آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت میكنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛
فقط خسته شده از جنگيدن!
اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد،
بدون روزِ رفتنش نزديكه!
بعضی از آدما وقتی باهات میجنگن
يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بیتفاوت میشن،
يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد میدن.
از هر جنگی نترس؛
بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناکترن!
+مواظب قلبت باش
-قلبم؟چرا؟
+هر زخمی رو بدن بیوفته دردش،حالش فراموش میشه ولی زخمی ک رو قلب بیوفته ذره ذره جونتو میگیره و روحت؟اوه چیزی ازش نمیمونه ک بخوابم راجع بش صحبت کنیم
از هر بهانه ای برای حرف زدن باهاش استفاده کردم، اما اون دنبال بهانه ای برای ترک کردنم بود...!!
_ جالبه!! ما هیچوقت مثل هم نبودیم
اونها زیاد با هم تفاهم نداشتن
در حقیقت به ندرت سر چیزی
با هم تفاهم داشتن
و هر روز دعوا میکردن،
اما با وجود اختلاف هاشون
در یک چیز مهم مشترک بودن،
اون ها دیوانه ی هم بودن.