eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بعضی وقتا چقد نبود یه آدم باعث میشه کم بیاری!
بزارین خیالتونو راحت کنم؛ ) اونی ک دوستون داشته باشه هر بهونه ای پیدا میکنه تا بهتون پیام بده . .
کسی که مرا به خاطر خوبی‌هایم می‌خواهد؛ نمی‌خواهم! کسی را می‌خواهم که با دانستن بدی‌هایم، باز هم مرا بخواهد!
طاقت به سوق آمده از شدت دلتنگی بحر دلتنگیست و صبر قطره ی باران؛
شادمان باش ولی حال مرا هیچ مپرس ! آنچه غم بر سرم آورد نمی‌دانی چیست
متاسفم که اینو میگم ولی آدم خوبی بودن باعث نمیشه تورو دوست داشته باشن ؛ باعث میشه ازت استفاده کنن!
ای آنکه دوست میدارمت "تف تو روت"
هدایت شده از آندیا!
خدایا بخدا دیگه ویس هارو ×2 گوش نمیدم توروخدا زندگی رو نرمال کن
من از عالم تو را تنها گُزیدم روا داری که من غمگین نشینم؟
یوقتایی به یه جایی میرسی که ؛ واقعا هیچ چیز شرطِ هیچ چیز نیست.
جاهای خالی آدما اولش ترسناکه؛ بعد غمگین میشی، بعد عادت میکنی، بعد لذت میبری از تنهاییت، آخرشم کلا دیگه برات مهم نیست، فقط هست و نمیشه کاریش کرد...
گفتم به هیچ کس دل خود را نمی دهم! اما دلم برای همان هیچ کس گرفت