eitaa logo
انصارالمحرومین
1 دنبال‌کننده
620 عکس
681 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خط آتش
اگه حسن یزدانی بره استقبال پزشکیان میشه کشتی گیر تراز اما وقتی رفت استقبال شهید رئیسی همین جماعت بهش گفتن کشتی گیر حکومتی... 🇵🇸@khate_atash
هدایت شده از پاسداران انقلاب
🔺رونمایی از یادمان شهید رئیسی در ایستگاه راه‌آهن مشهد ♻️👇🏻 ⚠️کانال : 🚨 https://eitaa.com/joinchat/2162098380Cd100c9cb52
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 آن‌چه در سخنرانی نتانیاهو در کنگره گذشت.. 🍃🌹🍃 | 🆔 rubika.ir/jahadgarane_tabeen
🔴 جنگ ترکیبی علیه سبد رای ۱۴ میلیونی بعد از حمله و ترور شخصیت چهره های انقلابی مانند حاج حسین شریعتمداری و آیت‌الله میرباقری و .....حالا حمله به سکوهای ایرانی انقلابی مانند ایتا در دستور کار دشمن و شبکه نفوذ قرار گرفته است . هدف خفه کردن تمام تریبون های روشنگری و تبیینی جریان انقلابی است. 🛑‍ 🏴@TABEIN_14
هدایت شده از روشنگر
7.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😢 دوست داری ببرمت پیش آقای رئیسی ببینیش؟ حاج‌آقا خیلی دوست‌تون دارم...😔 @roshangar6
💢 دو تأمل به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ✍️ حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده 1️⃣ شاخص‌های تحلیل دوران امام(ع) ♦️ از شاخص‌های تحليل زمان، سن امامت، عمر امامت و سن شهادت‌ است. هرچه سن کم‌تر و عمر امامت کوتاه‌تر باشد، استبداد و خفقان بیشتر است. ◾️امام جواد عليه‌السلام👇 🔵 در سن ۸ سالگی به امامت رسید؛ 🟢 فقط ۱۷ سال امامت کرد؛ 🔴 و در ۲۵ سالگی به شهادت‌ رسید. ♦️یعنی کم‌ترین سن امامت و شهادت، و کوتاه‌ترین عمر امامت! این شاخص‌ها نشان از سخت بودن دوران حضرت دارد. این شرایط تنها برای امام جواد عليه‌السلام و نخستین بار رخ داد. 2️⃣ امام(ع) و پدیده اجتماعی شراکت در زشتی 🔸 هر رفتاری، زشت یا زیبا، تا وقتی محدود به فاعل است، رفتاری فردی بوده و پیامد و عواقب آن، محدود به فاعل است. اگر رفتار یک نفر، در جامعه بازتاب پیدا کند، بُعد اجتماعی یافته و به مسئله‌ای اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔹 یک نمونه رفتار اجتماعی، مدل «عمل-تحسین» است؛ که انجام عمل از یک نفر یا یک گروه و تحسین و تمجید آن از سمت دیگران است. در این مدل، یک رفتار از حالت فردی و اختصاصی به رفتاری شراکتی و اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔸 تحسین و تمجید، استارتاپ یا شتاب‌دهنده اجتماعی رفتار است. ترکیب عمل-تحسین یک شراکت اجتماعی است. حال اگر آن رفتار، زشت و قبیح باشد، شراکت در قُبح و زشتی صورت گرفته و فرد تحسین‌گر همانند فاعل در بدی آن شریک است. در قبیح و مُنکر اجتماعی، فاعل و تحسین‌گر هر دو شریک‌اند و پیامد منفی برای هر دو نوشته می‌شود. 🔷🔶🔹🔸 امام جواد (ع) می‌فرماید: «مَنِ اسْتَحْسَنَ قَبیحاً كانَ شَریكاً فیهِ»؛ هر كه كار زشتی را تحسین كند، در آن شریک است. 📚 كشف الغمّه، ج ۲ ، ص ۳۴۹ 🔷🔹در هر کار قبیح، تحسین و تأیید موجب گسترش اجتماعی آن می‌شود. تحسین و تمجید موجب ارزش‌گذاری مثبت و تبدیل مُنکر به معروف می‌شود. این کار می‌تواند اقدام به کار نادرست باشد یا مقابله نادرست با کار قبیح. پس مقابله با یک پدیده هم شامل همین قانون است. 🔶🔸در پدیده شوم و تلخ بدحجابی و بی‌حجابی، برخی به تحسین و تأیید آن اقدام می‌کنند. اینان دانسته یا ندانسته به ترویج آن کمک می‌کنند. در این شرایط، یکی از مهمترین اقدامات آن است که تحسین و تأیید، به تقبیح و زشت‌انگاری تبدیل شود. همچنین اگر در برخورد با این پدیده، رویه‌ای غلط پیش گرفته شود، حکم قبیح دارد و هر کس آن را تحسین و تأیید کند، در عواقب آن شریک است. 🔷🔸🔷 تحسین بدحجابی و تحسین مقابله غلط با بدحجابی، هر دو مانند لبه‌های قیچی هستند که برای قطعه قطعه کردن عفاف و حجاب به حرکت در می‌آیند. ┄┅┅┅┅❀⚜️❀┅┅┅┅┄ 🌐 کانال نشریه معارف🔻 https://eitaa.com/maarefmags_ir
هدایت شده از  انصارالمحرومین
💢 دو تأمل به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ✍️ حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده 1️⃣ شاخص‌های تحلیل دوران امام(ع) ♦️ از شاخص‌های تحليل زمان، سن امامت، عمر امامت و سن شهادت‌ است. هرچه سن کم‌تر و عمر امامت کوتاه‌تر باشد، استبداد و خفقان بیشتر است. ◾️امام جواد عليه‌السلام👇 🔵 در سن ۸ سالگی به امامت رسید؛ 🟢 فقط ۱۷ سال امامت کرد؛ 🔴 و در ۲۵ سالگی به شهادت‌ رسید. ♦️یعنی کم‌ترین سن امامت و شهادت، و کوتاه‌ترین عمر امامت! این شاخص‌ها نشان از سخت بودن دوران حضرت دارد. این شرایط تنها برای امام جواد عليه‌السلام و نخستین بار رخ داد. 2️⃣ امام(ع) و پدیده اجتماعی شراکت در زشتی 🔸 هر رفتاری، زشت یا زیبا، تا وقتی محدود به فاعل است، رفتاری فردی بوده و پیامد و عواقب آن، محدود به فاعل است. اگر رفتار یک نفر، در جامعه بازتاب پیدا کند، بُعد اجتماعی یافته و به مسئله‌ای اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔹 یک نمونه رفتار اجتماعی، مدل «عمل-تحسین» است؛ که انجام عمل از یک نفر یا یک گروه و تحسین و تمجید آن از سمت دیگران است. در این مدل، یک رفتار از حالت فردی و اختصاصی به رفتاری شراکتی و اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔸 تحسین و تمجید، استارتاپ یا شتاب‌دهنده اجتماعی رفتار است. ترکیب عمل-تحسین یک شراکت اجتماعی است. حال اگر آن رفتار، زشت و قبیح باشد، شراکت در قُبح و زشتی صورت گرفته و فرد تحسین‌گر همانند فاعل در بدی آن شریک است. در قبیح و مُنکر اجتماعی، فاعل و تحسین‌گر هر دو شریک‌اند و پیامد منفی برای هر دو نوشته می‌شود. 🔷🔶🔹🔸 امام جواد (ع) می‌فرماید: «مَنِ اسْتَحْسَنَ قَبیحاً كانَ شَریكاً فیهِ»؛ هر كه كار زشتی را تحسین كند، در آن شریک است. 📚 كشف الغمّه، ج ۲ ، ص ۳۴۹ 🔷🔹در هر کار قبیح، تحسین و تأیید موجب گسترش اجتماعی آن می‌شود. تحسین و تمجید موجب ارزش‌گذاری مثبت و تبدیل مُنکر به معروف می‌شود. این کار می‌تواند اقدام به کار نادرست باشد یا مقابله نادرست با کار قبیح. پس مقابله با یک پدیده هم شامل همین قانون است. 🔶🔸در پدیده شوم و تلخ بدحجابی و بی‌حجابی، برخی به تحسین و تأیید آن اقدام می‌کنند. اینان دانسته یا ندانسته به ترویج آن کمک می‌کنند. در این شرایط، یکی از مهمترین اقدامات آن است که تحسین و تأیید، به تقبیح و زشت‌انگاری تبدیل شود. همچنین اگر در برخورد با این پدیده، رویه‌ای غلط پیش گرفته شود، حکم قبیح دارد و هر کس آن را تحسین و تأیید کند، در عواقب آن شریک است. 🔷🔸🔷 تحسین بدحجابی و تحسین مقابله غلط با بدحجابی، هر دو مانند لبه‌های قیچی هستند که برای قطعه قطعه کردن عفاف و حجاب به حرکت در می‌آیند. ┄┅┅┅┅❀⚜️❀┅┅┅┅┄ 🌐 کانال نشریه معارف🔻 https://eitaa.com/maarefmags_ir
هدایت شده از  انصارالمحرومین
💢 دو تأمل به مناسبت شهادت امام جواد(ع) ✍️ حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده 1️⃣ شاخص‌های تحلیل دوران امام(ع) ♦️ از شاخص‌های تحليل زمان، سن امامت، عمر امامت و سن شهادت‌ است. هرچه سن کم‌تر و عمر امامت کوتاه‌تر باشد، استبداد و خفقان بیشتر است. ◾️امام جواد عليه‌السلام👇 🔵 در سن ۸ سالگی به امامت رسید؛ 🟢 فقط ۱۷ سال امامت کرد؛ 🔴 و در ۲۵ سالگی به شهادت‌ رسید. ♦️یعنی کم‌ترین سن امامت و شهادت، و کوتاه‌ترین عمر امامت! این شاخص‌ها نشان از سخت بودن دوران حضرت دارد. این شرایط تنها برای امام جواد عليه‌السلام و نخستین بار رخ داد. 2️⃣ امام(ع) و پدیده اجتماعی شراکت در زشتی 🔸 هر رفتاری، زشت یا زیبا، تا وقتی محدود به فاعل است، رفتاری فردی بوده و پیامد و عواقب آن، محدود به فاعل است. اگر رفتار یک نفر، در جامعه بازتاب پیدا کند، بُعد اجتماعی یافته و به مسئله‌ای اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔹 یک نمونه رفتار اجتماعی، مدل «عمل-تحسین» است؛ که انجام عمل از یک نفر یا یک گروه و تحسین و تمجید آن از سمت دیگران است. در این مدل، یک رفتار از حالت فردی و اختصاصی به رفتاری شراکتی و اجتماعی تبدیل می‌شود. 🔸 تحسین و تمجید، استارتاپ یا شتاب‌دهنده اجتماعی رفتار است. ترکیب عمل-تحسین یک شراکت اجتماعی است. حال اگر آن رفتار، زشت و قبیح باشد، شراکت در قُبح و زشتی صورت گرفته و فرد تحسین‌گر همانند فاعل در بدی آن شریک است. در قبیح و مُنکر اجتماعی، فاعل و تحسین‌گر هر دو شریک‌اند و پیامد منفی برای هر دو نوشته می‌شود. 🔷🔶🔹🔸 امام جواد (ع) می‌فرماید: «مَنِ اسْتَحْسَنَ قَبیحاً كانَ شَریكاً فیهِ»؛ هر كه كار زشتی را تحسین كند، در آن شریک است. 📚 كشف الغمّه، ج ۲ ، ص ۳۴۹ 🔷🔹در هر کار قبیح، تحسین و تأیید موجب گسترش اجتماعی آن می‌شود. تحسین و تمجید موجب ارزش‌گذاری مثبت و تبدیل مُنکر به معروف می‌شود. این کار می‌تواند اقدام به کار نادرست باشد یا مقابله نادرست با کار قبیح. پس مقابله با یک پدیده هم شامل همین قانون است. 🔶🔸در پدیده شوم و تلخ بدحجابی و بی‌حجابی، برخی به تحسین و تأیید آن اقدام می‌کنند. اینان دانسته یا ندانسته به ترویج آن کمک می‌کنند. در این شرایط، یکی از مهمترین اقدامات آن است که تحسین و تأیید، به تقبیح و زشت‌انگاری تبدیل شود. همچنین اگر در برخورد با این پدیده، رویه‌ای غلط پیش گرفته شود، حکم قبیح دارد و هر کس آن را تحسین و تأیید کند، در عواقب آن شریک است. 🔷🔸🔷 تحسین بدحجابی و تحسین مقابله غلط با بدحجابی، هر دو مانند لبه‌های قیچی هستند که برای قطعه قطعه کردن عفاف و حجاب به حرکت در می‌آیند. ┄┅┅┅┅❀⚜️❀┅┅┅┅┄ 🌐 کانال نشریه معارف🔻 https://eitaa.com/maarefmags_ir
هدایت شده از فارس معارف
در کربلا امروز چه‌خبر است؟ 🔹بیستم محرم سال ۶۱ هجری قمری است. بعد از ۱۰ روز از واقعهٔ عاشورا جمعی از قبیلهٔ بنی‌اسد بدن جون غلام ابی‌ذر را که در کربلا به شهادت رسیده بود را پیدا کردند در حالی که صورتش نورانی و بدنش معطر بود و سپس بدنش را دفن کردند. 🔸جون را امیرالمومنین به ۱۵۰ دینار خریده بود و به ابی‌ذر بخشید. بعد از رحلت ابی‌ذر، جون به مدینه آمد و به امیرالمومنین و سپس امام حسن(ع) و بعد سیدالشهدا خدمت می‌کرد. @FarsMaaref
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زائران اربعین دل به دریا زدند من البحر الی‌ النهر تصاویر زیبا از حرکت مردم رأس‌البیشه فاو در جنوبی‌ترین منطقه عراق به‌سمت کربلا فاصله 650 کیلومتر مردم این منطقه پیاده‌روی اربعین‌شان را یک ماه مانده به اربعین شروع میکنند | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
هدایت شده از شهدای ایران
⭕️ جریان غربگرا از طریق احیای تلگرام و مهندسی افکار عمومی توانست پیروز انتخابات شود. حالا با کمک شبکه های نفوذی خود بدنبال زمین زدن پیام رسان ایتا بعنوان تنها سکوی رسانه ای ایرانی در اختیار جریان انقلابی است. تلگرام و اینستاگرام و توییتر اجازه فعالیت گسترده به بچه های انقلابی را نمی‌دهد. بچه های انقلابی صدای خود را از طریق ایتا به جامعه منتقل می‌کنند. دشمن شکستن سبد رای ۱۴ میلیونی جبهه انقلاب را در زمین زدن پیام رسان ایرانی ایتا دنبال می‌کنند. دوستان انقلابی نسبت به این توطئه شوم دشمن و شبکه نفوذ در میانه این جنگ رسانه ای هوشیار باشند.| 💢کانال خبری @shohadayeiran57
. 💢 چرا می‌گوییم«امام خامنه‌ای»؟ ده سال دوران امام خمینی و حتی تا الان یک رسانه‌ی غربی پیدا نمیشد که بگوید « خمینی»! همه می‌گفتند « خمینی».  سال ۱۳۵۹ از یکی از اساتید آلمان  پرسیده شد «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب #«ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی #"رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما #"امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!.» با این صراحت این را به من گفت.  شما یک رسانه‌ی غربی یا شرقی را پیدا نمی‌کنید که گفته باشد «امام خمینی».  رسانه‌های غربی حتی نپذیرفتند که یک آگهی بدهند به نام " امام خمینی"! حتی در ازای ۶۰۰۰۰ مارک قبول نکردند که یک آگهی چاپ کنند ! شهریور ۱۳۵۸ که در مجلس خبرگان قانون اساسی ، بهشتی کلمه‌ی امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با آقای منتظری بود. امام خمینی گفتند شما نمی‌توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار، آقای بهشتی اداره کند. وقتی بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان و امام امت اسلامی است، کشور ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته‌جمعی دولت را کرد. امیرانتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه کشور ریخت به هم! امامت‌محوری، امّت‌گرایی، عدالت‌گستری، و دوقطبی مستکبرین و مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود. امام خمینی از دنیا رفتند. آقای هاشمی رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه‌ی اولین نمازجمعه‌ی بعد از رحلت امام، راجع به فقیه دو جمله گفتند یک: « بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان "امام" بگوییم» ! این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب؛ شهید بهشتی قربانی شد برای احیای این کلمه؛ قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تأکید کرده، امام این را از سال ۱۳۴۸ مطرح کرده، شما می‌گویی نمی‌خواهیم ؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشین‌اش نمی‌گوییم امام! انگار یکی به شما بگوید من چون خیلی شما را دوست دارم، افکار شما را می‌خواهم با شما دفن کنم! جمله‌ی دومشان این بود: « مرجع تعیین نکرده است .» یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام. وقتی ایشان جای «» گذاشت «»، «» شد «». یعنی عملاً سیستم رهبر انگلیسی‌ها را پذیرفتیم و سیستم امت امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم ... وقتی «» شد «»، عناصر امّت یعنی «خواهران و برادران قرآنی» که وظایفی مثل امر به معروف و نهی از منکر نسبت به هم دارند ، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی «» و « ». اما کلمه‌ی سوم یعنی «»؛ مقدس‌ترین کلمه‌ای که آقای هاشمی در دوران ریاست‌جمهوری خود ابداع و تحمیل کردند به نظام اسلامی، کلمه‌ی «» بود. فرق عدالت و توسعه این بود که «» را خدا و پیغمبر (ص) و علی مرتضی (ع) تعریف می‌کنند، اما «» را صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و صهیونیست‌های عالَم. در عرصه‌ی بین‌الملل هم دو کلیدواژه‌ی قرآنی «» و «» را ایشان اصلاح کردند و گفتند «» فحش و توهین‌آمیز است! به جایش بگوییم « جهانی»! خب وقتی گفتی «» باید با آن‌ها «» کنی، اما وقتی گفتی « جهانی» باید با آن‌ها «» کنی. «» را هم کردند «قشر آسیب‌پذیر»؛ یعنی آدم‌های بی‌عرضه‌ای که خودشان پذیرای آسیب‌اند! پنج کلیدواژه‌ی قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تحریف شد به همان کلیدواژه‌هایی که دشمنان می‌خواستند. محمدعلی رامین ✅ تا موقعی که کلیدواژه‌های قرآنی امام خمینی که رأس آن‌ها امام بودن ولی فقیه است احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله‌پینه کردن است... @abuhossein