eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم یا از عاشقی دلتنگ تر فقط میدانم در آغوش منی بی آنکه باشی و رفته ای؛ بی آنکه نباشی
چرا این همه ریزش؟😐🚶🏿‍♂
او را ندیده ام ولی می توانم دوست داشتنش را با تمامِ وجودم حس کنم. عشق تنها چیزیست که نیازی به چشم ندارد...
انتظار پر از رنج است. فراموش کردن هم رنج آور است. اما رنج بلاتکلیفی از هر چیزی بیشتر است!
تورانشد؛میروم‌خویش‌رافراموش‌کنم . .
رسم عاشق نیست با یڪ دل دو دلبر داشتن ! یا ز ِ جانان یا ز ِ جان بایست دل برداشتن . .
از وقتی یادمه داشتم تلاش میکردم تا بدون تو هم خوب باشم؛
نمیشه دیگه . . .! شما شماره تلفن یکیو حفظ باشی اگه از گوشیتم پاکش کنی بازم حفظ میمونی . . . چه برسه به اینکه یه نفر رو گذاشتی تو قلبت، ی مدت مونده . . . و الان میخوای فراموشش کنی .
خنده عاقلان مرا دور نمی کند ز تو گریه کن قدیمی ات، دیده جواب اشک را
* ابر که می گذشت به باران گریه گفت دنیا مکان ماندن ما نیست ، بگذریم ...
___________________