⭕️روسیه: اسرائیل رسما گفته بمب اتم دارد، آژانس کجاست؟
🔹سخنگوی وزارت خارجه روسیه: اظهارنظر درباره تسلیحات اتمی در اسرائیل، سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه تسلیحات اتمی اسرائیل ایجاد میکند.
🔹این موضوع تعداد زیادی از سوالات را ایجاد کرد. سوال شماره یک این است که آیا ما داریم اظهارات رسمی درباره وجود سلاح هستهای (در اسرائیل) را میشنویم؟ سوالاتی که همه دارند (این است) که سازمانهای بینالمللی کجا هستند، آژانس بینالمللی انرژی اتمی کجا هستند، بازرسان کجا هستند؟
هدایت شده از بهائیت شناسی
⭕️ظهور امام زمان قلابــــــــــــــــــــی
🔹با شروع ادعای علی محمد باب و پیوستن یاران اولیه سید کاظم رشتی به مدعی بابیت، وی به آنها دستور داد در هيچ کجا و نزد هيچکس اسم و رسم او را به مردم معرّفی نکنند.
🔸اگر او امام دوازدهم شیعیان بود که هزار سال مشتاق ظهور او بوده و منتظر دیدارش بودند، حال که ظهور کرده چرا نباید مردم اسم او را بدانند؟
♦️حروف حی موظف بودند که در حين تبليغ فقط به مردم بگویند که باب موعود ظاهر شده دليلش قاطع است و برهانش متين و کامل.
🔹اگر دلیلش قاطع است و برهانش متین و کامل، که قعاً باید به مردم معرفی شودد. پس چرا علی محمد آنها را منع کرد؟
🔺بخاطر این که شیعیان منتظر آن امام زمانی هستند که در کنار کعبه ظهور می کند، آنگاه انقلاب، عدالت و حکومت جهانی اش را آغاز می کند.
#تلخیص_تاریخ_نبیل_صفحه۷۶
📡کانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی کنید این کانال را به دیگـــران
هدایت شده از بهائیت شناسی
⭕️دروغگوی کم حافظـــــــــــــــــــــــــه
🔹علی محمد شیرازی که در شب پنجم جمادی الاول ۱۲۶۰ ق نزد ملاحسین بشروئی ادعای بابیت امام زمان (عج) نمود، همان شب تفسیری برای سوره یوسف نوشته و خود را غلام امام زمان دانست و گفت:
🔸این تفسیر را امام زمان محمد بن باالحسن بن علی بن محمد بن علی بن موسی بن جعفر بن محمد بن علی بن الحسین بن علی بن ابیطالب به این عبد و نوکرش مرحمت کرده است.
♦️پس چطور بعد از ۴ سال در مجلس محاکمه اش در تبریز خود را همان امام زمانی (عج) دانسته که شیعبان هزار سال منتظر ظهور او هستند؟
#أحسن_القصص_صفحه۲
📡کانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی کنید این کانال را به دیگـــران
هدایت شده از بهائیت شناسی
❌بهائیان دعاگوی جنایات إسرائیــــــــــــــــــــل
🔹سایت ضیافت نوزده روزه ۱۱ آبان محتوائی را برای جلسات بهائیان ایران منتشر کرد. محتوای مذکور حاوی نکاتی درباره تحولات فلسطین و نگاه تشکیلات بهائی به آن است، از جمله:
1️⃣ تشکیلات بهائیت جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم نکرده است. این موضوع از پیوند بهائیت و اسرائیل حکایت دارد.
2️⃣ تشکیلات بهاییت نگرانی شدید خود از عاقبت حوادث اخیر فلسطین را ابراز می کند که نشان دهنده ترس این تشکیلات از پیروزی مقاومت و تسلط بیشتر آن بر سرزمین های اشغالی است به همین دلیل بهاییان ایران را به دعا فرا خوانده است.
3️⃣ در این محتوا همچنین پیام بیتالعدل در ممانعت بهاییان از سفر به سرزمینهای اشغالی جهت زیارت اماکن مقدس فرقه تکرار شده است.
4️⃣ در بخش خبرنامه با آنکه دستگیری چند بهائی در ایران را مفصل شرح داده به خبرسازی درباره آن پرداخته است اما هیچ اشاره ای به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه نشده است.
📡کانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی کنید این کانال را به دیگـــران
هدایت شده از بهائیت شناسی
💢متفکر بحرینی: عبدالحمید از تفکرات همه فقهای جهان اسلام منحرف شده است
🔹راشد الراشد در گفتگو با فارس: اجماع مذاهب مسلمان در باره فرقه ضاله بهائیت ارتداد است و بهائیان در زمره کفار به حساب می آیند.
♦️باید با موضعگیریهای جدید درباره بهائیت به طور جدی و قاطعانه مقابله کرد. چرا که هدف از این اظهارات و مواضع، فرصت دادن به کسانی است که در کمین دین و تمام ارزشها و اصول اسلامی نشستهاند.
🔸برخی مواضع غیرعادی مانند موضع عبدالحمید که از مواضع همه علما و فقهای امت اسلامی منحرف شده، یک موضع جدید نیست. ما نمیتوانیم این مواضع را لغزش یا خطای ناخواسته افراد فرض کنیم.
📡کانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی کنید این کانال را به دیگـــران
هدایت شده از بهائیت شناسی
⭕️عضو دانشگاه الازهر: موضع اسلام درباره ارتداد بهائیان قابل تغییر نیست
🔹«عماد عطیه عبدالرزاق» از فارغالتحصیلان دانشگاه الازهر و از مدرسان دانشگاه المدینه در گفتوگو با فارس:
♦️بهائیت فرقهای مستقل است و ارتباطی به دین اسلام ندارد. بهائیها کتاب مخصوص خود را دارند که نامش اقدس است. بهائیها حتی در فکر متجدد اسلامی و قرائتهای جدید دین اسلام نیز جای نمیگیرند.
🔸او در مورد اظهارات مولوی عبدالحمید درباره بهائیت گفت: حقیقتاً این اظهارات را به دور از صحت و درستی میدانم؛ من نظر عبدالحمید را به طور کلی و جزیی رد میکنم. چه مواضع اسلام در مرتد بودن بهائیها و چه ارتداد آنان، پیشامد جدیدی نیست و بنابراین امکان تغییر موضع نیست.
📡کانال بهائیت شناســــــــی⬇️
🌍https://eitaa.com/joinchat/830341121Cca0f94fa66
📍معرفی کنید این کانال را به دیگـــران
هدایت شده از 🪴* رهنمای طریق *🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با هوش مصنوعی سلفی شهدا رو از بهشت براتون طراحی کردیم.
فکر کنید این عزیزان براتون از بهشت عکس فرستادن.
چه حسی پیدا میکنین وقتی عکسشون به دستتون برسه؟😉
https://eitaa.com/joinchat/3210084356Cf7e71112fd
هدایت شده از 🪴* رهنمای طریق *🪴
13.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬گرفتن سخت ترین حاجت با دعای هفتم صحیفه سجادیه
👌اگر به مفاهیم دعا توجه کنید، حاجت خواهید گرفت!
غافلیم....غافل
🎙آیت الله #فاطمی_نیا
https://eitaa.com/joinchat/3210084356Cf7e71112fd
هدایت شده از 🪴* رهنمای طریق *🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گریههای رئیس بیمارستان اندونزی در غزه: از امت عربی به خدای بزرگ شکایت می بریم
#طوفان_الاقصی
#غزه
https://eitaa.com/joinchat/3210084356Cf7e71112fd
هدایت شده از 🪴* رهنمای طریق *🪴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهیدی که بوی بهشت میدهد 😍
از وقتی این شهید را به بیمارستان آوردند بوی خوشش همه فضا را پر کرده و امدادگران مایل به دفن او نیستند.
🔸مردم برای زیارتش به بیمارستان می آیند.
🔹همه اجساد درون این چادر را دفن کردند به جز این شهید
https://eitaa.com/joinchat/3210084356Cf7e71112fd
-
اگرخواستیدخودتان را
"محک"بزنید
بہ"نمازصبحتان"
نگاھڪنید
ازمیزان"سنگینے"و
"سخت بودن"
نمازصبحمۍتوانفهمیدچقدر
"شیطان"
سوارومسلطبرانسان است!-
امام زمان (عجل الله)
و ابوراجح حلی
ابوراحج از شیعیان مخلص شهر محله سرپرست یکی از حمام های عمومی آن شهر بود، بدین جهت، بسیاری از مردم او را می شناختند.
در آن زمان، فرماندار حله شخصی ناصبی به نام مرجان صغیر بود. به او گزارش دادند که ابوراجح حلی از بعضی اصحاب منافق رسول خدا (صل الله) بدگویی می کند. فرماندار دستور داد او را آوردند.
آن قدر زدند که تمام بدنش مجروح گشت و دندان های پیشین ریخت! همچنین زبانش را بیرون آوردند و با جوالدوز سوراخ کردند و بینی اش را نیز بریدند و او را با وضع بسیار دلخراشی به عده ای از اوباش سپردند. آنها ریسمان برگردن او کرده و در کوچه و خیابان های شهر حله می گرداندند! و مردم هم از هر طرف هجوم آورده او را می زدند. به طوری که تمام بدنش مجروح شد، و به قدری از بدنش خون رفت و که دیگر نمی توانست حرکت کند و روی زمین افتاد، نزدیک بود جان تسلیم کند.
جریان را به فرماندار اطلاع دادند. وی تصمیم گرفت او را بکشد، ولی جمعی از حاضران گفتند:
- او پیرمرد فرتوتی است و به اندازه کافی مجازات شده و خواه ناخواه به زودی می میرد، شما از کشتن او صرف نظر کنید و خون او را به گردن نگیرید!
به خاطر اصرار زیاد مردم - در حالی که صورت و زبان ابوراجح به سختی ورم کرده بود - فرماندار او را آزار کرد. خویشان او آمدند و نیمه جان وی را به خانه بردند و کسی شک نداشت که او خواهد مرد.
اما فردای همان روز، مردم با کمال تعجب دیدند که او ایستاده نماز می خواند و از هر لحاظ سالم است و دندان هایش در جای خود قرار گرفته، و زخم های بدنش خوب نشده و هیچ گونه اثری از آن همه زخم نیست! و با تعجب از او پرسیدند:
- چطور شد که این گونه نجات یافتی و گویی اصلاً تو را کتک نزدند؟!
ابوراجح گفت:
- من وقتی که در بستر مرگ افتادم، حتی با زبان نتوانستم دعا و تقاضای کمک از مولایم حضرت ولی عصر(عجل الله) نمایم؛ لذا تنها در قلبم متوسل به آن حضرت شدم و از آن حضرت درخواست عنایت کردم.
وقتی که شب کاملاً تاریک شد، ناگاه! خانه ام نورانی گشت! در همان لحظه، چشمم به جمال مولایم امام زمان (عجل الله) افتاد، او جلو آمد و دست شریفش را بر صورتم کشید و فرمود:
- برخیز و برای تأمین معاش خانواده ات بیرون برو و کار کن! خداوند تو را شفا داد!
اکنون می بینید که سلامتی کامل خود را باز یافته ام.
خبر سلامتی و دگرگونی شگفت انگیز حال او - از پیرمردی ضعیف و لاغر به فردی سالم و قوی - همه جا پیچید و همگان فهمیدند.
فرماندار حله به مأمورینش دستور داد ابوراجح را نزد وی حاضر کنند. ناگاه! فرماندار مشاهده نمود، قیافه ابوراجح عوض شده و کوچکترین اثری از آنهمه زخم ها در صورت و بدنش دیده نمی شود! ابوراجح دیروز با ابوراجح امروز قابل مقایسه نیست!
رعب و وحشتی تکان دهنده بر قلب فرماندار افتاد، او آن چنان تحت تأثیر قرار گرفت که از آن پس، رفتارش با مردم حله (که اکثراً شیعه بودند) عوض شد. او قبل از این جریان، وقتی که در حله به جایگاه معروف به مقام امام (عجل الله) می آمد، به طور مسخره آمیزی پشت به قبله می نشست تا به آن مکان شریف توهین کرده باش؛ ولی بعد از این جریان، به آن مکان مقدس می آمد و با دو زانوی ادب، در آنجا رو به قبله می نشست و به مردم حله احترام می گذاشت. لغزش های ایشان را نادیده می گرفت و به نیکوکاران نیکی می کرد. ولی این کارها سودی به حال او نبخشید، پس از مدت کوتاهی در گذشت.
بحارالانوار جلد۱