eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
804 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️🚨 گزافه گویی قطری ها نخست‌وزیر قطر: هر الگوی مدیریت تنگه هرمز باید با ایران، عمان و کشورهای خلیج فارس بررسی شود/ نمی‌توان وضعیتی را پذیرفت که در آن تنها یک طرف کنترل دروازه ارتباطی ما با جهان را در دست داشته باشد. ♦️تنگه هرمز همچنان باز است و ما تأییدیه‌ای مبنی بر عدم صدور دستور برای بستن آن دریافت کرده‌ایم. ♦️انتظار می‌رود رفت‌وآمد دریایی در هرمز ظرف ۳۰ روز پس از توافق به سطح عادی بازگردد. ♦️در دوران پاک‌سازی مین‌ها از هرمز، وجود کانال ارتباطی میان واشنگتن و تهران ضروری خواهد بود. ♦️شرکت قطر انرژی (QatarEnergy) تا زمانی که از ایمنی کامل عملیات اطمینان حاصل نشود، وضعیت فورس ماژور را لغو نخواهد کرد. ♦️صندوق سرمایه‌گذاری پیشنهادی ۳۰۰ میلیارد دلاری با ایران رقمی بلندپروازانه است. ♦️ممکن است در آینده از کشورهای خلیج فارس خواسته شود در تأمین مالی این صندوق سرمایه‌گذاری مشارکت کنند. 📌پ ن: یکی از انتقادات جدی ما به این مذاکرات این بود که از موضع عزت نیست. این مذاکرات در تراز کشوری که دو قدرت برتر نظامی و هسته ای جهان را به زانو در آورد و همزمان در ۱۰ جبهه می‌جنگید و توانست دشمنان را در رسیدن به اهدافشان دچار شکست کند، نبود. اینکه قطر مفلوک مفلس که در وسط جنگ به التماس افتاده بود حالا برای ما سیاست مشخص میکند، نتیجه مذاکراتی هست که از موضع عزت و حکمت نبود. حالا بهتر می‌توان فهمید چرا رهبر انقلاب علی الاصول نظر دیگری داشتند.... ✍️محمدباقر محمدزاده 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 فواد ایزدی:آمریکایی‌ها می‌خواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمب‌های متعارف این سایت‌ها آسیب نمی‌بینند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
امروز، کربلای شیعیان است🥀 اگر بر سیدالشهداء اشک بریزیم ولی برای مظلومیت شیعیان لبنان اقدامی نکنیم، با افرادی که در روز بالای بلندی مظلومیت اباعبدالله را می‌دیدند و گریه می‌کردند و اقدامی نمی‌کردند، چه فرقی داریم؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴وضعیت اجرای تفاهم‌نامه‌ی پایان جنگ - روز پنجم جهت اطلاع ملت مبعوث شده ✍️ برای ظهورbaraye_zohor 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سر دادن شعار «مثل رهبر ما مخالف با تفاهم‌نامه‌ایم» در هیات 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
نامه‌ای از شهید طهرانی مقدم که اخیراً از طبقه‌بندی خارج شده است. با اهدای سلام با صلوات بر محمد و آل محمد (ع) احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به اهمیت پروژه تحقیقاتی ابلاغی و وجود موضوعات نو و ناشناخته در این مقیاس و خصوصاً طراحی و ساخت سوختهای جدید و موتورهای عظیم‌الجثه‌ که اطلاعات و سابقه‌ای از آن در کشور موجود نیست و همچنین لزوم انجام آزمایشات میدانی بمنظور اثبات عملکرد مورد انتظار در طراحی‌های انجام‌شده به‌صورت طبیعی و منطقی، سپاه آمادگی اتفاقاتی نظیر انفجارات، تلفات مالی، جانی و... را در این زمینه داشته باشد. بررسی پروژ‌ه‌های مشابه در دنیا چنین حوادثی را کراراً نشان می‌دهد و خیل دانشمندان و متخصصان کشته‌شده در این پروژه‌ها این مهم را اثبات می‌کند. لذا براساس شواهد و قرائن موجود در حوزه تحقیقات موشکی دنیا گذر از این اتفاقات امری بدیهی بوده، عواقب و آثار آن نباید در مسیر اجرای کار تحقیقاتی و پیشرفت پروژه تأثیر گذارد. بدیهی است که مجموعه پژوهشکدۀ فضایی به موضوع ایمنی به‌عنوان اولین اولویت کار نگریسته و به آن اهتمام جدی می‌ورزد. لذا سپاه با علم به مراتب فوق و احتمال حوادثی نظیر انفجارات بزرگ و تقدیم شهدا و... اجازه ادامه فعالیتهای تحقیقاتی و عملیاتی پروژه را داده و نسبت به عواقب آن، حمایتهای لازم حقوقی و قضایی را به‌ عمل خواهد آورد. لذا در صورتیکه مراتب فوق مورد تأیید مدیر پروژه موشک حامل ماهواره، سردار فرماندهی محترم کل سپاه می‌باشد، مستدعی است امر به ابلاغ ادامه پروژه بفرمائید. مسئول سازمان جهاد خودکفایی فرماندهی کل سپاه سرتیپ پاسدار حسن مقدم ١٣٨٨/٧/٢٠ @antineoliberalism
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ جنگ و صلح این از اختیارات رهبری است. دولت ما می‌بایست از رهنمودهای رهبر بگیره بعد براش چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ رو پیدا کنه، راه درست اینه محمد جواد لاریجانی: 🔹اگر در ساختار قانونی می‌خواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر رو بگیریم و بر اون چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم نه اینکه ما بریم یه نقشه عملیاتی خودمون درست کنیم و بعد بیایم اینو در حالی که رهبر معظم انقلاب روش ان قلت هم داره، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانونه، خلاف مسیر قانونی است. انصاف این نیست! ✍️jahade_tabien1 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴روزی که خدا به یکی از صنایع راهبردی کشور رحم کرد! حادثه‌ای که بر آن سرپوش گذاشتند 🔻به عبارت بهتر باید دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما نسبت به چنین خرابکاری‌هایی در تاسیسات انرژی کشور هوشیار باشند. چند روز پیش از شروع جنگ در یکی از صنایع پتروشیمی کشور در عسلویه که پلی پروپیلن تولید می‌کند خرابکاری روی می‌دهد و‌‌ خدا رحم می‌کند که اتفاقی نمی‌افتد و تاسیسات مهم و ارزشمند آن منفجر نمی‌شود. بی‌عرضگی مدیریتی باعث چنین حادثه‌ای شد که منجر به شات داون آن مجموعه مهم گردید! 🔻جالب است که بدانید پول زیادی هم خرج کردند تا کسی متوجه نشود! بر روی این حادثه سرپوش گذاشتند و حتی دستگاه‌های امنیتی را هم خبر نکردند تا آن را بازرسی کرده و عامل یا عوامل خرابکاری را که به گفته منابع من در تاسیسات برقی آن پتروشیمی دستکاری کرده بودند را پیدا و از حوادث بعدی جلوگیری کنند! به نظر شما چنین مدیری در تاسیسات گازی قطر وجود نداشته است؟! یک اخلال کوچک می‌تواند باعث یک حادثه بزرگ و گرفتار شدن یک کشور شود! 🔻این‌ها همه درس و تجربه است و کافی است فقط به بانک‌های کشور نگاه کنید تا بدانید دشمن در خباثت و در کثافتکاری تا چه اندازه استاد است و چگونه می‌تواند نه تنها افراد را برای تخریب زیرساخت‌ها تحریک کرده و از شبکه نفوذ و نفاق استفاده کند، بلکه روی حماقت و بی‌عرضگی برخی از مدیران ایرانی که غرق در لجن و دزدی شده‌اند حساب ویژه باز کند! مدیرانی که هزاران دلار به خارج از کشور می‌فرستند تا خبری که علیه آنها در اینستاگرام منتشر شده حذف شود اما وقتی به خود ما می‌رسند سطح نفاق‌شان حال آدم را به هم می‌زند. 🔻حالا امیدوارم کسی دنبال این پتروشیمی و مدیرعامل آن نگردد؛ این وظیفه دستگاه امنیتی کشور است که اشراف داشته باشد و بداند که چه اتفاقاتی در مجموعه‌ها روی می‌دهد. در این روزها باید کنترل و نظارت و ارتباطات در سطوح مختلف برقرار باشد و از نیروهای نخبه و کارکشته کشور در حوزه امنیت استفاده شود تا کشور شاهد جنگی غیر قابل کنترل در حوزه سایبری نگردد. اگر داستان برخی از بانک‌ها را بدانید که چه هزینه‌هایی کردند اما باز هم مشخص شد که در چاه ویل ریخته‌اند تعجب می‌کنید!. 🔻یک تحقیق در مورد سخنان مدیر عامل سابق بانک ملی کنید! دوستی می‌گفت که او در یکی از جلسات با صدای بلند اعلام کرده که چند همت برای افزایش امنیت شبکه و زیرساخت‌های فنی بانک هزینه کرده است اما هیچکس بعد از آن نرفت تحقیق کند که این پول‌ها به چه کسی داده شد؛ کدام شرکت با کدام سابقه چندین همت پول گرفتند و دست آخر هم دها هزار میلیارد تومان از دارایی‌های مردم در این بانک حبس شد دشمن به سادگی این چند همت را به پول سیاه تبدیل کرد! 🔻آنقدر حرف در دلم هست و آنقدر درد دارم که اگر بگویم شک ندارم که برای خودم دردسر درست می‌کنم؛ من فقط دلم برای کشورم می‌سوزد، دلم برای مردمم می‌سوزد و دلم برای آنهایی تنگ می‌شود که در تنگناهای زندگی مانده‌اند اما تنگه شرافت و کرامت را رها نکرده و در دریا و کوه و بیابان مردانه ایستاده‌اند تا کسی نتواند به این خاک تعرضی کند اما چه باید کرد از آن مدیران منافق و غبارآلودی که از هزار دشمن بدتر هستند ضررهایی می‌زنند که دشمن با هزار موشک و بمب نمی‌تواند.... ✍️اخبار سوریه 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism