یه دیالوگی بود تو فیلمِ mother میگفت
تو هیچوقت عاشق خود من نبودی
عاشق این بودی که من این همه دوست دارم و چقدر آدما تو زندگیمون موندن
فقط بخاطر اینکه دیگه هیچکس اندازه ما دوسشون نداشت
کاش وقتی داری زیادی غرق دوست داشتن یه نفر میشی و از حد دوست داشتن داره میگذره
یه ارور مثل ارور زیاد شدن صدای آهنگ بیاد که بگه دوست داشتن زیاد این آدم برات ضرر داره .
دلی که بشکنه دیگه خوب نمیشه
مثل لیوان مورد علاقتون که وقتی از دستتون افتاد ؛ شاید بتونید بهش چسب بزنید ولی مثل روز اولش نمیشه ؛ همیشه اثری از اون شکستی ها روش باقی میمونه دقیقا مثل قلب ماها .
شاید به زبون بگیم که خوبیم و اتفاقی نیوفتاده ولی از درون داریم منفجر میشیم .
هدایت شده از آندیا!2
عمیقا دلم تنگ شده برای روزایی که بچه بودم و تنها دغدغهام اسباب بازی و پارک و کارتون دیدن بودن
نه میدونستم سیاست و اقتصاد چیه
نه میدونستم غم چیه غصه چیه
فقط میدونستم دلم میخواد بزرگ شم نمیدونستم بزرگ که میشی کار نیست
پول نیست
همش درگیری و استرس و اضطراب خفهات میکنه .