eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
843 دنبال‌کننده
5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بهای آمریکایی شدن 🔸پیرمرد، که سه چهار قلم مواد شوینده خریده بود پس از شنیدن قیمت چهار میلیونی، چشم‌هایش چهارتا شد و بلند بلند فحشی به «ملا» ها داد. 🔸برای کارمندانی که در طول سال، پس از چهار پنج برابر شدن قیمت‌ها، فقط یکبار افزایش حقوق چند درصدی دارند، این وضعیت دردناک و قابل درک است. 🔸اما خیلی‌ها درک نمی‌کنند این بهای آمریکایی شدن است و به ملاها ربطی ندارد. 🔸در ایرانی که به رنگ آمریکا در بیاید، حقوق ما به اندازه سابق خواهد ماند ولی همه چیز به قیمت دلاری جهانی جهش خواهد کرد. 🔸همان کاری که دولت درحال انجام آن است و روزبه‌روز قیمت خدمات و کالاها را رسماً افزایش می‌دهد. 🔸هر افزایش قیمتی بدون افزایش حقوق یعنی کودتا علیه مردم و انقلاب. 🔸در ایرانی که یک عده می‌خواهند، توهم خوشبختی و پولداری، آن هم بدون کار کردن به اندازه یک آمریکایی و پرداخت مالیات سنگین مثل آنها، موج می‌زند. اما ایرانی که آمریکا بر آن مسلط شود، فقط یک مستعمره ثروتمند است که مردمش نباید از منافع کشور استفاده کنند، باید نفت مفت به آمریکا بدهند که مردم آمریکا بنزین ارزان داشته باشند، باید مثل بنگلادشی‌ها و خیلی کشورهای دیگر با روزی یک دلار و ۱۲ ساعت کار طاقت فرسا زندگی کنند و هزینه آب و برق گران را بدهند، تا شهروند آمریکایی جنس ارزان به دستش برسد. 🔸اینطور نیست که آمریکایی کار کند، و ما با پول نفت بهترین تولیدات آمریکا را بخریم. همان یونجه آمریکا هم به آخور آمریکا پرستان نخواهد رسید. 🔸آمریکایی شدن یعنی مثل لبنان، ارتش سلاح آمریکایی دستش باشد و در خیابان بچرخد اما اجازه نداشته باشد از مرزهای کشور دفاع کند. 🔸یعنی بانک‌ها با جهان در ارتباط باشند و کارت ویزا و مسترکارت بدهند اما بعد مدتی، کل پول شما را ندهند و بگویند پول نداریم! 🔸یعنی مالیات سنگین بر درآمد، و نداشتن یک بیمه درمانی کافی، یعنی برای یک ویزیت و آزمایش و ام‌آرآی یک ماه در نوبت بمانید. 🔸مزیت‌های آمریکایی شدن بیشتر برای مسئولین و فرزندانشان است تا مردم. حتی دورریزهای سفره هم به مردم نخواهد رسید. ✍️حکمران HokmranOnline 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر سید یاسر جبرائیلی: چرا کشور باید به نقطه‌ای برسد که غذای دام از آمریکا وارد کنیم؟ 💢درحالی‌که صادرکنندگان ایرانی، از سال ۹۷، ۱۳۰ میلیارد دلار ارز صادراتی را به کشور بازنگردانده‌اند، ما به آزادسازی ۲۴ میلیارد دلار حاصل از تفاهم با ایالات متحده دلخوش هستیم. 🔗مشاهده کامل در آپارات👉👉 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
علی‌الاصول "انتخاب" نباید روی سخنان معاون سیاسی سپاه رپرتاژ بره! سردار دقت کن✋ ✍️حسین زمانی میقان hzamanim 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
والله والله والله سلاح آخر دشمن، سلاح اقتصاد است. والله والله والله راهکار مقابله با این سلاح بسیار آسان است. فقط کافی است لیبرال ها را از صندلی ها برداریم... ✍️ دکتر حمیدرضا مقصودی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔹بیانیه مشترک برخی دولت های عربی و آمریکا: صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشک‌ها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است. 🔺آقایان مذاکره طلب و زبان دنیا بلد چه کرده اید در مذاکرات منفعلانه تان که اینگونه زبان این گاوهای شیرده زبان بسته را هم باز کرده اید؟!! این بود هماهنگی دیپلماسی با میدان؟!! ... ✍️ "قاسم اکبری" ghasemakbari1 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
منامه؛ تیر خلاص به توافق پزشکیان-ترامپ آمریکا و متحدانش در پایان نشست منامه بیانیه‌ای مشترک صادر کردند. مفادی که نقض کامل داستانبافی وفاقیون هستند: ۱-صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشک‌ها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است. ۲-هرگونه سرمایه‌گذاری یا تجارت با ایران مشروط به پایبندی این کشور به یادداشت تفاهم و توافق نهایی است. ۳-ما تأکید می‌کنیم که حاکمیت لبنان تا زمانی که بازیگران غیردولتی قابلیت‌های نظامی خود را خارج از اختیارات دولت حفظ کنند، محقق نخواهد شد. ۴-ما حملات گروه‌های عراقی وفادار به ایران علیه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را محکوم می‌کنیم. ۵-ما با اعمال هرگونه هزینه یا اخذ مالیات در تنگه هرمز یا تلاش برای کنترل آن مخالفیم. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
Valiasr.pdf
حجم: 198K
این بیانیه در شب عاشورا ابتدا در میدان ولیعصر تهران و سپس در چهار راه ولیعصر-انقلاب خوانده شد و مردم حاضر در هر دو تجمع با استقبال پرشور خود آن را تایید کردند. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🕸 دکل‌های 5g بخشی از تار عنکبوت دشمن؟ در خرداد ماه سال گذشته (قبل از جنگ دوازده روزه) گسترش پوشش 5G شتاب بی‌سابقه‌ای گرفت. در خرداد ماه امسال، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خبر داد که پوشش 5G در کشور به ۷۵درصد خواهد رسید. دکتر احمد قدیری در ۸ تیر ۱۴۰۴ هشدار داد که سرعت 5G در کشور به‌گونه‌ای است که "گویی کارکرد اینترنتی ندارند و زمانی که گوشی متصل می‌شود سرعت نت به طور محسوسی کاهش می‌یابد." 🕸موضوع زمانی مهم می‌شود که نگاهی به سند استراتژی 5G وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) بیندازیم. این سند ماه مه 2020 منتشر شد و لب کلام آن این است: "پنج جی یک فناوری استراتژیک حیاتی است که به کشورهایی که بر فناوری‌های ارتباطی پیشرفته تسلط دارند، این امکان را می‌دهد که از مزیت اقتصادی و نظامی بلندمدت برخوردار باشند." مزیت نظامی 5G چیست؟ "مدیریت همزمان تسلیحات پرنده در محیط‌های فیزیکی و اطلاعاتی پیچیده." کسانی چون دکتر قدیری هشدار دادند؛ خود وزارت دفاع دشمن نقش 5G را در کنترل پرنده‌های متخاصم شرح داده است. اینها روشن است. فقط معلوم نیست کدام نهاد بازرسی اجازه توسعه این تار عنکبوت را به سازمان تنظیم مقررات رادیویی داده است؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زلزلۀ مهیب ونزوئلا رو ديدم ياد اين آيه قرآن افتادم كه با تحدي به منافقين ميگه: «فكر كرديد با جنگ نرفتن و مقاومت نكردن، ميتوانید مرگ را از خودتان دور كنيد؟ اگر راست ميگویید بفرماييد!» الَّذينَ قالوا لِإِخوانِهِم وَقَعَدوا لَو أَطاعونا ما قُتِلوا ۗ قُل فَادرَءوا عَن أَنفُسِكُمُ المَوتَ إِن كُنتُم صادِقينَ ١٦٨/آل عمران ‌‌‌✍ مطهره وافی یزدی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
انحراف فکری ناجور دربارۀ امام زمان این روزها خط نفاق روی به تبلیغات زیر آورده است: «گرفتن انتقام رهبر شهید فقط کار خود آقا امام زمان است». قاطعانه عرض می‌کنم چنین حرفی جزو «صهیونیات» است و هیچ ربطی به آموزه‌های شیعی ندارد. چرا؟ همه‌مان در مذهب تشیع این را یاد می‌گیریم که شهادت امام تقصیر بی‌تعهدی ما مردم است. یاد می‌گیریم که تک‌تک‌مان در قبال تاریخ مسئولیت داریم. یاد می‌گیریم آغاز قیام مهدی منوط به مسئولیت‌شناسی و تعهدپذیری ماست. اینکه به ما گفته شود «بنشینید تا منجی بیاید و خودش انتقام بگیرد و مسائل را حل کند» این یک جور دیدگاه بنی‌اسرائیلی است. زیرا مبتنی بر این باور یهودی است که «خدا همه‌ی کارها را انجام می‌دهد و مسئولیتی به گردن مومنان نیست». چنین تحریف آشکاری نباید به مذهب تشیع راه نفوذ پیدا کند. شک نکنید کسانی که امروز وظیفۀ انتقام را به امام زمان حواله می‌کنند، خودشان از قاتلان امام شهید هستند. اینها شکم‌سیرانی هستند که نمی‌خواهند دنیایشان را برای امر خدا به خطر بیاندازند. پس یک کلاه شرعی برای خودشان می‌دوزند و با خیال راحت یک گوشه لم می‌دهند. از بچگی بیرون بیایید! تعهد و مسئولیت را بشناسید! تکلیف را بشناسید! قرار نیست امام زمان بیاید تا مشق‌ شب‌های نانوشتۀ شما را تکمیل کند! راحت‌طلبی را کنار بگذارید! چه خوب گفت امام صادق وقتی که فرمود: «نخستین گروهی که با منجی عناد می‌ورزند راحت‌طلبان هستند». پ ن: برسد به دست مداحان خودفروخته 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 امیرالمومنین: بنده نظر دیگری داشتم... 🔶نَهَيتُکُم عَن هَذِهِ‌الحکومةِ فَأَبَيتُم عَلَيَّ إِباءَ المُنابِذینَ حَتَّی صَرَفتُ رَأیی إِلَی هَوَا‌کُم! 🔶شما را از حكميت [مــذاکره‌ی با معاویه] بازداشتم؛ پس برای من خودسری‌کردید چونان خودسری پیمان‌شکنان، تا ناگزیر تصمیم‌خویش را با میل شما هماهنگ کردم. 📚نهج البلاغة، خطبهٔ ۳۶ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism