eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از •خیابان‌⁴بهمن!
شما پرش کنید
فقط محض سر رفتن حوصله:
نباید سعی کنی پارتنرت رو از دوستاش جدا کنی ، تو نبودی اونا بودن، تو نباشی اونا هستن .
ی تکون ریز بخوریم؟
نمیدونم برات پیش اومده یا نه ولی بعضی وقتا هم هست وسط اتاقت میشینی نه ناراحتی نه گریه میکنی فقط احساس خالی بودن میکنی و خاطراتت رو مرور میکنی و فک میکنی واقعا کجای این مسیر رو اشتباه رفتی
‏اون حالتي كه باهم دوستين ولي باهم فراتر از يه دوست رفتار ميكنين چون همو دوس دارين خيلي جذابه .
واسم موزیکی که واسه هیچکس نمیفرستی رو بفرس،واسم اون پستی که بیشتر باعث خندت شده رو بفرس،واسم اون فیلمت که توش خل‌بازی درمیاری رو بفرست،نمیدونم! یکاری بکن که فقط واسه من باشه .
ما پر از هیچ و سکوتیم در میان فریادها؛
+تنهام؛خیلی تنهام. - با این همه آدم در ارتباطی با این همه آدم دوستی اونوقت حرف از تنهایی میزنی؟ +تنهایی فقط ی حسه ربطی به آدمایی که باهاشون در ارتباطی نداره.!
مرا دردی ست اندر دل، که گر گویم زبان سوزد و گر پنهان کنم، ترسم که مغز استخوان سوزد!
ی روز تمام راه هایی ک با قلبت ‌رفتی رو با عقلت برمیگردی ، چون بهت ثابت شده روزی چرت ترین و گند ترین راه هارو‌ انتخاب کردی و خودتو ب فنا دادی:)
بعضی وقتا برای درست شدن لازمه همه چی از هم بپاشه.