ما همیشه غمگینیم
همیشه عصبانی
همیشه واسمون یه چیزی سرجاش نیست
همیشه یه مشکلی هست
همیشه قفسه سینه هامون سنگینه
همیشه گلومون پر از بغضه
همیشه سرشار از خشم و نفرتیم
حقیقتش اینه که ما حالمون خوب نیست؛)
بعضی وقتا فکر میکنم همه ی احساساتی که لازمه رو تجربه کردمو از اینجا به بعد دیگه احساس جدیدی نخواهم داشت .
هرچی هست فقط یه نسخه ضعیف تر از احساساتیه که قبلا داشتم ؛
بخاطر همینه که دیگه چیزی نمیتونه تحت تاثیر قرارم بده .
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیات داشته باشند
آدمها دلیل روشنی برای عاشق شدن ندارند، گرچه برای خروج از آن اغلب دلایل موجهی وجود دارد !
این عادت تظاهر به قوی بودن، غمگین نشدن، بی تفاوت بودن یجا بلاخره کار دست آدم میده، احساساتی که بزور چپوندیش تو یه کمد و فکر کردی دیگه تموم شده.