eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دلت را بِتکان، اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند! فقط از لابه لای اشتباه‌هايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت! "اشتباه کردن" اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است.
لطفاً از من انتظار نداشته باش که همیشه خوب و مهربون و با ملاحظه باشم یوقتایی هس ک سرد و خشک و عصبیم،
آنقدری با خیالت بوده ام ک یادم رفته بود "رفته ای"
آندیا!
از لحاظ امروز . . . .
از لحاظ دیروز . . . . .
‏افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یه‌وقتایی اینجوریه که بی‌تفاوت میشی و حوصله‌ی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه.
مرگ لزوما به این معنا نیست که جسمتم بی جون بشه . مرگ یعنی شبایی که فقط خودت میدونی چند بار آرزوی مردنتو کردی .
وقتی براتون ازش حرف میزنم نگید که رفته ؛ حقیقت و نکوبید تو صورتم خودم اینو بهتر از همتون میدونم خودم درکش کردم خودم مزش کردم خودم درد کشیدم فقط میخوام با تصورش با دوباره ازش حرف زدن اونو برای خودم زنده تر کنم؛همین و بس
زندگی پر از خداحافظی هایِ غیر منتظرست.
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه!
گاهی ما استخونامون هم درد میگیره از دلتنگی.