eitaa logo
انصارالمحرومین
1 دنبال‌کننده
629 عکس
689 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
نکته اول : مقام معظم رهبری تأکید جدی داشتند بر حضور حداکثری . در سال 58 که رفراندوم شد و جمهوری اسلامی آراء بالایی آورد ممکن است به ذهن برخی بیاید که آن زمان 30 سال پیش بوده و نسلی عوض شده و طبیعتا باید نظر مردم دوباره پرسیده شود که آیا می خواهند نظام به همین شکل باشد یا نه . پاسخ این سؤال را  همان انتخابات می دهد . وقتی حدود 42 میلیون در انتخابات 88 شرکت کردند یعنی 42 میلیون رأی به جمهوری اسلامی به هرکس که رأی داده باشند . مهم این است که اصل نظام تثبیت شود. به چه کسی رأی داده اند هم مهم است اما در مرحله دوم. همچنین در انتخابات ریاست جمهوری سابق که حدود 36 میلیون رأی دادند که این رأی به نظام جمهوری اسلامی است. لذا آقا فرمودند حتی کسانی که بنده را قبول ندارند ولی کشورشان را می خواهند بیایند و رأی بدهند. پس اولا ما سعی کنیم که رأی حداکثری باشد و این هم با بیان وظیفه مردم حاصل می شود . وظیفه به این معنا که گفته شود که کشور و مملکت خودتان است و سرنوشت خودتان است . آیات و روایات و شواهد تاریخی ذکر شود . جاهایی که مردم صحنه را خالی کردند و چه خطراتی پیش آمده گفته شود. اگر مردم پشت امام مجتبی را خالی نمی کردند حقشان ضایع نمی شد. اینکه ائمه فرمودند که اگر ما یارانی داشتیم قیام می کردیم. معلوم می شود بحث مقبولیت در کنار مشروعیت اساسی و مهم است. این مقبولیت با گفتمان با مردم و بیان نقش کلیدی مردم است. اینجا می شود از آیات استفاده کرد : ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم . و لو ان اهل القری آمنوا و اتقوا لفتحنا علیهم برکات من السماء و الارض. نکته دوم : مسأله امید دادن به مردم که بعضی از الآن دارند بر خلاف آن کار می کنند. حدود 37 سال از پیروزی انقلاب می گذرد ،کارهای بسیار مهمی در کشور انجام شده ؛ بحث هسته ای ، المپیاد ها ، مسائل نظامی و موشکی ، سیستم گسترده مخابرات و تلفن همراه و فضای مجازی ، جاده های کشور ، حمل و نقل ، کارخانه ها و … خیلی در کشور کار شده است. یک وقت من یادم هست پس از جنگ شامپو در کشور نبود . گاهی برای شستن لباس یک پودر لباسشویی نبود یعنی اینقدر اوضاع خراب بود. وضعیت حمل و نقل مثلا ما که تهران می خواستیم برویم گاهی دو سه ساعت معطل وسیله نقلیه می شدیم. کشور تحول ژرفی پیدا کرده است. ممکن بود در بعضی خانه ها برخی وسایل برقی پیدا شود الآن در همه خانه ها انواع وسایل برقی خوب وجود دارد.فرش ، ماشین در خانه ها کوچه ها ، حتی در روستاها می بینید چقدر ماشین وجود دارد. به مردم باید گفت این کارها در انقلاب شده در دولت ها شده . نظام ما یک پایه و مبنایی دارد به نام ولایت فقیه و رهبری . دولت های مختلفی در سال های پس از انقلاب آمده اند به اسم های مختلفی ، گرایش های مختلفی داشته اند . بعضی خوب عمل کرده اند بعضی نه . اما اینطور نبوده که چرخه تحول کشور ایستاده باشد. کار اقتصادی پیش رفته کار سیاسی و نظامی و … پیش رفته است. پس باید به مردم امید داد. نکته سوم : در مورد انتخابات باید از تخریب پرهیز کنیم. وقتی شورای نگهبان گفت این هزار نفر مورد تأیید است یعنی اینها شرایط انتخابات را دارند . معتقد به ولایت فقیه هستند معتقد به قانون اساسی هستند مسلمان هستند . حالا شما نگویید پس چرا در دوران های سابق مثلا شورای نگهبان بنی صدر را هم تأیید کرد ؟ خوب آن زمان که تأیید کرد بنی صدر مورد تأیید بود بعدا مشکل پیدا کرد. یا بعضی افراد دیگر هم همین طور . لذا از تخریب اینگونه پرهیز کنیم. نگوییم اینها معتقد به نظام یا اسلام نیستند . این تخریب نباید صورت بگیرد در مورد افراد تأیید شده. ادامه دارد ....
نکته چهارم : بالاخره رأی به صالح و اصلح فرق می کند . رأی به خوب و خوبتر فرق می کند ، جلوی امریکا ایستاد در برجام خودی نشان داد. خیلی مهم است. مسلم است که اگر قرار است که بین صالح و اصلح انتخاب داشته باشیم ، عقل حکم می کند که اصلح باشد و ملاک اصلح بودن هم یکی به تشخیص خود انسان است یکی هم همانطور که رهبری اشاره کردند مراجعه به لیست های مورد اعتماد است. این هم نکته مهمی است که به مردم گفته شود که اگر فردی را علما و فرهیختگان و متدینین تأیید می کنند این می تواند اما یک فردی را همه کسانی که پشت او رفته اند مسأله دارند همه کسانی که حمایتش می کنند کارنامه خوبی در گذشته ندارند. این خیلی مهم است. مثلا در دوران اصلاحات می دیدید در ورزشگاه و جاهای دیگر کسانی که به دفاع از برخی نامزدها می آمدند بدحجاب بودند گاهی ناباب بودند . کثرت که ملاک نیست حقانیت مهم است. رقص و موسیقی وآواز داشتند دختر و پسر قاطی بودند. این ها آدم را به تردید می اندازد که جریان چیست که کسانی وارد می شوند که صبغه مذهبی آنها ضعیف است. نکته چهارم اعتماد به افراد بالاتر از طریق پشتوانه ها . من گرایش سیاسی  تندی ندارم ولی از اول انقلاب هرچه رأی داده ام در قم حداقل همیشه به کاندیدای جامعه مدرسین بوده است. 40-50 نفر افراد قابل اعتماد هستند. هرکه از من می پرسد من جامعه مدرسین را معرفی می کنم. ممکن است اشتباه هم کنند ولی این یک ملاک و حجت است برای حقیر که تکلیف را ساقط می کند . نکته پنجم : در تبلیغات از بگیر و ببند و دفتر را خراب کن و … پرهیز شود. افراط به اندازه تفریط خطرناک است. ما از جریان سفارت سعودی لطمه خوردیم کما اینکه از جریان سفارت انگلیس هم لطمه خوردیم هردو هم اشتباه بود . باید توجه شود که افراد انقلابی دردمند دچار احساسات نشوند ؛ شعور بر شعار حاکم باشد.. ادامه دارد ....
نکته ششم روحیه استکبارستیزی و مبارزه با دشمن و مبارزه با امریکا نباید در مردم  کمرنگ شود. توجه شود که به هر حال افرادی دنبال این جریان هستند که کم کم حساسیت های مردم را نسبت به استکبار و امریکا از بین ببرند . این خیلی مهم است. خیزهایی که بعضی برداشتند برای اینکه این عرصه را لطمه بزنند. ملاک هم برای ما در کشور چند چیز است : وصیت نامه امام اعلی الله مقامه الشریف که حسابی معیار ها را بیان کرده است .یکی فرمایشات مقام معظم رهبری و دیگری وصیت نامه شهدا . ما همه جا باید ملاک داشته باشیم. در بین روایات ما مرحوم کلینی بابی دارد در کتاب کافی به نام باب بازگشت به قرآن و سنت . می گوید اگر روایتی با قرآن تعارض داشت نپذیرید یا با سنت قطعی. بعضی علما آمده اند به معیارها عقل و چیزهای دیگر را هم اضافه کرده اند . در مورد مسائل نظام ما باید خط کش داشته باشیم . خط کش و الگو در نظام وصیت نامه امام و وصیت نامه شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله است. به عنوان مثال افراد یا جریان هایی که در فتنه 88 به هر شکلی به میدان  آمدند و یا دامن زدند یا حمایت کردند یا سکوت کردند اینها نباید در انتخابات راه پیدا کنند . نباید مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده شود . قطعا بعضی از اینها که بدشان نمی آید اوضاع غیر از این باشد . این خیلی مهم است. در واقع اجازه بازگشت آن جریان دوباره داده نشود . عده ای به دنبال تطهیر فتنه گران هستند عده ای به دنبال تطهیر بلایایی هستند که 8 ماه کشور را به چالش کشید و لطمه زد. مواظب باشیم که آن جریانات برنگردد. مگر اینکه بازگشته باشند. ما داشتیم افرادی را که گفتند اشتباه کردیم و نمی دانستیم. در همان جریانات بعضی بزرگان حمایت کردند ولی بعد عقب کشیدند .اما اگر نه همچنان ایستاده اند و می گویند خوب کاری کردیم و یک کلمه عذرخواهی از مردم نکردند ، این جریان نباید دوباره برگردد .
بیانیه جامعه روحانیت مبارز شهرستان قائم‌شهر در آستانه انتخابات چهاردمین دوره ریاست‌ جمهوری بسم‌الله‌الرَّحمن‌الرَّحیم إِنَّا هَدَيۡنَٰهُ ٱلسَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرࣰا وَ إِمَّا كَفُورًا ، اصل انتخاب و انتخابات به فطرت انسان و اراده الهی در خلقت انسان آگاه ، متعهد و انتخابگر بین خیر و شرّ بر می‌گردد ، چنانکه خداوند حکیم در سوره مبارکه انسان می‌فرماید: اِنَّا خَلَقۡنَا ٱلۡإِنسَٰنَ مِن نُّطۡفَةٍ أَمۡشَاجࣲ نَّبۡتَلِيهِ فَجَعَلۡنَٰهُ سَمِيعَۢا بَصِيرًا ، إِنَّا هَدَيۡنَٰهُ ٱلسَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرࣰا وَإِمَّا كَفُورًا . بنابر این اگرچه قالب انتخابات از دیار غرب آمده است امّا در اسلام و همه ادیان توحیدی حق انتخاب به انسان داده شده است و انبیاء هم آمده‌اند تا میثاق فطرت انتخابگر انسانها را به آنها یادآوری نمایند تا لیقوم‌النّاس بالقسطبا اراده آگاهانه بشریت محقق شود . و در واقعه عظیمه غدیر خم هم خدای متعال به پیام‌آور صدیقش فرمود : بیعت با امامت این تنها راه فلاح و رستگاری را به بشر تبلیغ کن نفرمود : تحکیم کن یعنی اصل اراده آگاهانه و متعهدانه انتخاب . اینکه امام خمینی عظیم‌الشان و راحل رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و امام خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حفظه‌الله‌تعالی بارها علاوه بر حق انتخاب مردم ، بر تکلیف الهی بودن شرکت در همه انتخابات‌ها تاکید میفرمودند بر همین اساس بود . علاوه بر این تاثیرگذاری و سرنوشت‌ساز بودن انتخابات‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس حکم عقل نخبگان و آحاد ملت باید در خیزش عمومی با احساس مسئولیت و آگاهی به جوانب و عواقب رأی شرکت نمایند با رای آگاهانه خود مسیر پیشرفت کشور را به سوی قلّه کمال و سعادت تسهیل و تضمین کنند . در این برهه‌ی حساس چند نکته را از باب وَ ذَكِّرۡ فَإِنَّ ٱلذِّكۡرَىٰ تَنفَعُ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ به عرض عموم ملت مسلمان و انقلابی می‌رسانیم : ۱ - شرکت حدّاکثری در انتخابات که از وصایای امام راحل و اوامر مطاع مقام معظم رهبری است از طرفی ضامن بقاء و عامل قدرت نظام اسلامی در مواجهه با دشمنان خارجی و استکبار جهانی و حل مشکلات و معضلات داخلی خواهد بود و از طرف دیگر هر انتخاباتی برای نظام اسلامی یک همه‌پرسی خواهد بود نظام جمهوری اسلامی در همه‌پرسی اوّل در سال ۱۳۵۸ با رای قریب به اتفاق رأی دهندگان ۲۰۳۰۹۵۹۵ رای یعنی ۹۸/۰۲٪ که در تاریخ حکومت‌های جهان بی‌نظیر است در ادامه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۷۶ با ۲۹۱۴۵۷۴۵ رأی یعنی ۹۳/۷۹٪ و در سال ۱۳۸۸ ۳۹۱۶۵۱۹۱ رأی یعنی ۸۵٪ و در سال ۱۳۹۶ با ۴۱۳۶۶۰۸۵ رأی یعنی ۷۳٪ بارها مورد تأیید مردم قرار گرفت . ۲ - شناخت اصلح از میان کاندیداهای محترم بعد از اصل شرکت در انتخابات اهمیت به سزایی دارد . مردم مومن و انقلابی ، ملت مسلمان و آزاده ایران امروز بعد از تجربه دولت‌های مختلف با رویکردها و عملکردهای مختلف گاه متضاد مخصوصا رئیس جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم و رئیس‌جمهور شهید دوره سیزدهم دیگر فرق بین رئیس‌جمهور غربگرا و عافیت‌طلب و سازشکار رییس‌‌جمهور انقلابی ، عاشق خدمت و پرتلاش برکسی پوشیده نیست . فرق بین دوره سیاه هشت ساله‌ای که تمام امور حتی آب خوردن مردم را به امضای رئیس‌جمهور آمریکا گره زدن لیبرال‌های وطنی و دوره کوتاه اما درخشان و پربار جهاد و تلاش خستگی‌ناپذیر شهیدجمهور انقلابی برای ما ملاک و میزان گزینش اصلح می‌تواند باشد . یقینا اینکه به چه کسی با چه تفکر و سابقه‌ای رأی می‌دهید ، تعیین کننده است . با توجه به ملاکهایی که مقام معظم رهبری در برهه‌های مختلف فرمودند ملاکهایی مثل : ایمان ، تقوا و توکل - مدیریت اجرایی قوی - جهادی و خستگی ناپذیری - بصیرت در بینش و تدبیر در امور - امانتداری و فسادستیزی - شجاعت و استکبارستیزی- پایبندی به مبانی اسلام و انقلاب - التزام به قانون و اهتمام به اجرای آن - ساده‌زیستی و پاکدستی - پایبندی به آرمان عدالت و استیفای حقوق مستضعفین - شناخت نیازهای واقعی و اساسی مردم - داشتن برنامه و پیگیری در اجرا . ۳- امیدواری به آینده و امید دادن به مردم و مقابله با تلاش همه‌جانبه دشمنان در جهت مایوس کردن مردم با بیان پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در ابعاد علمی ، تولید علم ، صنعتی و دفاعی ، فن‌آوری ، عمران و آبادی ، بهداشت و درمان ، استیفای حقوق زنان و بالاتر از همه استقلال و قدرت تاثیرگذاری در منطقه و جهان در جهت دفاع از منافع و مصالح ملی بلکه جهان اسلام و داشتن نظام مردم‌سالار دینی از طریق انتخابات آزاد و عادلانه . ۴ - مراقبت و جلوگیری از نفوذ عوامل تفرقه‌افکن دشمن در میان صفوف مردم مخصوصا ستادهای انتخاباتی و پرهیز از ایجاد تنش در اجتماع در ایام منتهی به انتخاب بلکه همه زمان‌ها.
۵ - هیات‌های مذهبی در نظام اسلامی یکی از نهادهای دینی و مردمی که در میان جوانان بسیار تاثیرگذارند و تا به حال در پیروی و حمایت از امام‌المسلمین موفق عمل کرده‌اند ، لذا باید مراقبت کنند که مبادا به گروهگرایی و سیاست‌بازی و سیاسی‌کاری کشیده شوند ۶ - در آخر مراقبت از وجهه انقلابی و استکبارستیزی نظام اسلامی که هویت و قوام انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی و نظام اسلامی به آن بستگی دارد ، وظیفه همه انسان‌هایی که دل در گرو امام خمینی و شهیدان و ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز دارند است . دشمنان اگر نتوانستند نظام اسلامی را از بین ببرند تمام توانشان را بر تحریف این نظام مبتنی بر اسلام انقلابی متمرکز کرده‌اند تا مبدل به یک جمهوری اسلامی خنثی مثل جمهوری اسلامی پاکستان شود و مراقبت کنیم این وجهه در چشم و دل ملل مسلمان و محرومان جهان در ایام تبلیغات داغ انتخاباتی آسیب نبیند . ان‌شاءالله فرزندان انقلاب اسلامی و پیروان امامین انقلاب در میان نیروهای انقلابی فقط یک کاندیدا داشته باشند تا در روز جمعه ۸ تیرماه شاهد انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی با رأی بالا برای تداوم راه شهیدجمهور آیه‌الله رئیسی باشیم .
۵ - حفظ و گسترش روحیه انقلابی و استکبارستیزی که هویت و قوام انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی و نظام اسلامی .پاسداشت ارزش‌هایی مثل فرهنگ جهاد و شهادت که دشمنان اگر نتوانستند نظام اسلامی را از بین ببرند تمام توانشان را بر تحریف این نظام مبتنی بر اسلام انقلابی متمرکز کرده‌اند تا مبدل به یک جمهوری اسلامی مثل جمهوری اسلامی پاکستان شود.. ادامه دارد
 آزار رسانیده تا بدانجا که مرا اُذُن [سخن شنو و زودباور ]نامیده اند، به خاطر همراهی افزون علی با من و رویکرد من به او و تمایل و پذیرش او از من، تا بدانجا که خداوند در این موضوع آیه ای فرو فرستاده: « و از آنانند کسانی که پیامبر خدا را می آزارند و می گویند: او سخن شنو و زودباور است. بگو: آری سخن شنو است. - بر علیه آنان که گمان می کنند او تنها سخن می شنود - لیکن به خیر شماست، او (پیامبر صلی الله علیه و آله) به خدا ایمان دارد و مؤمنان را تصدیق می کند و راستگو می انگارد.» وَلَوْشِئْتُ أَنْ أُسَمِّی الْقائلینَ بِذالِکَ بِأَسْمائهِمْ لَسَمَّیْتُ وَأَنْ أُوْمِئَ إِلَیْهِمْ بِأَعْیانِهِمْ لَأَوْمَأْتُ وَأَنْ أَدُلَّ عَلَیْهِمُ لَدَلَلْتُ، وَلکِنِّی وَالله فی أُمورِهمْ قَدْ تَکَرَّمْتُ. وَکُلُّ ذالِکَ لایَرْضَی الله مِنّی إِلاّ أَنْ أُبَلِّغَ ما أَنْزَلَ الله إِلَی (فی حَقِّ عَلِی)، ثُمَّ تلا: (یا أَیُّهَاالرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ - فی حَقِّ عَلِی - وَ انْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وَالله یَعْصِمُکَ مِنَ النّاسِ). و اگر می خواستم نام گویندگان چنین سخنی را بر زبان آورم و یا به آنان اشارت کنم و یا مردمان را به سویشان هدایت کنم [که آنان را شناسایی کنند] می توانستم. لیکن سوگند به خدا در کارشان کرامت نموده لب فروبستم. با این حال خداوند از من خشنود نخواهد گشت مگر این که آن چه در حق علی عیه السّلام فرو فرستاده به گوش شما برسانم. سپس پیامبر صلّی الله علیه و آله چنین خواند: «ی پیامبر ما! آن چه از سوی پروردگارت بر تو نازل شده - در حقّ علی - ابلاغ کن؛ وگرنه کار رسالتش را انجام نداده ای. و البته خداوند تو را از آسیب مردمان نگاه می دارد.»
6.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شعار قابل تامل مردم اصفهان 🔸هشیار باش ایرانی! 🔹برنگرده روحانی
8.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💞✨سه‌شنبه تون زیبا و شاد 🌸✨از خـدا میخواهم 💞✨هر آنچه آرزو داریـد 🌸✨بی دلیل نصیبتان شود 💞✨عشق و آرامش 🌸✨در کنارتان 💞✨عزت و خوشبختی 🌸✨همراهتان 💞✨سلامتی و تندرستی 🌸✨همیشہ در وجودتان باشـد 💞✨روزتون زیبـا و پر برکت صبحتون بخیر عید سعید غدیر ، عیدالله الاکبر ، بر عاشقان ولایت ، بر پیروان امامت مبارک‌باد . 🌷🇮🇷💐❤️💚🎋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷در این شب زیبا 🍃ﭼﺸﻤﻬﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ 🌷ﺩﺭ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﺧﺪﺍﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ 🍃ﺷﺎﻳﺪ ﺁﺭﺯﻭیی ﺩﺍﺭی 🌷ﺷﺎﻳﺪ ﺩﻋﺎیی ﺑﺮﺍی ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ 🍃ﻭ ﻳﺎ ﺷﮑﺮﺵ بگو ﻣﻴﺸﻨﻮﺩ 🌷 عید غدیر ، عیدالله‌الاکبر بر عاشقان ولایت امیرالمؤمنین مبارک باد . 🍃شبتون آروم شبتون بخیر
هدایت شده از  انصارالمحرومین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷در این شب زیبا 🍃ﭼﺸﻤﻬﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ 🌷ﺩﺭ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﺧﺪﺍﺳﺨﻦ ﺑﮕﻮ 🍃ﺷﺎﻳﺪ ﺁﺭﺯﻭیی ﺩﺍﺭی 🌷ﺷﺎﻳﺪ ﺩﻋﺎیی ﺑﺮﺍی ﻳﮏ ﻋﺰﻳﺰ 🍃ﻭ ﻳﺎ ﺷﮑﺮﺵ بگو ﻣﻴﺸﻨﻮﺩ 🌷 عید غدیر ، عیدالله‌الاکبر بر عاشقان ولایت امیرالمؤمنین مبارک باد . 🍃شبتون آروم شبتون بخیر