دلی که بشکنه دیگه خوب نمیشه
مثل لیوان مورد علاقتون که وقتی از دستتون افتاد ؛ شاید بتونید بهش چسب بزنید ولی مثل روز اولش نمیشه ؛ همیشه اثری از اون شکستی ها روش باقی میمونه دقیقا مثل قلب ماها .
شاید به زبون بگیم که خوبیم و اتفاقی نیوفتاده ولی از درون داریم منفجر میشیم .
هدایت شده از آندیا!2
عمیقا دلم تنگ شده برای روزایی که بچه بودم و تنها دغدغهام اسباب بازی و پارک و کارتون دیدن بودن
نه میدونستم سیاست و اقتصاد چیه
نه میدونستم غم چیه غصه چیه
فقط میدونستم دلم میخواد بزرگ شم نمیدونستم بزرگ که میشی کار نیست
پول نیست
همش درگیری و استرس و اضطراب خفهات میکنه .
اونقد سرم تیر می کشه که حس میکنم تک تک مویرگای سرم پاره شده و هر لحظه ممکنه جمجمم بترکه و منفجر شه .
من خیلی سعی کردم فراموشت کنما ؛ اما تو همه جا بودی
خودتو نمیگما ،
خودت که هیچوقت کنارم نموند ، اون تویی رو میگم که یه لحظه خودشو از فکرم نمیکشه بیرون .
یروز ؛ آدما نقش مهم و قویی تو زندگیم داشتن؛
و اما الان از همشون فراریم،
اینطوریه ک رسیدم ب ته ته
ن اون حرفی ک میگه (آدما هرچقدم بگن ما ب هیچکس اهمیت نمیدیم تهش یکیو میخوان ک براشون حرف بزنه و ازین چرت و پرتا و و و ...)
نه واقعا نه
از همه ی آدما ی دورم متنفرم
پتانسیل هیچ رابطه و هیچ ارتباطی و ندارم .
پس خواهش میکنم تا میتونید ازم دوری کنید خواهش میکنم.