eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت می‌كنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛ فقط خسته شده از جنگيدن! اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد، بدون روزِ رفتنش نزديكه! بعضی از آدما وقتی باهات می‌جنگن يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بی‌تفاوت می‌شن، يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد می‌دن. از هر جنگی نترس؛ بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناک‌ترن!
+مواظب قلبت باش -قلبم؟چرا؟ +هر زخمی رو بدن بیوفته دردش،حالش فراموش میشه ولی زخمی ک رو قلب بیوفته ذره ذره جونتو میگیره و روحت؟اوه چیزی ازش نمیمونه ک بخوابم راجع بش صحبت کنیم
از هر بهانه ای برای حرف زدن باهاش استفاده کردم، اما اون دنبال بهانه ای برای ترک کردنم بود...!! _ جالبه!! ما هیچوقت مثل هم نبودیم
منک دیگه یادم نمیره توهم شدی یه آدم دیگه !
میدونید دارم مطمئن میشم ک دیگه هیچ چیزی نمیتونه از ته دل خوشحالم کنع
‌آرزو کنید ک آرزو بر جوانان عیب نیست
میدونید من یجوریم نمیدونم چمه ها فقط میدونم قبلا انقد یجوریم نبودم
اونها زیاد با هم تفاهم نداشتن در حقیقت به ندرت سر چیزی با هم تفاهم داشتن و هر روز دعوا میکردن، اما با وجود اختلاف هاشون در یک چیز مهم مشترک بودن، اون ها دیوانه ی هم بودن.
آدمک خر نشوی مست نگاهش بشوی؟
یکی از بدترین کاری که میتونید با آدما بکنید اینه که ذوقشو کور کنید‌‌.
*این بد حقه