دلت را بِتکان، اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند! فقط از لابه لای اشتباههايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت! "اشتباه کردن" اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است.
لطفاً از من انتظار نداشته باش که
همیشه خوب و مهربون و با ملاحظه باشم
یوقتایی هس ک سرد و خشک و عصبیم،
افسردگی همیشه غم عمیق نیست، یهوقتایی اینجوریه که بیتفاوت میشی و حوصلهی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری؛ و این روند روزها تکرار میشه.
مرگ لزوما به این معنا نیست که جسمتم بی جون بشه .
مرگ یعنی شبایی که فقط خودت میدونی چند بار آرزوی مردنتو کردی .
وقتی براتون ازش حرف میزنم
نگید که رفته ؛ حقیقت و نکوبید تو صورتم
خودم اینو بهتر از همتون میدونم
خودم درکش کردم
خودم مزش کردم
خودم درد کشیدم
فقط میخوام با تصورش
با دوباره ازش حرف زدن اونو برای خودم زنده تر کنم؛همین و بس
میدونم بعضی روزا آدم جالبی برات نیستم و یکمم رو مخم بعضی وقتا هم حرفای چرت و پرت میزنم و عصبیت میکنم یه وقتایی هم ناخواسته از روی حسودی یا هرچیز دیگه اذیتت میکنم ولی خب هیچکس نمیتونه به اندازه من دوست داشته باشه!