبت ‌رفتی رو با عقلت برمیگردی ، چون بهت ثابت شده روزی چرت ترین و گند ترین راه هارو‌ انتخاب کردی و خودتو ب فنا دادی :)
ما دنبال تغییر نیستیم چون اگه روحیه عوض کردن چیزی و داشتیم الان اینجا درباره‌ش حرف نمیزدیم و روش کار میکردیم ‌، ما مرده ایم همین الانشم ‌. ‌!
و آمار جدید😞🦖
شرح دلتنگی‌ من بی تو فقط یک جمله است تا جنون فاصله‌ای نیست از اینجا که منم...
‏هر قدر هم که فکر کنی قوی هستی و مشکلات رو پشت سر گذاشتی ولی یه وقتایی دلت میخواد برای بی پناهیت زار بزنی.
ولی دلم بچگیامو میخواد که تنها دغدغم این باشه ک "نکنه وقتی معلم گفت نقطه سر خط ؛ خط من تموم شده باشه"
‏در نهایت آدما دقیقاً همون چیزی میشن که قسم خورده بودند هرگز نخواهند شد.
شبی دل را به تاریکی ز زلفت باز می‌جستم رخت می‌دیدم و جامی هلالی باز می‌خوردم
می خواهی بروی ؟! برو ... جلویِ راهت را نمی گیرم ! نگرانِ من نباش ، نخواهم مُرد ! شبیهِ تمامِ آدم هایی که از رفتنِ هیچ کسی نمرده اند ... شبیهِ همه ی آن هایی که شعار نمی دهند ... بعد از تو چیزی تغییر نخواهد کرد ، فقط من دیگر "عاشق" نخواهم بود ، همین ... می شوم یک آدمِ عبوس و بی احساس ، که از همیشه دوست داشتنی تر است ...