eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یکبار از رگ نزدیک‌تر و یکبار دورتر از خیال"
دلم به نیگای چاوانت شاده
آندیا!
دلم به نیگای چاوانت شاده
•دلم به دوباره دیدن چشمات دلخوشه•
شب تمام می‌شود و آفتاب می‌تابد، غمی نبوده به عالم که ماندنی باشد...
اینجا کلی تلاش میشه از درد گفته میشه از رفتن ها از موندن ها کلی تلاش میکنیم واسه نوشتن کلی فکر میکنیم واسه ی بیت شعر درست نیست ک اسکی برید و ب راحتی همه چیزو کپی کنید؛
زنده ماندن برای چه؟ وقتی که همه مرده ایم؟
"آدمایی که تنهاییو دوست دارن؛ یه زمان یه نفرو اینقدر دوست داشتن که الان نمیتونن یا نمیخوان هیچکی رو جایگزینش کنن..!
پرسید رنج چیست؟ گفتم: دوست داشتن توی دلت جوانه بزند درختی شود، ولی نگویی!
این غم چیست که همه را دیوانه ی خود کرده است؟
00:00+1
چه شده است؟حال خوبمان دست کیست؟