4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ مسیر اقتدار و نظم ایرانی دوباره در خلیج فارس و تنگه هرمز درخشید
🔹از صبح که امروز برشمار متقاضیان عبور از تنگه هرمز برای ورود و خروج افزوده شد و این نتیجه همان اقتدار نیروی دریایی سپاه است.
🔹 جزئیات بیشتر را اژدهایی خبرنگار مستقر در تنگه هرمز ارائه میدهد
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ صدای انفجار در تنگه هرمز
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ نهاد دریایی آمریکایی: مسیر کشتیرانی نزدیک عمان گسترش مییابد
🔹 به گزارش الجزیره، مرکز مشترک اطلاعات دریایی (Joint Maritime Information Center)، نهاد تحت نظارت نیروی دریایی ایالات متحده، مدعی شد که مسیر نزدیک سواحل عمان در تنگه هرمز در حال گسترش است تا امکان تردد در هر دو جهت (کشتیهای ورودی و خروجی) فراهم شود.
🔹 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده که تنها مسیر امن همان مسیر ایرانیست و با شناورهای متخلف برخورد میشود.
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ خدمات کارت بانکی ملی و صادرات دوباره مختل شد
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
عنترنشنال | antarnational
⚫️ صدای انفجار در تنگه هرمز 🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8
⚫️ انفجار مربوط به ممانعت از عبور یک کشتی از مسیر غیرمجاز جنوبی تنگه هرمز بوده است
⚫️ نتانیاهو: هنوز ماموریتهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، هنوز کارهای زیادی در برابر ایران باقی مانده است.
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ نماینده لامرد در مجلس: آمریکاییها بیش از ۲ تن ساچمه بر سر مردم لامِرد ریختند
🔹آمریکاییها ۴ موشک زدند و برای اولینبار در جهان ۷۲۰ هزار ترکش بر سر یک شهر کوچک ۳۰ هزار نفری ریختند و تنها قصدشان کشتار مردم بود.
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ عباس اصلانی خبرنگار تیم مذاکره کننده:
🔹مذاکرهکنندگان ایرانی پس از حمله بامداد امروز آمریکا به سیریک، در جنوب ایران، در حال بررسی تعلیق مذاکرات فنی با آمریکا در سوئیس هستند.
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ شیخ نعیم قاسم: توافق دولت لبنان با رژیم صهیونیستی، ذلتبار و فاقد اعتبار است
🔹دبیرکل حزبالله لبنان در بیانیهای درباره توافق میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی، این توافق را عقبنشینی از حاکمیت ملی و امتیازدهی رایگان به دشمن توصیف کرد.
🔹مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی، تحمیل تسلیم و واگذاری امتیازهای رایگان به اسرائیل و آمریکا است.
🔹توافق در واشنگتن، توافقی ذلتبار، ننگآور و فاقد اعتبار است و باید بهجای آن، مفاد تفاهم ایران و آمریکا درباره توقف جنگ در لبنان اجرا شود.
🔹گرهزدن عقبنشینی اسرائیل از لبنان به خلع سلاح مقاومت، عبور از همه خطوط قرمز و تبدیل لبنان به بازیچه دست دشمن است.
🔹مشروعیتبخشی به ماندن اشغالگران در جنوب لبنان، میتواند به اشغال طولانیمدت و حتی الحاق این اراضی به رژیم صهیونیستی منجر شود.
🔹مقاومت هرگز میدان را ترک نخواهد کرد و تا آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان، آزادی اسرا و بازسازی لبنان به مسیر خود ادامه میدهد.
🇮🇷کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ حقیر واداده یعنی رئیس جمهور لبنان
که از حامی و شریک جرم اسرائیل در اشغال خاک و کشتن مردمش تشکر میکنه!
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ آمریکا از اول به چی پایبند بوده که الان بخواد نقضش بکنه؟!
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f
⚫️ بلاخره یاد میگیرن یا باید با اجازه ایران رد بشه یا جلوشون گرفته میشه!
🇮🇷 کانال رسمی #عنتر_نشنال 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/118685888C5609b8107f