انتظار پر از رنج است.
فراموش کردن هم رنج آور است.
اما رنج بلاتکلیفی از هر چیزی بیشتر است!
نمیشه دیگه . . .!
شما شماره تلفن یکیو حفظ باشی
اگه از گوشیتم پاکش کنی بازم حفظ میمونی . . .
چه برسه به اینکه یه نفر رو گذاشتی تو قلبت،
ی مدت مونده . . .
و الان میخوای فراموشش کنی .
یه دیالوگی بود تو فیلمِ mother میگفت
تو هیچوقت عاشق خود من نبودی
عاشق این بودی که من این همه دوست دارم و چقدر آدما تو زندگیمون موندن
فقط بخاطر اینکه دیگه هیچکس اندازه ما دوسشون نداشت