eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
825 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 الگوی اطلاع رسانی مذاکرت: ۱. آمریکا ادعایی میکند که برخلاف منافع ایران است. ۲. ایران تکذیب میکند. در کنار تکذیب توضیح مبهم و گیج کننده ای میدهد. ۳. نظر آمریکا تایید میشود. ۴. نمایندگان و بخشی از مردم اعتراض میکنند. ۵. عمله های رسانه ای دولت شروع به تبلیعات علیه "تندروها" میکند. ❌حاکمیت تنگه توسط ایران از بین رفت خبرگزاری رسمی عمان: 🔹سلطنت عمان در راستای تضمین آزادی کشتیرانی و پیرو رایزنی‌های ایران و آمریکا، یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز با هماهنگی سازمان بین‌المللی دریانوردی تعیین کرد. ❌خبر مذاکره در باره ی موشک های بالیستیک هم نه توسط رسانه های سلطنت طلبان و اینترنشنال که توسط دنيای اقتصاد و چندین نشریه ی دیگر تایید شد. 📌پ ن: خدا لعنت کنه عمله های وفاقی رو که پروژه گرفتن ریختن تو گروها علیه مردمی که نگران کشور و ایندشون هستن امیدوارم خارو ذلیل در دنیا و اخرت بشید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محرم تراز مردم مبعوث‌شدۀ بروجرد از شروط رهبری حاشاکه یکدم بگذریم ذوالفقار حیدریم ذوالفقار حیدریم بر زمین هرگز نیافتد پرچم ایران ما جان‌فداییم جان‌فدا جان‌فداییم جان‌فدا 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥+📃 ابراز خشم و انزجار مردم نسبت به نقض آشکار مفاد تفاهم‌نامه از سوی دشمن و رفتارهای خصمانه و توهین‌آمیز او. مردم حق دارند از عهدشکنی دشمن و خلف وعده مسئولان گلایه‌مند و معترض باشند. ⚠️ سکوت در برابر بدعهدی و تکرار خطاهای گذشته، پذیرفتنی نیست. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی دولتی‌ها و وفاقی‌ها و ماله‌ای‌ها به مردم می‌گن: شعار «مرگ بر آمریکا» ندهید. واکنش مردم: 🤬 پ ن: درسته که پایداری‌چی‌ها چندین سال به‌تنهایی شعار «مرگ بر آمریکا» را زنده نگه داشتند. ولی خطای محاسباتی ناجوری است اگر فکر کنید امروز هم فقط پایداری‌چی‌ها پای این شعارند. کل ملت می‌گوید: مرگ بر آمریکا. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 بنی صدر در میانه جنگ ایران و عراق (پاییز ۱۳۵۹ تا بهار ۱۳۶۰)، با استفاده از روزنامه خود یعنی «انقلاب اسلامی» و سخنرانی‌های عمومی، دست به افشاگری‌هایی زد که بیشتر جنبه سیاسی، متهم کردن رقبای داخلی و توجیه ناکامی‌های نظامی داشت. محورهای اصلی افشاگری‌های او در زمان جنگ شامل موارد زیر بود: افشای کمبودهای تسلیحاتی برای توجیه شکست‌ها: او بارها آمار و جزئیاتی از ضعف‌های تسلیحاتی و لجستیکی ارتش را به صورت عمومی مطرح کرد تا نشان دهد شکست عملیات‌های نظامی (مانند عملیات نصر) تقصیر او نیست؛ اقدامی که منتقدانش آن را دادن اطلاعات حیاتی به دشمن (عراق) می‌دانستند. صحبت های روزانه پزشکیان و اوباش وفاق در باره قحطی و بی پولی و نفت نفروختیم و ... نداشتن سلاح و ...هزاران موارد دیگر در میانه جنگ، ...حکم اش چیست ؟ ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
سخنران تراز مردم مبعوث: زینب زمان «به‌همین‌ چادری که سر ماست که ارثیه فاطمه است رئیس قوه قضائیه! اگ
. دقت کنید که در اکثر موارد سخنرانی‌های خواهران‌مان خیلی منطقی‌تر و کوبنده‌تر از آقایان است. شاید خدا فطرت مادری‌شان را طوری شکل داده که بتوانند در لحظات خطیر درست‌تر فکر و عمل کنند. مادران و خواهران عزیزمان! یکی از مهم‌ترین اضلاع رهبری و هدایت این نهضت شمایید. نیروی اصلی این نهضت (هم به لحاظ تعداد، هم به لحاظ اراده) شمایید. به فاطمۀ زهرا و زینب قسم که شجاعت و شهامت شما از بسیاری مردان بیشتر است. شما «آزادگی زن ایرانی» را در برابر «آزادی زن غربی» معنا کردید. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟥 :‌ امروز هرکسی برای امام‌حسین(ع) گریه کند ولی هرجایی که هست نتواند آقا را کمک کند،‌ من می‌گویم توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی! 💫🚩 🕊 | @sho313hada
✍🏼 حجت‌الاسلام نبویان، نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس: 🔹در جلسات به ما میگویند جنگ طلب هستید، ما جنگ طلب نیستیم، مذاکرات و تفاهم نامه ضعیفی که شما امضاء زدید، کشور را به سمت جنگ می برد. 🔹رهبر معظم انقلاب، صراحتاً خواستار خاتمه مذاکرات در موضوعات هسته ای هستند و فرمودند که مسئولان تعهد دادند. آیا در این تفاهم نامه موضوعات هسته ای پرونده اش بسته شد؟؟ آنچه درتفاهم نامه آمده، ایران باید در تمام موضوعات مرتبط با هسته ای، حتی نیروگاه برق، آب شیرین کن و ... رضایت آمریکا را جلب کند!!!!!!!! 📢 مردم عزیز ایران: ❗️قرار نیست پولی دست ما را بگیرد. ❗️قرار است به ما قرض بدهند!!!! با آن کالا بخریم‌ ... ❗️می‌گویند دوقطبی نکنید. 🔹بله، باید تک قطبی باشد و آن قطب، مقام معظم رهبری است و مسئولان باید گوش به فرمان ایشان باشند. 🔹آن مصلحتی که مقام معظم رهبری متوجه آن نباشد و شما (مدافعان تفاهم) متوجه آن هستید، عین مفسده هست ... مصلحت را شما درک میکنید؟ و رهبر معظم انقلاب درک نمی‌کند!!!! این حرف خیلی زشت است. ✍️yalesaraat 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 قالیباف رییس تیم‌مذاکراتی ایران در واکنش به اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر خرید محصولات کشاورزی توسط ایران: 🔶آمریکا به دروغ ادعا می‌کند که دارایی‌های آزادشدهٔ ما برای خرید محصولات کشاورزی آن‌ها صرف خواهد شد. عجب! تنها محصولی که ما برداشت می‌کنیم، همان چیزی است که شما سال‌ها پیش کاشته‌اید: دهه‌ها بی‌اعتمادی! 🔶قالیباف با کنایه به سالها بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکایی‌ها نوشت: این محصول [بی‌اعتمادی] کاملاً ارگانیک، فراوان و بومی است. اما ظاهراً آمریکا فقط سویای تراریخته و وعده‌های عمل‌نشده و حرف‌های بی‌ارزش صادر می‌کند! پ.ن: دکتر جون،دوست دارم حرفاتو باور کنم ولی نمی‌دونم چرا باورم نمیشه😅 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 مدیریت اقتصادی به مثابۀ شکنجه وزیر خزانه‌داری آمریکا اسکات بسنت گفته است: «هر لحظه که بخواهیم می‌توانیم امتیازات داده‌شده را از ایرانیان پس بگیریم، مثل هویج. فعلا فقط می‌خواهیم آنها ببینند که نداشتن تحریم‌ها چه حسی دارد». متخصصان شکنجه می‌گویند درد و رنج دارای یک آستانۀ حداکثری است. یعنی اگر فشار و آسیب از حد مشخصی فراتر برود، دیگر هیچ چیز احساس نخواهید کرد. بنابرین شکنجه‌گر نباید صرفا` در پی افزایش درد باشد، بلکه باید بتواند ادراک درد را مدیریت کند: آن را پایین بیاورد و حتی با لذت جایگزینش کند، تا بتواند در مرحله‌ی بعد باز هم روی «ترس از درد» حساب باز کند. ادعای شکنجه‌گران نه تنها دربارۀ فرد بلکه حتی دربارۀ جامعه هم صادق است. جامعه به گرانی دی‌ماه واکنش شدیدی نشان داد؛ ولی وقتی درد از حد گذشت، در اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد عملا جامعه‌مان دچار بی‌حسی شده بود. اسکات بسنت به درستی تشخیص داده است که در حال حاضر نمی‌توان با افزایش فشار، مقاومت مردم را شکست. زیرا اکنون فشار اقتصادی، آستانه‌ی ادراک را رد کرده است. شکنجه‌گر اکنون باید با شربت آبلیمو برگردد. باید فیلم «من سالوادور نیستم» بگذارد. باید تحریم‌ها را بردارد. باید آب‌نبات توی دهان مردم بخیساند. بعد از آن، مردم دوباره تلخی طعم زهر را حس خواهند کرد. بعدش مردم دوباره از بازگشت تحریم‌ها خواهند ترسید. بعدش دوباره شورش‌های کور راه خواهند افتاد. چاره چیست؟ قطع مذاکرات، مشروط نکردن مملکت به توافق، صنعتی‌سازی گسترده با کمک چین و روسیه با اتکا به نیروهای داخلی، خودکفایی اقتصادی. هر راهی غیر از این به معنای گیر افتادن در طرح شکنجه‌گران اقتصادی است. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
آقای احمدی‌مقدم راست می‌گویند. نظام به اصلاحات نیاز دارد. ولی نه اصلاحات قالیبافی، بلکه اصلاحات آنتی‌قالیبافی. نقطه‌ی شروع اصلاحات آنتی‌قالیبافی کجاست؟ از خود مدعیان! آقای احمدی مقدم! سردار سابق منفصل‌شده. لطفا قبل از آنکه دست‌به‌کار اصلاح نظام شوید تکلیف پرونده‌ی فساد مالی‌تان را در سال ۹۲ روشن کنید. گرچه دادگاهی برایتان برگزار نشد ولی صورت‌های مالی نیروی انتظامی نشان می‌دهد هنوز ۱۰ درصد از پول محموله‌های نفتی آن سال را تحویل نداده‌اید. سردار سابق! نام شما را در سایت رهبری جستجو کردم. امام‌ خامنه‌ای هم از آن تاریخ به بعد دور شما را خط کشیده. وقتی توی ده راهتان نمی‌دهند احوال خانۀ کدخدا را چرا می‌پرسید؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism