eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
837 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 فلج کردن اقتصاد کشور مقدمه‌ای برای آغاز جنگ.. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 آیا وفاقیون صدای این فرزند دیگر حضرت زهرا را هم میتوانند خاموش کنند؟ 🔶حجت الاسلام روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نوشت؛ آقایان پزشکیان و قالیباف!مجلس را که بستید، برنامه دکتر نبویان هم که قطع کردید و به خیال خودتان او را خاموش کردید، خوب است جلوی افشاگری های این سید را هم بگیرید تا بهتر بتوانید برنامه‌های خود را پیش ببرید!!!البته ظاهراً یادتون رفته بود به نخست وزیر پاکستان بگویید راجع به خلع سلاح موشکی ایران حرفی نزند! خوب بود قبلاً بهش می گفتید که این گونه مسائل لو ندهد! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
زمان: حجم: 1.1M
🔴چرا با استیضاح یا عذرخواهی+استعفا موافقم 🎙 ‼️ تیم مذاکره‌کننده، با آمریکا بیعت کردن و برای قصاص خون رهبری، رضایت دادن ... محاکمه تیم مذاکره‌کننده و رئیس جمهور خواسته مردم مبعوث است .. ✍️ دکتر حمیدرضا مقصودی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥جواد لاریجانی: برخی در دولت با قهر و لجبازی نقشه عملیاتی خود را در برابر رهبری پیش می‌برند 🔹ببینید جنگ و صلح، این از اختیارات رهبری است. دولت ما می‌بایست از رهنمودهای رهبر بگیرد، بعد برای آن چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ را پیدا کند، راه درست این است. 🔹اگر در ساختار قانونی می‌خواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر را بگیریم و بر آن، چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم؛ نه اینکه ما برویم یک نقشه عملیاتی خودمان درست کنیم و بعد بیاییم این را در حالی که رهبر معظم انقلاب روی آن، ان قلت هم دارد، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانون است، خلاف مسیر قانونی است. انصاف این نیست! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥صادق الحسینی، مشاور همتی: با خرید غلات از آمریکا، آنها را به ایران وابسته می کنیم؛ این خیلی خوب است! 📌پ ن: بعضی مشاوران چنان روز را شب و شب را روز جلوه می‌دهند که وابستگی به دشمن را هم موفقیت اقتصادی می‌نامند! ✍️ حکمران HokmranOnline 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 ‌ده نکته درباره قطعنامه امروز کنگره ۱- متن قطعنامه "به رئیس جمهور دستور می‌دهد تا نیروهای مسلح ایالات متحده را از درگیری‌ علیه جمهوری اسلامی ایران خارج کند... مگر اینکه صریحاً با اعلام جنگ یا مجوز خاص کنگره برای استفاده از نیروی نظامی علیه ایران مجوز گرفته باشد‌." یعنی حمله بعدی به ایران بدون مجوز کنگره غیرقانونی است. ۲- عصبانیت ترامپ در توئیت زیر به همین دلیل است. ترامپ نوشته: "من طناب را بر گردن ایران انداخته بودم، آنها آماده‌ی دادن تقریباً هر چیزی به ما هستند، و برای اولین بار در دهه‌ها، به ایالات متحده و رئیس جمهورش احترام می‌گذارند. حالا سنای ایالات متحده تصمیم می‌گیرد یک رأی‌گیری بی‌موقع در مورد قانون اختیارات جنگ داشته باشد، و به حامی شماره یک تروریسم در جهان می‌گوید که ایالات متحده از کاری که من با ایرانی‌ها می‌کنم خوشش نمی‌آید، و من باید متوقف شوم، و با این کار به دشمن کمک و آرامش می‌دهد. چهار بدبخت جمهوری‌خواه هم همراه دموکرات‌ها رأی مثبت دادند..." ۳- چون متن در قالب یک "قطعنامه مشترک" سنا و مجلس نمایندگان "به رئیس‌جمهور دستور می‌دهد"، این قطعنامه برای تأیید و امضای رئیس‌جمهور برای ترامپ ارسال نخواهد شد. یعنی ترامپ امکان وتوی این دستور کنگره را ندارد. ۴- در ماه‌های گذشته ترامپ درباره این قانون اظهارات منفی زیادی کرده ولی هم زمان قانون را اجرا کرده. وی در ابتدای جنگ، بر اساس قانون، کنگره را رسما مطلع کرده و در پایان مهلت‌ ۶۰ روزه نیز دوباره طی نامه رسمی به کنگره اعلام کرده به دلیل آتش‌بس نیازی به فعال شدت قانون اختیارات جنگ نیست. ۵- این قطعنامه حمله بعدی به ایران را سخت‌تر می‌کند. بدون مجوز کنگره حمله بعدی غیرقانونی خواهد بود. مقامات آمریکایی به قوانین بین‌المللی کاملا بی‌توجه هستند ولی از قوانین داخلی کاملا تبعیت می‌کنند (برخلاف ما!). ۶- حمله نظامی نیاز به بودجه دارد و در نهایت همین نمایندگان کنگره هستند که باید بودجه حمله بعدی به ایران را تصویب کنند. این رای یعنی معلوم نیست بودجه جنگ بعدی علیه ایران تصویب شود. و به همین دلیل قطعنامه نمادین نیست. 🔺نتیجه: ۷- لطفا با عنوان دورکردن سایه جنگ به طرف مقابل امتیاز بی‌خودی ندهید. ۸- تجربه نشان داده امتیاز و مذاکره سایه جنگ را دور نمی‌کند. چون به گفته امام شهید "آمریکا می‌خواهد ایران را ببلعد." یعنی امتیاز، هرچقدر هم که بزرگ باشد، برای او کافی نیست. در سه ماه گذشته هیچ شواهدی در عدم صحت‌ این تحلیل امام شهید نداریم. ۹- علی الاصول اولیت اول کشور باید شکستن چرخه: حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله باشد. نه دریافت گندم آمریکایی یا غیر آمریکایی به جای پول‌های مسدود شده‌ ایران. ۱۰- روش صحیح دور کردن سایه جنگ از کشور بازدارندگی نظامی است. لطفا لیستی از تأسیسات آب‌شیرین‌کن و تأسیسات نفتی هدف ایران در منطقه منتشر کنید. در صورت حمله مجدد به ایران، این تأسیسات باید به گونه‌ای تخریب شوند که بازسازی آنها حداقل دو سال زمان ببرد. تخریب محدود بازدارندگی لازم را ایجاد نمی‌کند. ترامپ به تخریب محدود این تأسیسات به عنوان پروژه بازسازی برای شرکت‌های آمریکایی نگاه می‌کند. اما تخریب گسترده قیمت‌های جهانی نفت و گاز را برای حداقل دو سال بالا نگه می‌دارد و بازدارندگی لازم را ایجاد می‌کند. مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید در اولویت اهداف ایران باشد. اگر آمریکایی‌ها بدانند ایران واقعا به این سبک پاسخ خواهد داد به ایران حمله نخواهند کرد، مخصوصا بعد از تصویب قطعنامه بالا. ✍️فواد ایزدی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔺بازگشت نظارت‌های آژانس به ایران از حمله مجدد آمریکا-اسرائیل خطرناکتر است ترامپ و نتانیاهو که با دو جنگ وجودی و هزاران تن بمب سنگرشکن، نتوانستند محل‌های دقیق ذخایر اورانیوم را پیدا و نابود کنند با بازگشت آژانس به اهداف نهایی خود خواهند رسید و با حمله اتمی کار را تمام خواهند کرد! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 دقت کردید توی این چندروز چقدر قیمت نان بالارفته و بعضی از نانوایی ها بخاطر عدم دریافت سهمیه آرد دولتی، پخت ندارند!!؟؟ اول قحطی ایجاد کن؛ بعد افکار عمومی را آماده کن برای پذیرش گندم آمریکایی!!!! نسخه قدیمی تر: اول ویروس (کرونا) را منتشر کن؛ بعد افکار عمومی را آماده پذیرش واکسن‌های کذایی کن!!! ✍️mina_foroozesh 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
حاجى زرنگ آمریکا بود که در سقف ۱۲۰ دلاری تمام ذخایر نفت خودشو فروخت و با نفت ۷۶ دلاری در حال جایگزین کردن هست! 🛢🇺🇸💰 ✍️eco_plus 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⬅️ هیئت اعزامی به انبارهای گندم دونالدیسف تازه حضرت یعقوب هم راضی نبود اینا برن ولی اجازه داد 🚩 🥸🤪 👀@khandedare
این یک لیست کوتاه از مواردی است که در تاریخ معاصر، از «کمک‌های بشردوستانه»، «غذا»، «دارو» و «پوشش سازمان‌های بین‌المللی» به‌عنوان سلاح، ابزار بیولوژیک، یا وسیله‌ای برای جاسوسی و سلطه سیاسی استفاده شده است: ۱. پرونده کمک‌های غذایی آلوده یا مشکوک ذرت‌های تراریخته آمریکا در آفریقا (بحران ۲۰۰۲): ارسال غلات دستکاری‌شده ژنتیکی (GMO) به کشورهای قحطی‌زده آفریقایی (زامبیا، زیمبابوه و مالاوی) بدون برچسب‌گذاری. هدف، وابسته کردن کشاورزی آفریقا به بذرهای انحصاری شرکت‌های آمریکایی (مانند مونسانتو) و قطع صادرات کشاورزی آفریقا به اروپا بود. برنج‌های پلاستیکی و آلوده به آرسنیک در هائیتی (دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰): آمریکا با تحت فشار گذاشتن هائیتی برای حذف تعرفه گمرکی برنج، برنج‌های ارزان‌قیمت و یارانه‌ای خود را وارد این کشور کرد. این کار کشاورزی بومی برنج هائیتی را کاملاً نابود کرد و بعدها مشخص شد بخش زیادی از این برنج‌ها حاوی سطوح خطرناکی از آرسنیک بوده‌اند. شیر خشک‌های آلوده نستله در جهان سوم (دهه ۱۹۷۰): شرکت‌های غربی با توزیع رایگان شیر خشک در بیمارستان‌های کشورهای در حال توسعه و تبلیغات گمراه‌کننده، مادران را از شیردهی طبیعی منصرف کردند. پس از قطع کمک‌های رایگان، مادران مجبور به خرید شدند و به دلیل عدم دسترسی به آب پاک، هزاران نوزاد به دلیل اسهال و سوءتغذیه جان باختند. ۲. پرونده‌های بیولوژیک و دارویی تحت پوشش واکسیناسیون رسوایی واکسن‌های آلوده به ویروس HIV در آزمایشگاه مریو فرانسه (دهه ۱۹۸۰): شرکت فرانسوی با آگاهی از آلودگی فاکتورهای خونی به ویروس ایدز، آن‌ها را به عنوان کمک‌های دارویی و صادراتی به کشورهایی چون ایران، عراق، غرب آسیا و آمریکای لاتین فرستاد که منجر به ابتلای هزاران نفر به ایدز شد. آزمایش دارویی فایزر روی کودکان نیجریه‌ای (۱۹۹۶): شرکت داروسازی فایزر در جریان شیوع مننژیت در نیجریه، از پوشش کمک‌های پزشکی استفاده کرد تا داروی آزمایشگاهی خود (تروان) را روی کودکان آزمایش کند. این آزمایش بدون رضایت آگاهانه والدین انجام شد و منجر به مرگ ۱۱ کودک و معلولیت ده‌ها تن دیگر گردید. واکسیناسیون ساختگی فایزر برای شکار بن‌لادن (۲۰۱۱): سازمان سیا (CIA) از یک پزشک پاکستانی به نام دکتر شکیل افریدی استفاده کرد تا یک طرح واکسیناسیون هپاتیت ساختگی را در ابوت‌آباد راه بیندازد. هدف واقعی، گرفتن نمونه DNA از کودکان خانه بن‌لادن برای تأیید هویت او بود. این کار باعث بی‌اعتمادی شدید مردم به واکسن و ترور ده‌ها مأمور بهداشت واقعی در پاکستان شد. پروژه واکسن‌های ضد باروری در فیلیپین و تانزانیا (دهه ۱۹۹۰): سازمان جهانی بهداشت (WHO) مأمور اجرای طرح واکسیناسیون کزاز در کشورهای جهان سوم شد. بعدها انجمن‌های پزشکی مستقل کشف کردند که این واکسن‌ها حاوی هورمون HCG (ضد بارداری) بودند که باعث سقط جنین و عقیم‌سازی پنهان زنان می‌شد. ✍️ 🔗ادامه👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
این یک لیست کوتاه از مواردی است که در تاریخ معاصر، از «کمک‌های بشردوستانه»، «غذا»، «دارو» و «پوشش س
۳. استفاده از پوشش سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری برای جاسوسی و ترور بازرسان تسلیحاتی آنسکوم (UNSCOM) در عراق (دهه ۱۹۹۰): سازمان ملل مأمورانی را برای بازرسی تسلیحات کشتار جمعی به عراق فرستاد. بعدها فاش شد که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا (CIA) و اسرائیل (موساد) در این تیم‌ها نفوذ کرده و از تجهیزات سازمان ملل برای شنود از کاخ‌های صدام، ردیابی ارتش عراق و شناسایی اهداف بمباران استفاده می‌کردند. کلاه‌سبزها و کلاه‌سفیدها در سوریه: استفاده از پوشش گروه‌های امدادی و امدادگران داوطلب برای جابه‌جایی اطلاعات نظامی، ساخت مستندهای جعلی در مورد حملات شیمیایی و تسهیل لوجستیک گروه‌های تروریستی تحت حمایت غرب. پوشش پزشکان بدون مرز و آژانس‌های پناهندگان: در موارد متعددی، سرویس‌های اطلاعاتی غربی با جعل هویت پزشکان، روزنامه‌نگاران یا مأموران توزیع غذای سازمان ملل، به مناطق فوق‌سیاسی یا نظامی کشورهای هدف نفوذ کرده‌اند. ۴. برنامه «نفت در برابر غذا» (بزرگ‌ترین فساد مالی سازمان ملل) غارت عراق (۱۹۹۵-۲۰۰۳): این برنامه به ظاهر برای کمک به مردم تحریم‌شده عراق طراحی شد، اما تبدیل به کانالی برای رشوه، قاچاق میلیاردها دلار نفت توسط شرکت‌های غربی و توزیع غذاها و داروهای تاریخ‌گذشته و فاسد به مردم عراق شد، در حالی که نیمی از پول نفت عراق در بانک‌های غربی بلوکه می‌ماند. ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism