eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
این غم چیست که همه را دیوانه ی خود کرده است؟
00:00+1
چه شده است؟حال خوبمان دست کیست؟
هدایت شده از variance
قهوه میریزم برایت نیستی آن سوی میز هی شکر میریزم و تلخ است جای خالی ات
فک کنم یچیزی تو نسلمون اشتباهه ، یه عالمه چشم غمگین روی صورتای خوشحالن . .
دنیا پر از تباهی است، نه به خاطر وجود آدمهای بد، بلکه به خاطر سکوت آدمهای خوب...
روزی گفتیم تنها با مرگ از هم جدا می‌شویم؛ مرگ دیر کرد و ما جدا شدیم..
‏پوسته‌یِ ظاهرى چه اهميتى دارد؟ درونم ويرانه است!
با خیال این که همه چی آروم شده چشمام و بستم و وقتی بازش کردم دیدم که دوباره برگشتم همونجای اول .
چرا انقد ریزش؟
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
شنبه با تصمیم دوباره برای فراموش کردنت، آغاز میشود. تمام یكشنبه را مصمم و مغرور، به تو فکر نمیکنم. دوشنبه، از صدای پایِ خاطره‌ای دور ملتهب میشود. صبح سه‌شنبه چشم‌هایم با یک عالم دلگیری، باز میشود. چهارشنبه، هیچکدام از کارهایم، خوب پیش نمیرود. عصر پنجشنبه خالی و الکی خوش میگذرد. و غروب جمعه را، بغض نبودنت تکمیل میکند. میدانم که شب که از راه برسد، شنبه را برای دوباره فراموش کردنت بهانه خواهم کرد... هیچ میدانی تو مالک هفته‌هایم شده‌ای؟! میخواهم به تو بگویم: هستی‌ام را بگیر، اما هستی‌ام را نه...