گفت چه کسانی تا ابد با تو خواهند ماند؟
دو برگ نوشتم.
اما لیستِ او فقط یک خط بود
*سایه ام. آن هم به نور بستگی دارد*
وقتی میگم "اعصاب ندارم"ینی اینکه اعصاب هیچیو ندارم
نه اینکه "اعصاب ندارم توروخدا هی ازم بپرس چیشده"
من واقعا انتظار ندارم زندگیم بیفته رو غلتک؛ همین که غلتک نیفته روم و صافم نکنه کافیه .
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/