eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
"گويي كه نيشي دور از او در استخوانم ميرود...!"
گاهی درد هایی تو دنیا وجود داره ك در برابر اون‌ها از اشك کاری ساخته نیست :)!
- آدم بعضی وقتا آرزو میکنه ؛ کاش غمش با گریه کردن تموم بشه!!
ماه امشب به زیبای چشمانِ‌اوست !
اگر دل به دل راه دارد پس چرا "من بی تو پریشان و تو انگار نه انگار؟!
قدرِ وصالش اکنون، دانی که در فراقی!
غلط است هر که گوید که به دل رهست دل را دل من ز غصه خون شد، دل او خبر ندارد... ‌
عشق برای مردها مثلِ زخمی عمیق است به همین دلیل، بی‌آنکه چرایی‌اش را بدانند، از کسی که بیشتر از همه دوست دارند می‌گریزند...
‌ ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم.
از بیرون آرامش داشتم اما از درون همیشه در حال فکر کردن به همه چیز بودم
آدم فقط وقتی میتواند لذت واقعی نوشیدن آب را درک کند که از شدت تشنگی در حال هلاک شدن باشد؛)
تا کی صبر کنیم تا به سر انجام برسد؟ گور پدر صبر و ادب و آدابش