eitaa logo
انصارالمحرومین
1 دنبال‌کننده
627 عکس
688 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📷بهانه و مقدمه چینی برای قطعی گاز هم داره انجام میشه! بویی می‌آید ولی بوی گاز و نفت نیست بلکه بوی فتنه است 💥💥💥💥💥💥 ☫ @Media_Sadid | سدید مدیا
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم جالبی از عزاداری هیاتی از مازندران در حرم مطهر رضوی در محرم سال ۱۳۵۲ «ز ملک مازندران، اینهمه راه آمدیم.» عجب حال و هوایی بود مداحی های سنتی بدون ریا و باخلوص وصفا..... 🏴🏴🏴🏴🏴 گروهی بنام گردان حمزه سیدالشهدا https://eitaa.com/joinchat/1578172706C81cc23abd1 🏴🏴🏴🏴🏴
هدایت شده از  انصارالمحرومین
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم جالبی از عزاداری هیاتی از مازندران در حرم مطهر رضوی در محرم سال ۱۳۵۲ «ز ملک مازندران، اینهمه راه آمدیم.» عجب حال و هوایی بود مداحی های سنتی بدون ریا و باخلوص وصفا..... 🏴🏴🏴🏴🏴 گروهی بنام گردان حمزه سیدالشهدا https://eitaa.com/joinchat/1578172706C81cc23abd1 🏴🏴🏴🏴🏴
در حرم مطهر امام رضا علیه السلام دعاگوی شمایم .
🚨 اینا دختران ورزشکار در المپیک هستند که در حال نماز خوندن هستند. این عکس رو خبرنگارای خارجی نشرش دادند ولی در ایران خبری نیست. به نظر شما اگر اینا مثلاً کشف می‌کردند باز تو ایران بایکوت خبری می‌شدند؟ √ @Roshangari_ir | روشنگری
5.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قانون آقا، قانون! قانون نباشه همینه. به ایرانی بودن ربط نداره. مردم سوییسم قانون بالا سرشون نباشه همینجوری گاو و گوساله بار میان. اگر هر چند قدم پلیس وایسته و ماشینای اینطوری رو بگیره و گواهینامه رو پانچ کنه و ماشین رو ۱ ماه بفرسته پارکینگ، و مجبور بشن با زن و بچه آژانس بگیرن برگردن و اون مسافرتشون زهر بشه، دیگه هیچ‌وقت و هیچ‌جا و هیچ زمانی این کار رو تکرار نمی‌کنن 💬 Ashkan √ @Roshangari_ir | روشنگری
۵۸۹۴۶۳۱۱۵۰۱۷۱۵۱۰ کیومرث صادقی
20.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 نماهنگ | جانِ دِتِر 🕯 تقدیم به روح عرشی بانوان شهیده استان مازندران 📌در آستانه دومین کنگره ملی شهدای مازندران ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🇮🇷 بسیج رسانه شهرستان سوادکوه ولایتمدار 🇮🇷 بسیج رسانه همراه شماست✌ 🆔️ @mojahedane_tabeen
بسم الله الرحمن الرحیم 🟢آیا پیامبر اکرم(ص) از پایان‌یافتن ماه صفر خوشحال بود؟ 🖊موسوی میدانی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ يکي از دانش‌های ناظر به فقه الحديث، دانش اسباب ورود حديث است. اين دانش به منزلة دانش شأن نزول در تفسير قرآن است. هدف اصلی از دانش اسباب ورود حديث، شناخت شأن صدور روايات و فهم قرائن موجود به هنگام صدور روايات است. توضیح آنکه به صرف فهم معنای لغوی و اصطلاحی الفاظ و ترکيب‌های به کار رفته در احاديث نمی‌توان مدعی فهم درست آنها شد. در برخی از موارد برای فهم درست معنای احاديث، بايد اسباب ورود حديث را دانست. يعنی علت و زمينه‌ و بافت صدور آن سخن از معصوم را بايد فهميد. چرا که شرايط زمينه‌ای در فهم مراد معصومان حتماً نقش‌آفرين است. به تعبير ديگر، بايد قراين مقامی (شرايط اجتماعی و تاريخی و فرهنگی و حالات مخاطب و گوينده و...) را در نظر گرفت. متأسفانه بسياری از ناقلان اوليه احاديث و جامعان کتاب‌های حديثی، از نقش‌آفرينی قراين مقامی در فهم مراد معصومان غافل بودند و اهتمامی به ذکر آنها نداشته‌اند. به همين دليل، برای فهم مراد واقعی معصومان، يک حديث‌شناس محقق بايد تلاش بيشتری کند و حتی‌الامکان قرائن را در منابع موجود به دست آورد. مراجعه به منابع حديثی ساير فرق و مذاهب اسلامی يا مراجعه به منابع تاريخی و فهم درست تاريخ صدر اسلام و اوضاع فرهنگی‌ و اجتماعی حاکم بر قبايل و اقوام آن زمان و امثال آن می‌تواند پاره‌ای از گره‌ها را بگشايد. به عنوان مثال، در پاره‌ای از منابع اهل سنت حديثی از (ص) نقل کرده‌اند که فرموده باشد: «مَنْ بَشَّرَنِي بِخُرُوجِ آذَارَ فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ هر کس مرا به پایان یافتن آذار بشارت دهد، من او را به بهشت بشارت می‌دهم.» آذار از ماه‌های رومی است؛ مصادف با خرداد شمسی است؛ برخی آن را به معنای دانسته‌اند و از این حدیث نحسی ماه صفر! و سعدی ماه ربیع الاول را نتیجه گرفته‌اند! این حدیث، به خودی خود و بدون آگاهی از بافت و زمینه‌های بیان آن، از نظر مضمونی آنقدر عجیب هست که حتی پاره‌ای از اهل حديث و ظاهرگرايانی مثل احمدبن حنبل نتوانسته‌اند با مضمون آن کنار بيايند و آن را تأييد کنند؛ به همين دليل گفته‌اند که اين حديث اصل و اساسی ندارد! اما اگر احمدبن حنبل قرائن مقامی صدور چنين سخنی را می‌دانست، چنين حکم قاطعی را صادر نمی‌کرد. از علت صدور چنين سخنی را به اين صورت نقل می‌کند که: «روزی پيامبر خدا(ص) با اصحاب خود در مسجد قبا نشسته بود و به آنان گفت: نخستين فردی که اکنون بر شما وارد می‌شود از بهشتيان است. برخی‌ از اين افراد چون اين سخن را شنيدند بيرون رفتند تا شتابان باز گردند و به سبب اين خبر از بهشتيان شوند! پيامبر اين را فهميد و به آنان که مانده بودند فرمود: اکنون چند نفر بر شما وارد می‌شوند که هر يک از ديگری سبقت می‌جويد؛ از ميان آنان هر کس به من بشارت دهد که ماه آذار تمام می‌شود اهل بهشت است. پس آن گروه بازگشتند و وارد شدند و نيز با آنان بود. پيامبر خدا(ص) به آنان فرمود: ما در کدام ماه رومی هستيم؟ ابوذر پاسخ داد: «ای پيامبر خدا آذار تمام شد.» پيامبر گفت: «ای ابوذر اين را می‌دانستم اما دوست داشتم که امت من بدانند تو بهشتی هستی.» به هر حال این حدیث هیچ ربطی به سعدی و نحسی ماه‌های صفر و ربیع الاول ندارد! اصل داستان چیز دیگری بوده است که در تحلیل مرحوم شیخ صدوق کاملاً واضح است.
هدایت شده از  انصارالمحرومین
بسم الله الرحمن الرحیم 🟢آیا پیامبر اکرم(ص) از پایان‌یافتن ماه صفر خوشحال بود؟ 🖊موسوی میدانی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ يکي از دانش‌های ناظر به فقه الحديث، دانش اسباب ورود حديث است. اين دانش به منزلة دانش شأن نزول در تفسير قرآن است. هدف اصلی از دانش اسباب ورود حديث، شناخت شأن صدور روايات و فهم قرائن موجود به هنگام صدور روايات است. توضیح آنکه به صرف فهم معنای لغوی و اصطلاحی الفاظ و ترکيب‌های به کار رفته در احاديث نمی‌توان مدعی فهم درست آنها شد. در برخی از موارد برای فهم درست معنای احاديث، بايد اسباب ورود حديث را دانست. يعنی علت و زمينه‌ و بافت صدور آن سخن از معصوم را بايد فهميد. چرا که شرايط زمينه‌ای در فهم مراد معصومان حتماً نقش‌آفرين است. به تعبير ديگر، بايد قراين مقامی (شرايط اجتماعی و تاريخی و فرهنگی و حالات مخاطب و گوينده و...) را در نظر گرفت. متأسفانه بسياری از ناقلان اوليه احاديث و جامعان کتاب‌های حديثی، از نقش‌آفرينی قراين مقامی در فهم مراد معصومان غافل بودند و اهتمامی به ذکر آنها نداشته‌اند. به همين دليل، برای فهم مراد واقعی معصومان، يک حديث‌شناس محقق بايد تلاش بيشتری کند و حتی‌الامکان قرائن را در منابع موجود به دست آورد. مراجعه به منابع حديثی ساير فرق و مذاهب اسلامی يا مراجعه به منابع تاريخی و فهم درست تاريخ صدر اسلام و اوضاع فرهنگی‌ و اجتماعی حاکم بر قبايل و اقوام آن زمان و امثال آن می‌تواند پاره‌ای از گره‌ها را بگشايد. به عنوان مثال، در پاره‌ای از منابع اهل سنت حديثی از (ص) نقل کرده‌اند که فرموده باشد: «مَنْ بَشَّرَنِي بِخُرُوجِ آذَارَ فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ هر کس مرا به پایان یافتن آذار بشارت دهد، من او را به بهشت بشارت می‌دهم.» آذار از ماه‌های رومی است؛ مصادف با خرداد شمسی است؛ برخی آن را به معنای دانسته‌اند و از این حدیث نحسی ماه صفر! و سعدی ماه ربیع الاول را نتیجه گرفته‌اند! این حدیث، به خودی خود و بدون آگاهی از بافت و زمینه‌های بیان آن، از نظر مضمونی آنقدر عجیب هست که حتی پاره‌ای از اهل حديث و ظاهرگرايانی مثل احمدبن حنبل نتوانسته‌اند با مضمون آن کنار بيايند و آن را تأييد کنند؛ به همين دليل گفته‌اند که اين حديث اصل و اساسی ندارد! اما اگر احمدبن حنبل قرائن مقامی صدور چنين سخنی را می‌دانست، چنين حکم قاطعی را صادر نمی‌کرد. از علت صدور چنين سخنی را به اين صورت نقل می‌کند که: «روزی پيامبر خدا(ص) با اصحاب خود در مسجد قبا نشسته بود و به آنان گفت: نخستين فردی که اکنون بر شما وارد می‌شود از بهشتيان است. برخی‌ از اين افراد چون اين سخن را شنيدند بيرون رفتند تا شتابان باز گردند و به سبب اين خبر از بهشتيان شوند! پيامبر اين را فهميد و به آنان که مانده بودند فرمود: اکنون چند نفر بر شما وارد می‌شوند که هر يک از ديگری سبقت می‌جويد؛ از ميان آنان هر کس به من بشارت دهد که ماه آذار تمام می‌شود اهل بهشت است. پس آن گروه بازگشتند و وارد شدند و نيز با آنان بود. پيامبر خدا(ص) به آنان فرمود: ما در کدام ماه رومی هستيم؟ ابوذر پاسخ داد: «ای پيامبر خدا آذار تمام شد.» پيامبر گفت: «ای ابوذر اين را می‌دانستم اما دوست داشتم که امت من بدانند تو بهشتی هستی.» به هر حال این حدیث هیچ ربطی به سعدی و نحسی ماه‌های صفر و ربیع الاول ندارد! اصل داستان چیز دیگری بوده است که در تحلیل مرحوم شیخ صدوق کاملاً واضح است.
🔴 بقیه هم حق شهروندی دارند؟ 🔹 مسعود پزشکیان شخصا پیگیر مرگ فردی سابقه دار و شرور در یکی از پاسگاههای پلیس استان گیلان شد و دستور پیگیری و بازرسی ویژه در این رابطه را صادر کرد. 🔹جناب پزشکیان ! در همین روزهایی که شما مشغول پیگیری درباره مرگ"شرور سرشناس لاهیجان"بودید ،اتفاقات دیگری هم رخ داد . به عنوان نمونه : ▪️فوت امام جماعت یکی از مساجد لاهیجان بر اثر ضربات متعدد قمه ! ▪️حمله با قمه و سنگ به امام جماعت مسجدعلی بن ابی طالب (ع) رشت و همسر و منزل ایشان که منجر به مجروحیت ایشان و شکستن شیشه های منزل شان گردید. ▪️مرگ دختری در باشگاه ورزشی مختلط در مشهد(وی با ضربه مشت یک پسر دانشجو کشته شد!) 🔹آقای رئیس جمهور! آیا شما به برابری انسانها در حق حیات اعتقاد دارید؟ اگر معتقدید پس چرا درباره علت مرگ یک شرور دستور بازرسی صادر کرده و مسئله را به رسانه ها می کشی و به خبر اول تبدیل می کنی اما در موارد دیگر اصلا واکنشی نشان نمی دهی؟ آیا شما خون افراد شرور را رنگین تر و ارزش جان آنها را بیشتر از شهروندان قانونمند و محترم( مثلا امام جماعت فقید لاهیجان)می دانید؟ 🔹شما که از اولین کسانی بودی که در سال ۱۴۰۱ برای مرگ م.امینی جنجال به راه انداخته و نظام و پلیس را به قتل متهم کردی،چرا در برابر مرگ فجیع یک دختر جوان با ضربات مشت پسردانشجو، آن هم در باشگاه ورزشی مختلط سکوت کردی؟ نکند اینجا هم معتقدی "دانشجو کار بد نمی کند؟" به نظر شما ارزش جان دخترها متفاوت است؟ یعنی برای مرگ طبیعی یک دختر در ساختمان پلیس باید مملکتی را به آشوب کشید و در برابر قتل دختری دیگر در باشگاه ورزشی مختلط باید سکوت کرد؟ 🔹دکتر جان! نکند مرگ آدمها وقتی برای شما اهمیت پیدا می کند که در محلی متعلق به پلیس رخ بدهد؟ نکند به پلیس حساسیت داری؟ نکند توقع داری مردم باور کنند که جان مردم (فارغ از قومیت و مذهب و ...)برای شما مهم است؟ لطفا نشان بدهید همان گونه که به حقوق ویژه و اختصاصی برای اشرار سابقه دار معتقدید، حق حیات و شهروندی مردم قانونمند و شریف ایران را هم به رسمیت می شناسید! 👤دکتر کوشکی