eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
862 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨 | نخستین نشست رسمی‌در سوئیس ساعت ۱۶ به وقت تهران برگزار خواهد شد /المیادین پ ن: بنظرم دیگه راهشون ندیم 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 رجانیوز : مجتبی خامنه‌ای نسبت به مطرح شدن پرونده هسته‌ای در مذاکرات اسلام‌آباد معترض شده و این مذاکرات رو «خلاف شرع» دانسته و گفته این مذاکرات نه جلوی حمله به زیرساخت‌های ایران رو می‌گیره، نه در دنیا و آخرت منفعتی داره. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
یکی از رفقا نوشته بود؛ بالاخره ما هم در پاسخ به نقض طرف آمریکایی، یکی از بندهای تفاهم‌نامه رو نقض کردیم! بند ۱۳ میگه اگه شروط بندهای ۱، ۴، ۵، ۱۰، ۱۱ انجام نشه مذاکرات آغاز نمیشه، ولی ما بند ۱۳ رو نقض کردیم و رفتیم ژنو 🙃🙃 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
واکنش ظهوریان نماینده مشهد به آغاز مذاکرات توسط تیم مذاکراتی ایران پیش از اجرای بندهای تفاهم‌نامه 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انگار بعد از شهادت رهبری یکباره خیلی تغییر کردی!!!!!!؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻تفاوت اجازه و رضایت رهبری چیست؟ 🎙حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مهم / صفر تا صد آتش‌بس تا مذاکرات از زبان همراه تیم مذاکرات در اسلام‌آباد «رهبری اصلا با فرایند مذاکرات مخالف بودن، نه فقط با تفاهم‌نامه» «شعام به رهبری فشار آورد» ‼️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 با دست پس زدن، با پا پیش کشیدن روز اول جنگ آقای قالیباف گفت: «چرخه مذاکره-جنگ-آتش‌بس را می‌شکنیم». حالا زیر آتش وارد مذاکره شده‌ایم. یعنی چرخه‌ی سه ضلعی سابق تبدیل شده به یک موجود بسیط. مثل «شترگاوپلنگ» که یک موجود واحد است. اگر قرار بود چرخه را بشکنیم، باید در قدم اول مکانیسم‌اش را می‌شناختیم. اصلا چرا باید چنین چرخه‌ای وجود داشته باشد؟ 🌍 جنگ: دلیل جنگ‌های اخیر همانا نیاز صهیونیست‌ها به تشکیل «اسرائیل بزرگ» است، به منظور کنترل کامل خلیج‌فارس و کانال سوئز توسط رژیم اشغالگر. اما چنین هدفی جز با نابودی و تجزیه‌ی ایران حاصل نخواهد شد. 🌍 آتش‌بس: آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند جمهوری اسلامی را در یک نبرد بزرگ واحد شکست دهند. به همین دلیل به تاکتیک «هزار چاقو» روی آورده‌اند. یعنی ابتدا یک زخم کاری می‌زنند، سپس سریع عقب می‌نشینند و آتش‌بس می‌کنند تا خودشان را از ضربه‌ی متقابل حفظ کنند، سپس در فرصت مناسب آتش‌بس را می‌شکنند و چاقوی بعدی را فرو می‌کنند. 🌍 مذاکره: هدف آمریکا و اسرائیل از مذاکرات این نیست که با ما به تفاهم برسند و مسائل را به صورت دیپلماتیک حل کنند. هدف فقط جذب سازمانی و نفوذ گفتمانی است. وقتی طرف ایرانی پشت میز مذاکرات می‌نشیند، جنگ وجودی را به صورت امتیازدهی و امتیازگیری بازتعریف می‌کند. او تبدیل می‌شود به مدافع امتیازدهی. در قدم‌های بعد، نماینده‌ی ایران عملا تبلیغات‌چی دیدگاه‌های استعماری غرب خواهد شد؛ خواه به صورت سازمانی جذب‌شان شده باشد، خواه فقط مرعوب گفتمان‌شان شده باشد. این روند باعث می‌شود نفوذ غرب در میان دیوان‌سالاران ما افزایش یابد. می‌بینید که «جنگ-آتش‌بس-مذاکره» یک استراتژی واحد است که در آن همه‌ی اجزا با هم جفت‌وجورند و در خدمت نابودی و تجزیه‌ی ایران هستند. مادامی که این سه جزئ را در کلیت واحدشان نبینیم نمی‌توانیم چرخه را بشکنیم. کاملا اشتباه است که فکر کنیم «آتش‌بس» را ما بر دشمن تحمیل کرده‌ایم، یا «مذاکره» مبتنی بر تفاهم است. نه! تبلیغ چنین برداشت‌هایی به گمراهی دامن می‌زند. به دلیل دنباله‌روی از این دیدگاه خطاست که امروز عده‌ای دیپلمات در زیر آتش دشمن برای مذاکره به سوییس رفته‌اند. آنان که از قطر و اسلام‌آباد و سوییس باز می‌گردند، دیگر همان‌هایی نیستند که می‌شناختیم‌شان. اصلا آمریکا برای همین واقعیت، به مذاکرات اهمیت می‌دهد. چرخه را بشکنیم وارد بازی شوم و خطرناک شیطان نشویم 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism