🔹بیانیه مشترک برخی دولت های عربی و آمریکا:
صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است.
🔺آقایان مذاکره طلب و زبان دنیا بلد
چه کرده اید در مذاکرات منفعلانه تان که اینگونه زبان این گاوهای شیرده زبان بسته را هم باز کرده اید؟!!
این بود هماهنگی دیپلماسی با میدان؟!! ...
✍️ "قاسم اکبری" ghasemakbari1
#وفاق_نفاق
#فتنه_مسئولین
#بازگشت_به_نظر_رهبری
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
منامه؛ تیر خلاص به توافق پزشکیان-ترامپ
آمریکا و متحدانش در پایان نشست منامه بیانیهای مشترک صادر کردند.
مفادی که نقض کامل داستانبافی وفاقیون هستند:
۱-صلح در منطقه مستلزم مقابله با تهدیدات ایران، از جمله موشکها، پهپادها و حمایت از نیروهای نیابتی آن است.
۲-هرگونه سرمایهگذاری یا تجارت با ایران مشروط به پایبندی این کشور به یادداشت تفاهم و توافق نهایی است.
۳-ما تأکید میکنیم که حاکمیت لبنان تا زمانی که بازیگران غیردولتی قابلیتهای نظامی خود را خارج از اختیارات دولت حفظ کنند، محقق نخواهد شد.
۴-ما حملات گروههای عراقی وفادار به ایران علیه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را محکوم میکنیم.
۵-ما با اعمال هرگونه هزینه یا اخذ مالیات در تنگه هرمز یا تلاش برای کنترل آن مخالفیم.
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
Valiasr.pdf
حجم:
198K
این بیانیه در شب عاشورا ابتدا در میدان ولیعصر تهران و سپس در چهار راه ولیعصر-انقلاب خوانده شد و مردم حاضر در هر دو تجمع با استقبال پرشور خود آن را تایید کردند.
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🕸 دکلهای 5g بخشی از تار عنکبوت دشمن؟
در خرداد ماه سال گذشته (قبل از جنگ دوازده روزه) گسترش پوشش 5G شتاب بیسابقهای گرفت.
در خرداد ماه امسال، رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی خبر داد که پوشش 5G در کشور به ۷۵درصد خواهد رسید.
دکتر احمد قدیری در ۸ تیر ۱۴۰۴ هشدار داد که سرعت 5G در کشور بهگونهای است که "گویی کارکرد اینترنتی ندارند و زمانی که گوشی متصل میشود سرعت نت به طور محسوسی کاهش مییابد."
🕸موضوع زمانی مهم میشود که نگاهی به سند استراتژی 5G وزارت دفاع ایالات متحده (DoD) بیندازیم. این سند ماه مه 2020 منتشر شد و لب کلام آن این است:
"پنج جی یک فناوری استراتژیک حیاتی است که به کشورهایی که بر فناوریهای ارتباطی پیشرفته تسلط دارند، این امکان را میدهد که از مزیت اقتصادی و نظامی بلندمدت برخوردار باشند."
مزیت نظامی 5G چیست؟
"مدیریت همزمان تسلیحات پرنده در محیطهای فیزیکی و اطلاعاتی پیچیده."
کسانی چون دکتر قدیری هشدار دادند؛ خود وزارت دفاع دشمن نقش 5G را در کنترل پرندههای متخاصم شرح داده است. اینها روشن است. فقط معلوم نیست کدام نهاد بازرسی اجازه توسعه این تار عنکبوت را به سازمان تنظیم مقررات رادیویی داده است؟
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زلزلۀ مهیب ونزوئلا رو ديدم ياد اين آيه قرآن افتادم كه با تحدي به منافقين ميگه: «فكر كرديد با جنگ نرفتن و مقاومت نكردن، ميتوانید مرگ را از خودتان دور كنيد؟ اگر راست ميگویید بفرماييد!»
الَّذينَ قالوا لِإِخوانِهِم وَقَعَدوا لَو أَطاعونا ما قُتِلوا ۗ قُل فَادرَءوا عَن أَنفُسِكُمُ المَوتَ إِن كُنتُم صادِقينَ
١٦٨/آل عمران
✍ مطهره وافی یزدی
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین که خواهرمون گفت
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
انحراف فکری ناجور دربارۀ امام زمان
این روزها خط نفاق روی به تبلیغات زیر آورده است: «گرفتن انتقام رهبر شهید فقط کار خود آقا امام زمان است».
قاطعانه عرض میکنم چنین حرفی جزو «صهیونیات» است و هیچ ربطی به آموزههای شیعی ندارد. چرا؟ همهمان در مذهب تشیع این را یاد میگیریم که شهادت امام تقصیر بیتعهدی ما مردم است. یاد میگیریم که تکتکمان در قبال تاریخ مسئولیت داریم. یاد میگیریم آغاز قیام مهدی منوط به مسئولیتشناسی و تعهدپذیری ماست.
اینکه به ما گفته شود «بنشینید تا منجی بیاید و خودش انتقام بگیرد و مسائل را حل کند» این یک جور دیدگاه بنیاسرائیلی است. زیرا مبتنی بر این باور یهودی است که «خدا همهی کارها را انجام میدهد و مسئولیتی به گردن مومنان نیست». چنین تحریف آشکاری نباید به مذهب تشیع راه نفوذ پیدا کند. شک نکنید کسانی که امروز وظیفۀ انتقام را به امام زمان حواله میکنند، خودشان از قاتلان امام شهید هستند.
اینها شکمسیرانی هستند که نمیخواهند دنیایشان را برای امر خدا به خطر بیاندازند. پس یک کلاه شرعی برای خودشان میدوزند و با خیال راحت یک گوشه لم میدهند.
از بچگی بیرون بیایید! تعهد و مسئولیت را بشناسید! تکلیف را بشناسید! قرار نیست امام زمان بیاید تا مشق شبهای نانوشتۀ شما را تکمیل کند! راحتطلبی را کنار بگذارید!
چه خوب گفت امام صادق وقتی که فرمود: «نخستین گروهی که با منجی عناد میورزند راحتطلبان هستند».
پ ن:
برسد به دست مداحان خودفروخته
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🟥 امیرالمومنین:
بنده نظر دیگری داشتم...
🔶نَهَيتُکُم عَن هَذِهِالحکومةِ فَأَبَيتُم عَلَيَّ إِباءَ المُنابِذینَ حَتَّی صَرَفتُ رَأیی إِلَی هَوَاکُم!
🔶شما را از حكميت [مــذاکرهی با معاویه]
بازداشتم؛ پس برای من خودسریکردید چونان خودسری پیمانشکنان،
تا ناگزیر تصمیمخویش را با میل شما هماهنگ کردم.
📚نهج البلاغة، خطبهٔ ۳۶
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴عکس مهد کودکی مسعود
جشن الفبای مسعود در پاکستان
مسعود در ایران👈چهره عبوس
مسعود در پاکستان👈خندان
.#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism
🌍 حمله بیوقفه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
🔹خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان از حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به اطراف منطقه نبطیهالفوقا خبر داد.
🔹این حمله در حالی انجام شد که با وجود اعلام آتشبس، ساکنان منطقه در حال برگزاری عزاداری حسینی بودند و منابع محلی از تداوم حملات هوایی اسرائیل به این منطقه خبر دادند.
.#علیالاصول
#یا_لثارات_الخامنه_ای
#خونخواهی_امام_شهید
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩
اقتصادی سیاسی فرهنگی
🗣 @antineoliberalism