هرجای رابطه دیدین آدم هم نیستید کات کنید نترسید تنهایی و دلتنگی کسیُ نکشته اما آدمِ اشتباه بارها تو رو میکشه .
چه میشود کرد؟
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از تویش خوشبختی در آورد؟
همین است که هست.
ماجرای من شده مانند مرد یخ فروش
آب دارد میشود عمر و ندارم مشتری
نیمه شب از خیابان ها سراغم را بگیر
روزگار عاشقی یعنی همین دربه دری...
اگه یکیو دوسش داری
سعی کن هیچ وقت با چیزی ناراحتش نکنی
چون همون یچیز باعث خیلی از اتفاقات بینتون میشه
من آدمی نیستم که با کارها و اشتباهات بزرگی که
از اطرافیانم سر میزنه ناراحت شم و ترکشون کنم
همیشه حرف ها و جزئیات کوچیکی بودن که بعد
از گذشت یه مدته طولانی طرف رو از چشمم انداخته.