eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
842 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نسخه جولانی‌سازیِ ایران بعد از اینترنشنال به بی‌بی‌سی رسید! 🔷 پناه بردن مجری این شبکه به تروریست‌‌ها! 🔹در حالی که سوریه پس از به قدرت رسیدن جولانی درگیر بی‌ثباتی، ناامنی، فقر و موجی از سرکوب و ظلم علیه برخی گروه‌ها و اقلیت‌ها شده است و بخش‌هایی از خاک این کشور تحت اشغال اسرائیل قرار گرفته است. 🔷 حالا بی‌بی‌سی برای نسخه‌پیچی درباره «شکوفایی ایران» به این تروریست‌ها متوسل شده که کارنامه‌شان در سوریه چیزی جز ویرانی، تبعیض و بحران نبوده است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سه برش از استحمار مخاطب!! این سه برش از گفتگوی دیروز معاون وزارت دادگستری، بعد از صدور پیام مقام معظم رهبری را ببینید، تا با عرض پوزش با استحمار مخاطب دقیقا آشنا شوید: 1⃣ بُرش اول: مهمان برنامه تفاهم را «بسیار ارزشمند» و «هوشمندانه» است. 2⃣ بُرش دوم: مجری رویش نمی‌شود بگوید عبور از تنگه هرمز در ۶۰ روز رایگان است و بعدش هم اصلا معلوم نیست چه می‌شود. می‌گوید: «در یک مدت کوتاه(!) موضوع عوارض تعریف جدیدی(!) پیدا کرده است». 3⃣ بُرش سوم: علی‌رغم اینکه پیام مقام معظم رهبری در دسترس همه است، باز مهمان برنامه به دروغ می‌گوید رهبری در پیامشان فرمودند: «با توضیح کارشناسان من قانع شدم»... و باز وقیحانه ادعا می‌کند: «هیچ کاری خلاف نظر مقام معظم رهبری اتفاق نیافتاده است». در حالیکه رهبری صریحا در پیامشان فرمودند: «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم». ⛔️ آقای صداوسیما شما دقیقاً چه رسالتی را دنبال می‌کنید؟ ✍️ مقداد داداشی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما که نخواهیم بود در آن روز قاعدتا! 🔹️امام شهید خامنه‌ای: بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم، نه من باب توهم بلکه از باب تجربه. اگر یک روزی شماها انشالله در جریان حوادث و جزییات و یادداشت های این روزها قرار بگیرید متوجه خواهید بود که تجربه ما از کجا حاصل شده است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
تصاوير اجراى موفق بند اول توافق تصاویر بعدی به زودی در ....😔 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👤 صحبت‌های شنیدنی حاج‌ محمدرضا درباره پیام رهبر انقلاب: ما فکر نمی‌کردیم کار به جایی برسد که امام ما علنا این موضوع را با مردم در میان بگذارد‼️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
‌۲۰۰ شهید و مجروح در جنوب و شرق لبنان طی بمباران و تجاوز اسرائیل در ۴۸ ساعت گذشته از صبح امروز: ۲۵ شهید و ۳۵ مجروح در النبطیه. ۷ شهید و ۲۰ مجروح در قناریت. ۴ شهید در سحمر. و آمار نهایی نیست... 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
میدونید چی جالبه اینکه پزشکیان از روزی که اومده فقط گفته نمیشه و بلد نیستم و نمیتونم الان به تعهد برای تفاهم با آمریکا رسیده ، میتونه جل الخالق ✍️ مهدی اسلامی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 يا أهلَ لا إلهَ إلا الله ✍ حسین پاک؛ خبرنگار جنگ در جنوب لبنان من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⭕️ دلاوری خبرنگار حاضر در لبنان: شاهد یکی از شدیدترین حملات به منطقۀ نبطیه هستیم نبطیه تقریبا خالی از جمعیت شده است 😔