در سیستمی که طی این صد روزه برای خودتان ساختید حقیقت یک امر محرمانه و فوقسری بود؛ اما دروغ و نیرنگ را وقیحانه بر سر میدانها جار میزدید.
گـفت آن یـار کــزو گـشـت سـر دار بـلـنـد
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
#لبیک_یا_خامنه_ای
#انا_الحق
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
📜 وصیتنامهای برای امروز، نه فردا...
سرعت تحولات این روزها آنقدر بالاست که
گاهی فکر میکنم نکند دیر شود…
نکند روزی برسد که فقط نامی از جمهوری اسلامی بماند و نه چیزی از اصول و محتوایش.
بسم الله الرحمن الرحیم
۱. وقتی انقلاب، آرام و بیصدا براندازی میشود...
براندازی جمهوری اسلامی در حال اجراست؛
آرام، خزنده، لایه به لایه...
قرار نیست چیزی را منفجر کنند.
نه، برنامه این است که انقلاب را از معنا تهی کنند.
طوری که تو فکر کنی جمهوری اسلامی هست،اما آن چیزی که خمینی آورد، خامنهای حفظ کرد، شهدا برایش رفتند،
دیگر نیست...
۲. رسانه هایی که دیگر رسانه ی
انقلاب اسلامی نیستند!
ما در محاصره ی رسانه های داخلی و خارجی هستیم ، رسانه ها در دل همین نظام، ذیل "اسلام" و "نظام" تعریف نمیشوند، بلکه ذیل باندهاو جریانهای سیاسی قرار دارند، این یعنی موضع انقلاب از داخل در حال سقوط است.
از خودت بپرس:
چرا با کوچکترین موضع انقلابی، رسانه های رسمی صدایشان بلند میشود؟
چرا تریبونهای کشور، روز به روز از مفاهیم دینی فاصله میگیرند؟
چرا کسی حاضر نیست پای اصول بایستد؟
۳. غربزده های مستقر؛
یکی از خطرناکترین واقعیتهای امروز ما،
استقرار غربزدهها در ساختار رسمی جمهوری اسلامیست. همان چیزی که خمینی بزرگ از آن بیم داشت و التماس میکرد به مردم که غربزده هارا کنار بگذارند.
همینها که با چهرهای آراسته و زبانی روشنفکرنما، به اسم "عقلانیت" و "کار کارشناسی"،شروع کردند به القای
این حرف که:
«با اصول انقلاب نمیشود کشور را اداره کرد!»
بله، با مغز نداشته ی این حماعت نمیشود!
با آن عقل تقلبی و گچی نمیشود فهمید که
امام چطور با دست خالی، حکومت ۲۵۰۰ سالهی شاهنشاهی را سرنگون کرد،
در زمانی که کشور عملاً مستعمره ی رسمی آمریکا و اسرائیل بود.
اگر امام میخواست مثل شما فکر کند،
اگر نگاهش همسطح محاسبات دنیا پرستانهی شما بود، امروز ساواک داشت مکالمات ما را شنود میکرد...
امام اهل خطر بود، نه اهل توجیه
اهل ایمان بود، نه بازیهای رسانهای
اهل توکل بود، نه چشم دوختن به لبخند غرب.
۴. تحریف مفاهیم، به نام مصلحت
امروز کار به جایی رسیده که
سکوت بهنام "تدبیر" جا زده میشود،
سازش بهنام "وفاق"،
و بی غیرتی بهنام "عقلانیت"
یک نسلی بار آمده که
خجالت میکشد از انقلابی بودن،
دفاع از ولایت برایش هزینه دارد،
و هر بار که صدای مقاومت بلند میشود،
خودی ها سریعتر از دشمن به خط میشوند!
۵. حاج قاسم و ولایتنامه
یادتان هست؟
مردی که میدان را میشناخت، خطر را لمس کرده بود، چه وصیتی به ما داشت؟
«من خامنهای را تنها و مظلوم میبینم…»
«خامنهای را عزیز جان خود بدانید…»
آنهمه تاکید در یک وصیتنامه چه معنی یی دارد؟
حاج قاسم خوب میدانست:
جنگ امروز، دیگر بر سر خاک نیست،
بر سر باور است، بر سر ولایت است،
بر سر اصل انقلاب است.
وقتی ولی تنها بماند، یعنی خاکریز آخر بی دفاع مانده...
۶. آیا واقعاً "حادثه" بود؟
اگر بخواهیم صادق باشیم،
بزرگترین مانع دشمن برای عبور از جمهوری اسلامی، شخص ولی فقیه است.
تمام امید دشمنان و منافقان به روزی است که رهبر از این دنیا برود.
دارند همه چیز را برای آن روز آماده میکنند.
در این میان، آیت الله رئیسی، تنها چهرهای بود که هم از متن انقلاب برآمده بود، هم در تراز مدیریت کلان کشور ایستاده بود.
بسیاری از داخل و خارج،
او را گزینه ی اصلی رهبری آینده میدانستند.
اما چه شد؟
بالگردی سقوط کرد.
همه رفتند.
آیا واقعاً حادثه بود؟
نمیدانم. اما سوالها زیاد است. مثلاً این سوال:
📌 عباس عبدی، از تئوریسین های جریان اصلاحات، در پایان سال ۱۴۰۲ در کانال تلگرامی خود نوشت:
«۱۴۰۳ آخرین فرصت برای بازگشت به ریل اصلی است.»
سؤال؟ چرا ۱۴۰۳؟
ما که در آن سال هیچ انتخاباتی نداشتیم...
اما ببین چه اتفاقاتی افتاد:
🔹 سقوط ناگهانی بالگرد رئیسجمهور و همراهان
🔹برگزاری انتخابات
🔹 انتخاب پزشکیان،
نماد "وفاق" با جریان غربگرا
🔹 و تیتر روزنامه ی اصلاحطلب:
"بازگشت به ریل اصلی!"
ریل اصلی؟ یا بازگشت به لیبرالیسم؟
وفاق با مردم؟ یا با حامیان نفاق؟
این همه کد کنار هم، مشکوک نیست؟
۷. جنگ نرم؛ جنگ بیصدا، اما عمیق
جنگ نرم یعنی دیگر نیازی به گلوله نیست.
یعنی جایی میرسی که هنوز زنده ای،
اما نمیدانی برای چه باید بجنگی.
وقتی آرمان، تبدیل شود به شعار خالی از عمل،وقتی مقاومت بشود افراطی گری،
آنجاست که دشمن پیروز شده،
بی آنکه یک تیر شلیک کرده باشد.
جمع بندی:
این وصیتنامه را برای بعد از مرگم ننوشتم.
برای قبل از مرگ آرمانها نوشتم.
اگر امروز نفهمیم،
اگر امروز نگوییم،
فردا که فقط "اسمی" از انقلاب ماند،
دیگر صدای ما فایدهای نخواهد داشت...
✍️ هاشم MRHASHEMM
#علی_الاصول
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔴 توییت جدید نبویان بعد از حرکت جنجالی در صداوسیما
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
اصلاح طلبا قبلا میگفتن هستهای رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، امروز میگن لبنان رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، فردا میگن موشکی رو بدیم بره مردم نفس بکشن ، پس فردا موقع امضای تجزیه نامه ایران میگن ایران رو بدیم بره مردم نفس بکشن
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
29.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تازه از جنوب رسیده ام بشنوید و به گوش مسلمین برسانید.
بسم الله الرحمن الرحیم
من الغریب إلى الحبیب؛
از حسین بن علی، به حبیب بن مظاهر…
و اما بعد…
حبیب خودت را به ما برسان…
عجّلوا إلینا رحمکم الله
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ثابتی: بعضی از اعضای شورای عالی امنیت ملی قبل از جنگ هم دچار خطای محاسباتی بودند و تمام حرفشان "نمیتوانیم" بود
🔻امثال اینها رای دادند تا با امریکا توافق شود؛ مثلا جناب پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه
🔗مشاهده فیلم کامل این سخنرانی👉👉
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
نهضت دست نوشتههای مردم مبعوث
مقابل وزارت امورخارجه در تهران
#پلاکارد
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism