بزارین خیالتونو راحت کنم؛ )
اونی ک دوستون داشته باشه هر بهونه ای پیدا میکنه تا بهتون پیام بده . .
کسی که مرا به خاطر خوبیهایم میخواهد؛ نمیخواهم! کسی را میخواهم که با دانستن بدیهایم، باز هم مرا بخواهد!
متاسفم که اینو میگم ولی
آدم خوبی بودن باعث نمیشه تورو دوست داشته باشن ؛ باعث میشه ازت استفاده کنن!
جاهای خالی آدما اولش ترسناکه؛
بعد غمگین میشی،
بعد عادت میکنی،
بعد لذت میبری از تنهاییت،
آخرشم کلا دیگه برات مهم نیست، فقط هست و نمیشه کاریش کرد...