نباید سعی کنی پارتنرت رو از دوستاش جدا کنی ، تو نبودی اونا بودن، تو نباشی اونا هستن .
نمیدونم برات پیش اومده یا نه ولی بعضی وقتا هم هست
وسط اتاقت میشینی
نه ناراحتی
نه گریه میکنی
فقط احساس خالی بودن میکنی و خاطراتت رو مرور میکنی و فک میکنی واقعا کجای این مسیر رو اشتباه رفتی
اون حالتي كه باهم دوستين ولي باهم فراتر از يه دوست رفتار ميكنين چون همو دوس دارين خيلي جذابه .
واسم موزیکی که واسه هیچکس نمیفرستی رو بفرس،واسم اون پستی که بیشتر باعث خندت شده رو بفرس،واسم اون فیلمت که توش خلبازی درمیاری رو بفرست،نمیدونم!
یکاری بکن که فقط واسه من باشه .
+تنهام؛خیلی تنهام.
- با این همه آدم در ارتباطی با این همه آدم دوستی اونوقت حرف از تنهایی میزنی؟
+تنهایی فقط ی حسه
ربطی به آدمایی که باهاشون در ارتباطی نداره.!
ی روز تمام راه هایی ک با قلبت رفتی رو با عقلت برمیگردی ، چون بهت ثابت شده روزی چرت ترین و گند ترین راه هارو انتخاب کردی و خودتو ب فنا دادی:)