eitaa logo
اندیشه ورزان زینبی
126 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
207 فایل
🍃🌺ما ملت امام حسینیم🌺🍃 ارتباط با مدیر کانال @Ya_karim_h
مشاهده در ایتا
دانلود
🕊◍⃟♥️🕊 📸 دستاوردهای دولت سیزدهم - 1 🍃🌹🇮🇷ـــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
🍃🌹🍃 💢من به این سیاست شما کافرم! 🔹رأی ندادن چه فایده‌ای دارد و دستاورد رأی ندادن‌های قبلی چه بوده است؟ با رأی ندادن در چه مدتی چه نتیجه‌ای می‌گیریم و چه تضمینی برای آن می‌دهید؟ آیا مسئولیت پیامدهای منفی رأی ندادن مثل افزایش محدودیت داخلی و فشار و تحریم اقتصادی خارجی را می‌پذیرید؟ مگر سال ۱۳۷۶ و سال ۱۳۹۲ رأی به خاتمی و روحانی به‌نوعی رأی اعتراضی نبود؟ آیا آنها صدایش بیشتر شنیده شد یا رأی اعتراضی در قالب تحریم انتخابات در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ که به ریاست قالیباف و رئیسی منجر شد؟ در سال ۱۳۹۲ هم کسانی مخالف رأی دادن بودند و می‌گفتند که «چه انتخاباتی؟ رئیس‌جمهور ما در حصر است». ولی واقعیت روی زمین چیز دیگری بود و نمی‌شد زندگی را با خیال چرخاند. همان‌ها سال ۱۳۹۶ رأی دادند. آقا سیدمصطفی! لطفا اینقدر راحت و با ادبیات انقلابی دهه‌ شصت حکم نکن. من به این سیاست شما کافرم! 🔸سؤالات فوق، سؤالات یک مدیرمسئول پایگاه اصلاح‌طلب از «سیدمصطفی تاج‌زاده» است که به تازگی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه، هر از گاهی یادداشت‌هایی را منتشر می‌کند. 🔹«علی‌اصغر شفیعیان» مدیرمسئول پایگاه «انصاف‌نیوز» معتقد است، اینگونه مواضع تاج‌زاده در حد تکفیر کسانی است که بخواهند در انتخابات پیش‌ رو رأی بدهند یا کاندیدایی معرفی کرده و تبلیغ داشته باشند. وی در گلایمندی خود از تاج‌زاده می‌نویسد: «عجیب است. خود آقا مصطفی عمری انتخابات برگزار کرده و یا شرکت در انتخابات را با وجود شورای نگهبان و همه‌ شرایط موجود توجیه می‌کرده است ولی حالا که بازنشست شده تکفیر می‌کند. این اصلا اخلاقی نیست.» 🔸طی روزها و هفته‌های اخیر مشاهده می‌شود که تندروهای اصلاح‌طلب، بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند؛ اما در مقابل این تحریم‌کنندگان، بسیاری از اصلاح‌طلبان به این سیاست معترض شده و اعلام کرده‌اند که اساساً مهمترین کارکرد یک جریان سیاسی در انتخابات معنا پیدا می‌کند و بدیهی است که فعالیت سیاسی با چریک بازی متفاوت است. به عبارتی، اجتماعی کردن و آموزش رأی‌دهندگان و شهروندان در عملکرد نظام سیاسی و انتخاباتی و ایجاد ارزش‌های عمومی و سیاسی از کارکردهای هر یک از جریان‌های سیاسی در یک کشور است. 🔹آنچه لازم است برای همه جریان‌ها یادآوری و تأکید شود، این است که انقلاب اسلامی ایران اصولی دارد که باید وجه پیوند دهنده همه معتقدان به انقلاب اسلامی قرار گیرد؛ جمهوری اسلامی (مردم‌سالاری دینی)؛ اندیشه امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار؛ ولایت فقیه به عنوان قبله هویتی انقلاب اسلامی؛ قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ایرانیان، سیاست‌های کلی نظام به معنای تمکین به جهت‌گیری‌های اصلی کشور. شرط عاقبت به خیری جریان‌های سیاسی در این است که این اصول فقط تابع زمان برمسند قدرت نباشد؛ بلکه در همه زمان‌ها، شرایط و موقعیت‌ها حاکمیت داشته باشد. 🔸به قول شاعر: ما اگر گمگشته راهیم عیب از جاده نیست/ جاده‌ها جا می‌گذارند آنکه را آماده نیست 🍃🌹🇮🇷ـــــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴اغثنی یا باب الحوائج یا موسی بن جعفر علیه‌السلام... 🏴 شهادت باب الحوائج امام کاظم علیه‌السلام را تسلیت عرض می‌نماییم. https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
اندیشه ورزان زینبی
احکام انتخابات 👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️کنج زندان چه بلائی به سرت آوردند ▪️چه بلائی به سر چشم ترت آوردند ▪️شدی  آزاد  دگر از  قفس  تاریکت ▪️ولی افسوس که بی بال و پرت آوردند 🏴شهادت غریبانه حضرت امام  موسی کاظم علیه السلام تسلیت بادـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 انتخابات؛ میدانِ نقدِ 🍃🌹🍃 🌺 رهبر انقلاب اسلامی امام‌خامنه‌ای مدظله‌العالی: امروز احساس وظیفه‌ نسبت به یکی از کارهای نقدِ جامعه‌ی مجاهد در «جهادتبیین» است. | https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 استوری موشن (2) | امنیت و پیشرفت کشور با حضور همگانی و حداکثری افزایش پیدا خواهد کرد. 🍃🌹🍃 | https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 با ما همراه باشید در کانال تحلیلی_تبیینی معیار، مرجع کانال‌های ثامن 🍃🌹🍃 ✅ با بروزترین محتواها و یادداشت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و ... ✉️ «از شما عزیزان جهت عضویت دعوت بعمل می آید.» ⬇️ از طریق زیر عضو روبیکا شوید. 🆔 rubika.ir/meyar_pb ⬇️ از طریق لینک زیر عضو ایتا شوید. 🆔 eitaa.com/meyarpb ⬇️ از طریق لینک زیر عضو سروش شوید. 🆔 https://splus.ir/meyar.pb
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 عکس نوشت | برای احترام به خون شهیدان در شرکت می کنیم. 🍃🌹🍃 | https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 عکس نوشت (2) | حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که ملت می تواند آن را مانند یک زره پولادین در مقابل خود و حملات دشمنان نگه دارد. 🍃🌹🍃 | https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🔊 گفتگوی صوتی 🍃🌹🍃 ✅ موضوع: مناقشات و شبهات انتخابات ۱۴۰۲ 🎙 سخنران: دکتر سید جلال حسینی- معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ⏰ زمان: سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۹ ❌ لینک ورود به نشست 👇👇👇 🆔 https://rubika.ir/tahlil_samen | https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
🇮🇷🇵🇸 📝 🔴 انقلاب و تحول در نقش مردم 🔹یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ‌اسلامی و به تعبیر شهید‌ مطهری از خدمات انقلاب ‌اسلامی به ایران و ایرانی‌ها، تحول در نقش‌آفرینی اجتماعی و سیاسی مردم بود که تا‌کنون نیز ادامه دارد. مردم در کنار دو عامل دیگر، یعنی ایدئولوژی اسلامی و رهبری دینی رئوس مثلث عوامل مستحدثه انقلاب بودند و به تعبیر امام راحل همین‌ها هم عوامل مبقیه انقلاب هستند؛ یعنی خاستگاه نقش‌آفرینی مردم خود انقلاب‌ اسلامی بود. انقلاب‌ اسلامی با مدیریت علما و فقها که متن اسلام را برای مردم می‌گفتند، این فرهنگ‌سازی را کردند که از شروط مسلمانی باور به این حقیقت است که سرنوشت ملت‌ها جز به دست خودشان رقم نخواهد خورد.(رعد/11) ❌ این در ‌حالی بود که توده مردم در عصر و زمانه نظام سلطانی عموماً در طول تاریخ و نظام مستبدانه پهلوی، به ویژه نقش جدی در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی خود نداشتند و تمام مفهوم مردم در معنای رعیت تجلی پیدا می‌کرد. رعیت یعنی زیردست و تابع فرمانبردار. نظام شاهی تنها همین نقش را از مردم می‌خواستند و بُردار حکومت فلشی یک طرفه بود که تنها حقوق حکومت بر مردم را می‌گفت و می‌خواست و لاغیر. لذا در نمایشی هم که به نام «دموکراسی و انتخابات» به راه می‌انداختند، خود تعیین می‌کردند که نام چه کسی یا کسانی از صندوق رأی باید بیرون بیاید! ارتشبد فردوست در کتاب خاطرات و اعترافات خود به این حقیقت تلخ چنین اذعان می‌کند که من به همراه اسدالله ‌علم و منصور در زمان پهلوی دوم جلسه می‌گرفتیم و اسامی را مشخص می‌کردیم و به استاندار‌ها و فرمانداران اعلام می‌کردیم که باید اینها نماینده شوند! ✅ اما اکنون به برکت انقلاب‌ اسلامی، مردم تعیین‌کننده مسئولان همه مناصب سیاسی در کشورند؛ مستقیم یا غیرمستقیم. از رهبری گرفته تا رئیس‌جمهوری، نماینده مجلس و حتی نمایندگان شورای شهر و روستا. این تحول اساسی در نقش‌دهی به مردم و به عبارت بهتر برگرداندن حق مردم به خودشان، نشان‌دهنده ماهیت مردم‌سالار بودن ذات اسلام و بزرگ‌ترین نتیجه و دستاورد انقلاب اسلامی است. 🔸امروز مردم و ذائقه و خواسته آنهاست که مسیر حکمرانی را مشخص می‌کند. البته طبیعی است که برخی‌ها طمع کنند و با دسترسی‌هایی که به اضلاع سه‌گانه «ثروت»، «قدرت» و «رسانه» دارند، در این مسیر تلاش‌هایی به نام مردم، اما به کام خود صورت دهند و این حق مسلم مردم در انتخاب را منحرف کنند. این موضوع در وهله اول، به و نیاز دارد تا مردم در دام چنین تفکرات و جریان‌ها و افراد سودجو نیفتند و در مرحله دوم، عزم و اراده مردم برای استفاده از این حق در قالب مشارکت‌آفرینی در انتخابات و رقم زدن انتخابی مطلوب و هدفمند را می‌طلبد. https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
87_dr hosseini_entekhabat1402.m4a
16.12M
🍃🌹🍃 🇮🇷باید به صف تبیین 🇮🇷شمشیر به کف باشیم 🔊 ♨️ موضوع: مناقشات و شبهات انتخابات ۱۴۰۲ 🎙با سخنرانی : جناب آقای دکتر سید جلال حسینی (معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین) 🌱 https://eitaa.com/joinchat/3247702074C418fd421ab
⁉️وقتی من از وضع موجود کشورم ناراضی هستم ، چرا باید در انتخابات شرکت کنم؟⁉️ امروز کسی نیست که انبوه و انباشت مشکلات ریز و درشت مردم در حوزه‌های مختلف که ناشی از سوء مدیریت‌ها و ضعف مدیریت هاست را انکار کند. نکته مهم این است که بهترین و ثمربخش‌ترین راه برای ایجاد تغییر کدام است؟ آیا قهر با صندوق‌های رای ، راه تغییر است ؟ آیا رفتن به سمت نسخه‌های پیچیده شده از بیرون مرزها برای کشور نظیر نافرمانی مدنی ، اعتراضات کف خیابانی و ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه راهی است که ما را به تغییر می‌رساند؟ راه مناسب و موثر تغییر به درستی کدام است؟ اگر گفتمان اصلی حاکم بر رفتار سیاسی مردم و جامعه ، مقوله تغییر قرار گرفت ، بلافاصله مسالمت آمیزترین راه برای تغییر یعنی انتخابات و صندوق‌های رای به اذهان متبادر می‌شود زیرا هم هزینه تغییر در بستر انتخابات کمتر است و هم اثربخشی و امید به تغییر از طریق صندوق‌های رای در نظام جمهوری اسلامی که در مدت بیش از ۴ دهه خود را نشان داده است ، بیشتر است. بنابراین به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی علاج دردهای مزمن کشور در پرتو پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد انتخاب اصلح است.
⁉️چگونه در انتخابات می توانیم عامل به امر مهم تواصی به حق باشیم ؟⁉️ تواصی به حق در آیات قرآن به عنوان یکی از عوامل مهم رسیدن به سعادت و خوشبختی معرفی شده است به صورتی که اگر انسان اهل تواصی به حق نباشد ، دچار خسران و زیان در دنیا و آخرت می‌شود. به این امر مهم خداوند در سوره عصر اشاره فرموده است . تواصی به حق یعنی خودسازی فردی کافی نیست بلکه باید به دیگران هم توجه شود تا آنها نیز در مسیر حق قرار گیرند. تواصی به حق یعنی انسان برای هدایت دیگران ، برای رشد فکری و برای بصیرت دیگران و برای رفع موانع هدایت از مسیر دیگران تلاش کند . تواصی به حق یعنی در جامعه ایمانی انسان‌ها مکلف هستند به صورت شبکه‌ای منسجم و هدفمند به یاری همدیگر بشتابند و جامعه را به حق و حرکت در مسیر حق سفارش کنند. انتخابات در جمهوری اسلامی از صحنه‌های تواصی به حق می‌باشد . رهبر معظم انقلاب حضور در پای صندوق‌های رای و توصیه دیگران به انجام این حق و تکلیف الهی را مصداق تواصی به حق می‌دانند . همگان باید در این عرصه با انگیزه الهی و پرتلاش ظاهر شوند زیرا اصل شرکت در انتخابات یک حق است و دعوت مردم مخصوصاً افرادی که دچار شک و تردید هستند از مصادیق تواصی به حق محسوب می‌شود زیرا عدم شرکت در انتخابات آثار زیان باری از نظر فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی برای جامعه دارد و کسانی که مردم را به عدم شرکت دعوت می‌کنند چه با گفتار و چه با عملکرد مدیریتی ، چه مستقیم و چه غیر مستقیم در واقع تواصی به باطل می‌کنند.