9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 طنین نوای هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة در هیئت لواء حیدر کرار کرج در شب تاسوعا حسینی
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
‼️امام موسی صدر :
🔸در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد شمر هم سینه میزند.
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🔴ترامپ یه پست گذاشته و از خودش بابت اینکه اجازه نداده ایران به سلاح هستهای دست پیدا کنه تشکر کرده
😔
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
‼️ براساس بند اول #تفاهم نامه، "ایران و #آمریکا به همراه متحدین خود، از این پس آغازگر هیچ جنگی علیه یکدیگر نیستند". یعنی #ایران، ضمنی و ناخواسته، اسرائیل را به رسمیت شناخته و نمیتواند برعلیه منافع او اقدام کند!
✍ اوضاع #لبنان که جای خود! اینکه قرار بود تا #عقبنشینی کامل اسرائیل تا آخرین نقطه از لبنان انجام نشه، مذاکرات جدیدی انجام نمیشه و شد، جای خود! #اسرائیل یک سانت از لبنان عقب نرفت و امروز هم همچنان داره مواضع #حزب_الله رو میزنه و جناب نبیه بری و جناب شیخ نعیم قاسم هم فرمودن که زیر بار این تحمیل نخواهند رفت!
✍ اما بند ۱ #توافق رو داشته باشید که چند ماه آینده قراره به این پست، مطالب زیادی ارجاع داده بشه. اگر در آینده دیدید که اسرائیل به شخم زدن لبنان ادامه داد. اگر دیدید آمریکا و متحدینش و نیروهای نیابتی او یعنی اسرائیل و #تحریرالشام و #داعش و یا هر اسم دیگهای با این مشخصات به #عراق و لبنان حمله کردن و این طرف، برخی مثل ماجرای سوریه در سال ۸۹ و ۹۰، نفهمیدن که باید برای حفظ #منافع_ملی کشورمون به عراق و لبنان که #عمق_استراتژیک ما هستند وارد بشیم، بدونید که اتومات برجام منطقهای هم امضا شده!
✍ #برجام_منطقهای که حتما نباید ثبت سند بشه! همین که لبنان رو بزنه و شما نخوای کاری کنی، یعنی! یادتون نره، طبق نظر مرحوم هاشمی و روحانی و اوباما و ترامپ، از اول هم قرار بود که #برجام_سه_ضلعی رو امضا کنیم! برجام موشکی و منطقهای هم دو ضلع بعدی برجام هستهای بودن!
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
📸 قاب ماندگار از آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روضهخوانی امام شهید حضرت آیتالله سید علی حسینی خامنهای در شب عاشورا
#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🟥 فلج کردن اقتصاد کشور مقدمهای برای آغاز جنگ..
#علی_الاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 آیا وفاقیون صدای این فرزند دیگر حضرت زهرا را هم میتوانند خاموش کنند؟
🔶حجت الاسلام روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نوشت؛
آقایان پزشکیان و قالیباف!مجلس را که بستید، برنامه دکتر نبویان هم که قطع کردید و به خیال خودتان او را خاموش کردید، خوب است جلوی افشاگری های این سید را هم بگیرید تا بهتر بتوانید برنامههای خود را پیش ببرید!!!البته ظاهراً یادتون رفته بود به نخست وزیر پاکستان بگویید راجع به خلع سلاح موشکی ایران حرفی نزند! خوب بود قبلاً بهش می گفتید که این گونه مسائل لو ندهد!
#علی_الاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مذاکره
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
زمان:
حجم:
1.1M
🔴چرا با استیضاح یا عذرخواهی+استعفا موافقم
🎙#حسین_ابراهیمیان
‼️ تیم مذاکرهکننده، با آمریکا بیعت کردن و برای قصاص خون رهبری، رضایت دادن ...
محاکمه تیم مذاکرهکننده و رئیس جمهور خواسته مردم مبعوث است ..
✍️ دکتر حمیدرضا مقصودی
#نه_به_آتش_بس
#فتنه_مسئولین
#علی_الاصول
#بازگشت_به_نظر_رهبری
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جواد لاریجانی: برخی در دولت با قهر و لجبازی نقشه عملیاتی خود را در برابر رهبری پیش میبرند
🔹ببینید جنگ و صلح، این از اختیارات رهبری است. دولت ما میبایست از رهنمودهای رهبر بگیرد، بعد برای آن چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ را پیدا کند، راه درست این است.
🔹اگر در ساختار قانونی میخواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر را بگیریم و بر آن، چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم؛ نه اینکه ما برویم یک نقشه عملیاتی خودمان درست کنیم و بعد بیاییم این را در حالی که رهبر معظم انقلاب روی آن، ان قلت هم دارد، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانون است، خلاف مسیر قانونی است. انصاف این نیست!
#وفاق_نفاق
#فتنه_مسئولین
#علی_الاصول
#بازگشت_به_نظر_رهبری
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🟥صادق الحسینی، مشاور همتی:
با خرید غلات از آمریکا، آنها را به ایران وابسته می کنیم؛ این خیلی خوب است!
📌پ ن: بعضی مشاوران چنان روز را شب و شب را روز جلوه میدهند که وابستگی به دشمن را هم موفقیت اقتصادی مینامند!
✍️ حکمران HokmranOnline
#وفاق_نفاق
#فتنه_مسئولین
#علی_الاصول
#بازگشت_به_نظر_رهبری
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🟥 ده نکته درباره قطعنامه امروز کنگره
۱- متن قطعنامه "به رئیس جمهور دستور میدهد تا نیروهای مسلح ایالات متحده را از درگیری علیه جمهوری اسلامی ایران خارج کند... مگر اینکه صریحاً با اعلام جنگ یا مجوز خاص کنگره برای استفاده از نیروی نظامی علیه ایران مجوز گرفته باشد."
یعنی حمله بعدی به ایران بدون مجوز کنگره غیرقانونی است.
۲- عصبانیت ترامپ در توئیت زیر به همین دلیل است. ترامپ نوشته: "من طناب را بر گردن ایران انداخته بودم، آنها آمادهی دادن تقریباً هر چیزی به ما هستند، و برای اولین بار در دههها، به ایالات متحده و رئیس جمهورش احترام میگذارند. حالا سنای ایالات متحده تصمیم میگیرد یک رأیگیری بیموقع در مورد قانون اختیارات جنگ داشته باشد، و به حامی شماره یک تروریسم در جهان میگوید که ایالات متحده از کاری که من با ایرانیها میکنم خوشش نمیآید، و من باید متوقف شوم، و با این کار به دشمن کمک و آرامش میدهد. چهار بدبخت جمهوریخواه هم همراه دموکراتها رأی مثبت دادند..."
۳- چون متن در قالب یک "قطعنامه مشترک" سنا و مجلس نمایندگان "به رئیسجمهور دستور میدهد"، این قطعنامه برای تأیید و امضای رئیسجمهور برای ترامپ ارسال نخواهد شد. یعنی ترامپ امکان وتوی این دستور کنگره را ندارد.
۴- در ماههای گذشته ترامپ درباره این قانون اظهارات منفی زیادی کرده ولی هم زمان قانون را اجرا کرده. وی در ابتدای جنگ، بر اساس قانون، کنگره را رسما مطلع کرده و در پایان مهلت ۶۰ روزه نیز دوباره طی نامه رسمی به کنگره اعلام کرده به دلیل آتشبس نیازی به فعال شدت قانون اختیارات جنگ نیست.
۵- این قطعنامه حمله بعدی به ایران را سختتر میکند. بدون مجوز کنگره حمله بعدی غیرقانونی خواهد بود. مقامات آمریکایی به قوانین بینالمللی کاملا بیتوجه هستند ولی از قوانین داخلی کاملا تبعیت میکنند (برخلاف ما!).
۶- حمله نظامی نیاز به بودجه دارد و در نهایت همین نمایندگان کنگره هستند که باید بودجه حمله بعدی به ایران را تصویب کنند. این رای یعنی معلوم نیست بودجه جنگ بعدی علیه ایران تصویب شود. و به همین دلیل قطعنامه نمادین نیست.
🔺نتیجه:
۷- لطفا با عنوان دورکردن سایه جنگ به طرف مقابل امتیاز بیخودی ندهید.
۸- تجربه نشان داده امتیاز و مذاکره سایه جنگ را دور نمیکند. چون به گفته امام شهید "آمریکا میخواهد ایران را ببلعد." یعنی امتیاز، هرچقدر هم که بزرگ باشد، برای او کافی نیست. در سه ماه گذشته هیچ شواهدی در عدم صحت این تحلیل امام شهید نداریم.
۹- علی الاصول اولیت اول کشور باید شکستن چرخه: حمله، آتشبس، مذاکره، حمله باشد. نه دریافت گندم آمریکایی یا غیر آمریکایی به جای پولهای مسدود شده ایران.
۱۰- روش صحیح دور کردن سایه جنگ از کشور بازدارندگی نظامی است. لطفا لیستی از تأسیسات آبشیرینکن و تأسیسات نفتی هدف ایران در منطقه منتشر کنید. در صورت حمله مجدد به ایران، این تأسیسات باید به گونهای تخریب شوند که بازسازی آنها حداقل دو سال زمان ببرد.
تخریب محدود بازدارندگی لازم را ایجاد نمیکند. ترامپ به تخریب محدود این تأسیسات به عنوان پروژه بازسازی برای شرکتهای آمریکایی نگاه میکند. اما تخریب گسترده قیمتهای جهانی نفت و گاز را برای حداقل دو سال بالا نگه میدارد و بازدارندگی لازم را ایجاد میکند. مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید در اولویت اهداف ایران باشد.
اگر آمریکاییها بدانند ایران واقعا به این سبک پاسخ خواهد داد به ایران حمله نخواهند کرد، مخصوصا بعد از تصویب قطعنامه بالا.
✍️فواد ایزدی
#نه_به_آتش_بس
#فتنه_مسئولین
#علی_الاصول
#بازگشت_به_نظر_رهبری
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism