eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
769 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 واکنش حجت‌الاسلام محمد قمی به بخشی از سخنانِ نامتناسب با وحدتِ ریاست محترم جمهور در میانه‌ی جنگ، پیرامون نیروهای جان‌برکف هوافضا 🔺توقع نداریم نکاتی گفته شود که خالی از دقت است. در طول این مبارزه‌ی افتخارآفرین و شجاعانه گفتن این حرف‌ها معنا و فایده‌اش چه بود؟ 🔺نسبت هزینه‌ای که در کشور ما خرج دفاعی می‌شود قابل مقایسه با دشمنان ما نیست. اگر می‌گوییم وحدت، به معنای صرف نظر کردن از حق و حقیقت نیست. کمک‌حال هستیم ولی آنچه که خطاست را باید گفت. 💫🚩 🕊 | @sho313hada
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫 از "صفین" تا "تفاهم با آمریکا" دقیق ، مستند ، تاریخی و ریشه ای دلایل لغزش خواص 🔺✅حتما منتشر بفرمایید✅🔺 ✍️aamerin_ir 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔹 این پست رو نشر کنید دست به دست بشه برسه بدست سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه تا از خود دفاع کنند. ➖ جوانی 1 تیر 1405 : در نهایت شروطی که در ایران با تدابیر حضرت آقا تنظیم می‌شود، رهبر انقلاب اذن مذاکره از موضع عزت و قدرت را می‌دهند. برای مذاکره اذن داده شده است. لذا کسانی که برداشت می‌کنند «علی‌ الاصول» یعنی با آمریکا مذاکره نکنیم و مذاکرات اشکال دارد، نظر صاحب و درستی نیست، زیرا نظام مشغول مذاکره بوده است. ∆ اما ایشون قبلانم شبیه مطلب بالا رو گفته بود. ➖ جوانی 29 فروردین 1405 : کسانی که شعار حرام بودن مذاکره سر می‌ دهند و فکر می‌کنند فقط باید میدان فعال باشد به این پرسش پاسخ دهند که چگونه و در کجا باید گرفتن غرامت و دیه جانبازان شهیدان و تنظیم رژیم جدید برای تنگه مطالبه، نهایی و تثبیت شود. آیا برای این امور وقتی دست برتر در میدان را داریم، جای دیگری غیر از مسیر دیپلماسی و مذاکره وجود دارد [ ازینجا نون قرض دادن شروع میشه👇] حسب اطلاع و با اطمینان خدمت مردم عزیز و انقلابی و همه مجاهدان در محور مقاومت عرض می‌کنم که امروز شخص دکتر محمد قالیباف که مدیریت مذاکره را بر عهده دارد، از نقش‌ آفرینان اصلی میدان در هر 3 جنگ تحمیلی 8 ساله، 12 روزه  و جنگ رمضان است. این مطلب را سربسته قبول کنید. در زمانی نه‌ چندان دور، نقش‌ آفرینی این مرد مجاهد بزرگ که هم رزم شهدای والامقامی چون حاج‌قاسم، احمد کاظمی، سلامی، حاجی‌زاده  بوده، نه در دفاع مقدس هشت‌ ساله، بلکه در همین عملیات‌ های وعده صادق یک، دو، سه و چهار، آن هم در جایگاه یک فرمانده نظامی  آشکار خواهد شد. آری او اینک مجاهد و رزمنده و سربازی فداکار برای رهبری، هم در میدان جنگ، و هم در میدان سیاست و مجلس و هم در عرصه دیپلماسی و مذاکره است. حال با توجه‌ به آن چه در این نوشتار به‌ اختصار آمد، چگونه عده‌ای در این شرایط که وحدت و همدلی نیاز است،  شعارهایی چون مذاکره حرام است سر داده، و ناجوانمردانه مردان مجاهد در این عرصه را مورد اتهامات سنگین قرار می‌دهند؟ 👆پاسخ بنده : شما کی هستی که مردم سربسته حرف شما رو قبول کنند؟ 🤔 واقعا شما ملت رو چی فرض کردی؟ یعنی چی که چون طرف همرزم شهیدان سلیمانی و حاجیزاده بود پس لزوما ادم خوبه داستانه؟ مگه مردم نمیبینن مسیر کاپتان با همرزمان سابقِ ترجیحا ولایتمدارش و‌ نیز با قائد شهید امت پیرو مذاکره با امریکا جداست؟ ترامپِ برجام همون ترامپِ تفاهم نامه هست، لابد عن قریب که ثابت شد «تفاهم نامه» همون برجامِ ذلت باره ایشونم مثل کاپتان که موافق برجام بود یهو رنگ عوض کرد گفت برجام تصمیم نظام و رهبریه اینجا میگه تفاهم نامه تصمیم نظام و رهبریه. ❗️بعد از پیام صریح رهبری پیرو «تفاهم نامه» ازینکه معاون سیاسی سپاه بیاد چنین حرفی بزنه واقعا تعجب اوره. مجموعه سپاه نور چشم و تاج سر ما هستند. طبیعیه در تمام قشرها موافق و مخالف مذاکره به نسبتی وجود دارند حالا فرقی نمیکنه سپاهی، ارتشی، معلمان، استادان دانشگاه، منبری ها، مداحان، مجموعه شهرداری ها، سلبریتی ها.... ❗️اما عارضم خدمت «یدالله اقا» که باید حواسش باشه بخاطر اینکه مسیرش با «باقر اقا» پیرو وفاقش با «مسعود اقا» در کنار «عباس اقا» به میانجیگری «عاصم اقا و آصف اقا » یکیه، قرار نیست در جایگاه معاون سیاسی مجوعه جان برکف سپاه از طرف خودش در مخالفت با نظر ولی فقیه حرفای تفرقه افکنانه و وحدت شکن بزنه! ❗️چون این مردم مبعوث شده دیگه نمیبینن کی در کجا فلان تفکر رو داره، بمحض اینکه ببینن تفکر طرف با رهبری متفاوته اما داره تفکر متفاوتشو در راستای بهره برداری جناحی از طرف مجموعه ای ملی [ مثلا سپاه ] اعلام میکنه خیلی صریح و واضح نقدش میکنند. ➖ همانطور که بنده یک روز پس از شهادت شهید عزیز لاریجانی بخاطر نظر متفاوتش با قائد شهید امت پیرو برجامِ ذلت بار تابو شکنی و صریحا نقدش کردم تا بعد از شهادتشان موافقت ایشان ابزار توجیه غربگراها و وفاقی ها برای مذاکره نشه! [ البته این اختلاف نظر طبیعی هیچ اشکالی هم نداشت و اتفاقا شهید لاریجانی عزیز ادم ولایتمداری بودند، ولی خب درجه ولایتمداری ایشون بمراتب پایینتر از شهیدان حاج قاسم سلیمانی، سلامی، موسوی، حاجیزاده، ...بود و ایشون بابت حق الناسی که بابت برجام ضایع کردند باید در پیشگاه خدای بزرگ پاسخگو باشند، ارزو میکنیم این شهید عزیز بعد از کودتای دی حر انقلاب شده باشند. البته ملاک ملت مبعوث شده راجع به مذاکره با یزید زمان فقط و فقط و فقط نظر قائد شهید امت و قائد رشید امت هست تمام! ]. ➖ و نیز بخاطر لابی گری شهید لاریجانی بابت تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس، بخاطر موضع مخالف گرفتن علیه شورای نگهبان پس از رد صلاحیتش [ مثل محمود احمدی نژاد ]، بخاطر موافقتش با دو مذاکره فاجعه بار دولت پزشکیان با امریکا که باعث دو جنگ شد، از ایشان نقد کردم، چون نقد منصفانه از مسئولین دستور قائد شهید امت هست. ✍️ روح الامین
⭕️ امنیت هست،مجلس نیست؟ 🔻از ۹ اسفند تا امروز صحن مجلس جلسه ای نداشته و البته که این میزان از تعطیلی مجلس در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه است! مجلس در اوج بمباران‌ها و موشک باران تهران توسط رژیم صدام،در زمان کرونا و حتی در جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونی علیه کشورمان فعال و مشغول بکار بود! 🔻 این تعطیلی بی سابقه،به بهانه نبود امنیت برای تشکیل جلسات رسمی مجلس،صورت گرفته و باعث شده تا امور بسیار مهمی مانند انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات(که بر اساس قانون باید حداکثر ظرف ۳ ماه انجام می شد)صورت نپذیرد،قانون مدیریت تنگه هرمز تصویب نشود و توافق میان روسای جمهور ایران و امریکا توسط مجلس مورد بررسی قرار نگیرد! 🔻جالب اینجاست که در همین مدت رئیس مجلس ۴ سفر خارجی داشته : سفر به پاکستان،قطر،سوئیس و عمان! 🔻یعنی رئیس مجلس(به عنوان نماد قوه مقننه)در کشورهای بیگانه در امنیت قرار دارد اما در جمهوری اسلامی،امنیت جانی ندارد! 🔻و این در حالی است که هنوز مشخص نیست تصمیم به تعطیلی مجلس توسط کدام نهاد و مرجعی اتخاذ شده و تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد! 🔻عجیب این که بیش از ۶۰ روز از آتش بس و حدود یک هفته از امضای یادداشت تفاهم روسای جمهور ایران و امریکا گذشته و مجلس هنوز به‌ عنوانِ"نبود امنیت"،تعطیل است! یعنی هنوز احتمال حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به مجلس وجود دارد! پس ما هنوز در وضعیت جنگی قرار داریم! 🔻جناب قالیباف باید توضیح بدهند اگر هنوز در وضعیت جنگی قرار داریم فایده این همه مذاکره و توافق و رفت و آمد و شکستن وحدتِ مردم با طرح موضوعِ تفرقه آفرینِ مذاکره و سرپیچی از نظر رهبر انقلاب دقیقا چه بوده است؟؟ ✍️pas_kouchehaie_enghelab 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
♨️اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا: 🔹 در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شد. ✍️ سوال‌های مهمی ایجاد شده که نباید زیر هیاهوی رسانه‌ای گم شوند. اول اینکه مگر شرط صریح رهبری این نبود که موضوع هسته‌ای از دستور کار خارج و مذاکرات بر محور مسائل دیگر دنبال شود؟ پس چرا مقام آمریکایی امروز از ورود بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای ایران در ازای رفع موقت تحریمها به عنوان بخشی از توافق حرف میزند؟ دوم اینکه با چه منطقی آژانسی که میدانیم ابزار اطلاعاتی رژیم‌ صهیونیستی‌ست، باید دوباره به مراکز حساس کشور بازگردد؟ اساسا تا زمانی که نقش آژانس در اتفاقات گذشته روشن نشده، ورود مجدد بازرسان چه معنایی دارد؟ سوم اینکه کدام طرف قرارست اول اقدام کند؟ ایران یا آمریکا؟ اگر ایران تعهداتش را انجام داد و آمریکایی‌ها در روز سی‌ام یا پنجاهم به بهانه‌ای جدید مجوز را لغو کردند چکار میکنید؟ مگر میشود تجربه برجام را فراموش کرد؟ آقایان! رفع موقت تحریم در برابر امتیاز دائمی به دشمن، توافق نیست یک معامله‌‌‌ی زیان‌بارست. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴خلق پول یک بانک [پاسارگارد] به اندازه کل پول بلوکه شده در قطر! پی‌نوشت: آقایان گویا شهوت مذاکره دارند! سال‌هاست برای برگرداندنِ پول‌های بلوکه شده مذاکره می‌کنند و به نتیجه‌ای جُز فرصت‌سوزی و اتلاف‌وقت نرسیده‌اند، اما دریغا از إعمال و اقتدارِ حاکمیت برای بازگشتِ ۱۳۱ میلیارد‌ دلار ارز‌های حاصل از صادرات و جلوگیری از خلقِ پول بانک‌های خصوصی! ننگ باد بر این سبک حکمرانی واداده‌ی شما. ✍️سید مرتضی حسینی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 تورم فعلی زاییده سیاست ارزی است، نه جنگ 🔹 رضا غلامی، کارشناس اقتصادی معتقد است برخی تورم فعلی را به جنگ نسبت می‌دهند، اما شواهد نشان می‌دهد که جنگ‌های مشابه در جهان تورم چندانی ایجاد نکرده‌اند. در ایران، قیمت مرغ ۵ برابر و نرخ ارز حدود ۵.۵ برابر شده که نشان می‌دهد بخش عمده تورم ناشی از سیاست‌های ارزی دولت قبل از جنگ است. 🔹 جنگ تنها از طریق رفتارهایی مثل احتکار تأثیر ناچیزی دارد که با نظارت دولت قابل مدیریت است؛ بنابراین تأثیر جنگ بر تورم بسیار محدود بوده و آنچه می‌بینیم، بیشتر نتیجه سیاست‌های ارزی و عدم نظارت مؤثر است، نه خود جنگ. ✍️ حکمران HokmranOnline 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
خب به سلامتی اینم تایید شد 🔴 همتی : با 6 میلیارد دلار اولی باید کالای اساسی و دارو بخریم ولی با 6 میلیارد دلار دوم میتونیم کالای غیر تحریمی هم بخریم و الزامی برای خرید کالای اساسی نداریم خون امام شهید رو به گندم و ذرت فروختید؟ حقارت از سر و روی این مذاکره شره میکنه ✍️ thirdparty 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بعد از شهادت ولی خدا، گویا آقایان دلشان می‌خواهد جایگاه ولایت فقیه را نادیده بگیرند. حضرات مراجع تقلید، آقایان خبرگان، آقایان اعضای شورای نگهبان، آقایان نماینده مجلس، آقایان مدیران نظارتی قوه قضائیه. آیا روا نیست که از حیثیت جایگاه ولایت فقیه دفاع کنید که این آقایان از اتحادشان مقابل نظر ولی فقیه افتخار نکنند؟ ✍️ دکتر حمیدرضا مقصودی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
838K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ بخشی از سخنان خطرناک دکتر پزشکیان در روز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ که یادآور سخنان عجیب ایشان در سفر به سازمان ملل در معیت دکترها ظریف و عراقچی در شهریور و مهر سال ۱۴۰۳ بود! که نهایتا‌ منجر به شهادت شهید نصرالله و شهید صفی‌الدین و جنگ ۶۶ روزه علیه حزب‌الله، تهدید رهبری به ترور و حمله پنج آبان اسرائیل به ایران، سقوط سوریه، کودتای دی، جنگ ۱۲ روزه، جنگ ۴۰ روزه و شهادت مردم، فرماندهان بزرگ، یاران سیدعلی، دانشمندان انقلابی و خود سید علی شد! ‼️ پزشکیان: اینگونه نیست ما ندیده باشیم! اینگونه نیست که دولت امکاناتی داشته باشد و خوابش برده باشد اما در مشکل باشند! کسی که است [چه کسی جلودار است؟] باید صادقانه با جامعه، با مردم صحبت کند و نباید اطلاعات غلط، غلط بدهد. این تصور نشود اینکه آنها [دشمن] در حال اند و ما [ایران] در حال به اصطلاح هستیم! کسی که باید اش را بپذیرد. کسی که می‌دهد باید پای شعارش بایستد! ✍️ اهل استراحت کنید! ایشان کمی ساده‌اند و از روی سادگی و صداقت، سخن می‌گویند! یاد مثلی افتادم! روزی میوه‌فروش محله، جلوی پسران پیرمردی را گرفت که هر روز پدر شما می‌آید و موز و گیلاس می‌خورد و می‌رود! فرزندان پیرمرد گفتند عیبی ندارد شما ببخشید، پدر ما آلزایمر دارد و نمیداند و نمی‌فهمد که چه چیزی می‌خورد! میوه‌فروش گفت اگر نمیفهمد، چرا یکبار سیب‌زمینی و بادمجان نمی‌خورد؟! ✍️sedaye_zohoor313 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 سخنان مهم نبویان درباره مکاتبات رهبری و شعام که توسط صدا و سیما متوقف شد 🔹حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در آنتن زنده شبکه خبر، در حال تشریح جزئیات نامه‌های رد و بدل‌شده میان رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی بود که پخش برنامه به بهانه میان‌برنامه به صورت کامل متوقف شد! 🔸 سخنان نبویان که به علل و مواضع صریح و قاطع رهبر انقلاب درباره بندبند توافق و مفاد حساس آن اختصاص داشت، با توقف ناگهانی روبرو شد و نیمه‌کاره ماند. تماشای این ویدیو واجب هستش، آقایان کلا عکس نظر رهبری عمل کردند موقع رای دادن دقت کنید ولله حق الناس بزرگی رای اشتباه به کسانی که حرف رهبر را زمین میزنن این همه خون پاک ریخته شده خون پاک بچه های میناب خون پاک رهبر شهید و این همه شهید عزیز در جنگ اخیر این کشور کشور امام زمانه اگر سرباز امام زمانی تبیین کن و نشر بده تا توی تجمعات و مذاکرات و تو انتخابات هم دقت بشه هم تو مجلس هم ریاست جمهوری نشر این مطلب واجب هست 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism