نمیشه دیگه . . .!
شما شماره تلفن یکیو حفظ باشی
اگه از گوشیتم پاکش کنی بازم حفظ میمونی . . .
چه برسه به اینکه یه نفر رو گذاشتی تو قلبت،
ی مدت مونده . . .
و الان میخوای فراموشش کنی .
یه دیالوگی بود تو فیلمِ mother میگفت
تو هیچوقت عاشق خود من نبودی
عاشق این بودی که من این همه دوست دارم و چقدر آدما تو زندگیمون موندن
فقط بخاطر اینکه دیگه هیچکس اندازه ما دوسشون نداشت
کاش وقتی داری زیادی غرق دوست داشتن یه نفر میشی و از حد دوست داشتن داره میگذره
یه ارور مثل ارور زیاد شدن صدای آهنگ بیاد که بگه دوست داشتن زیاد این آدم برات ضرر داره .