eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
858 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 تحریم‌های نفتی علیه ایران بی‌تاثیر شده بودند وزیر انرژی آمریکا: 🔹تحریم‌های نفتی علیه ایران عملا بی‌اثر شده بودند. صدور مجوزهای عمومی برای صادرات نفت ایران امتیاز بزرگی محسوب نمی‌شود. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای، تحرکات لجستیک هوایی آمریکا در غرب آسیا تنها طی ۷ روز گذشته است (۲۰هزار بار تندتر شده)؛ روندی که ۷۶ روز است ۲۴ ساعته تکرار می‌شود! ​🔺 بزرگ‌ترین ابر_عملیات لجستیک تاریخ با تحلیل آماری، این فشرده‌ترین پل هوایی (Airlift) آمریکا در تاریخ نظامی است که ابعاد آن حتی از جنگ ۲۰۰۳ عراق نیز فراتر رفته است. ​🔺این حجم شگفت‌آور از پروازها، فراتر از یک جبران ساده‌ی ذخایراست. تمام انبارها و زاغه‌های استراتژیک آمریکا در منطقه اصطلاحاً فول‌لود و درحال تکمیل ظرفیت نهایی هستند. ارتش آمریکا میلیاردها دلار هزینه را صرف یک تهدید توخالی یا آرایش ایذایی نمی‌کند؛ این یعنی آمادگی برای یک ضربه پیش‌دستانه، فلج‌کننده و احتمالا ورود زمینی! ​🔺این کاروان متراکم از مسیر پایگاه‌های شرقی آمریکا و اروپا، انواع تسلیحات سنگین، پدافند (تاد و پاتریوت) و قطعات یدکی را به پایگاه‌های سنتکام (اسرائیل، اردن، عربستان، قطر و...) سرازیر کرده است. ​🔺واشنگتن از فرصت تعلیقِ اقدام ایران در دوره آتش‌بس، برای بازیابی توان نظامی، بازسازی بانک اهداف و تمهید یک مواجهه فراگیر استفاده کرد. همزمان، نشانه‌های تحرک جولانی در شرق لبنان برای مهار حزب‌الله، تکه دیگر این پازل است. ​مذاکره ضعیف، فرصت اقدام مجدد با شدتِ بیشتر را به دشمن داد و آمریکا این فرصت لجستیکی بی‌نظیر را از دست نخواهد داد! 🔴 در آخر باید به قوای مسلح و نیروهای امنیتی بگویم: خود را برای یک نبرد عاشورایی در داخل و خارج از کشور آماده کنید، کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن اللَّه ✍️ میثم آقایی 🔔🚩 🗣 @antineoliberalism
ویراست روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز: 🔻دو هفته از اختلال گسترده در بانک‌های اصلی کشور می‌گذرد و تنها واکنش آقایان بانک مرکزی این است که «در حال مقابله با حملات سایبری هستیم.» جای پرسش است که چرا از تجربه تلخ هک بانک سپه و جنگ سایبری دوازده روزه در گذشته درس گرفته نشد؟ 🔻جناب رئیس کل بانک مرکزی! البته درد اصلی، هک شدن سرورها نیست؛ «هک شدن تفکر مدیران» و خطای محاسباتی مسئولانی چون شما است که اخیراً گفته‌اید: «اگر قیمت و کیفیت نهاده‌های آمریکایی بهتر باشد، برای خریدش مانعی نداریم!» این چه استدلال کودکانه‌ای است؟! شما و مدیران پیش از شما با همین استدلالِ «جنس آمریکایی ارزان‌تر و بهتر»، زیرساخت‌های حیاتی شبکه بانکی را باتجهیزات آمریکایی آلوده کردیدو امروز صرفاً تماشاچی هستید! چطور بخش‌های دیگری از اقتصاد کشور، سال‌هاست خود را از تله وابستگی به این تجهیزات نجات داده‌اند و امروز از این منظر آسیب‌پذیر نیستند؟ 🔻تاوان این توهمات و ساده‌اندیشی‌ها و عبرت نگرفتن‌ها را نبایدمردم و کسب‌وکارها بدهند. به جای موضع‌گیری‌های ناامید کننده، فورا فکری به حال بحران شبکه بانکی کنید! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
هموطن! چشمانت را باز کن؛ موج گرانی‌ها، شوک‌درمانی‌های اقتصادی و تلاطم دلار، ناتوانی نیست؛ یک «سناریوی عمدی» برای به زانو درآوردن ملت و حراج منافع ملی پای میز مذاکره است. فکت‌ها را ببینید: ۱. آدرس غلط در توان نظامی: پیاده‌نظام رسانه‌ای مثل وحید اشتری می‌گویند نفت صفر شده و توان نظامی نداریم! مقامات ارشدی چون قالیباف هم از خسارت جنگ می‌گویند و اخبار تلفات دشمن (مثل اصفهان) را سانسور می‌کنند. هدف؟ جا انداختن دروغِ «ما ضعیف هستیم» برای توجیه سازش! ۲. شوک‌درمانی و گرانی دست‌ساز: بازی با ارزش ریال و گران کردن تعمدی دلار، مستقیماً از اتاق‌ فکرهایی مدیریت می‌شود تا مردم از شدت فشار معیشتی، خودشان خواهان توافق و عقب‌نشینی و البته دادن منافع کشور شوند. ۳. سناریوی حملات سایبری به بانک‌ها: قطع عمدی دیتابیس‌ها به اسم حمله سایبری، یک توافق پشت‌پرده برای آماده سازی شرایط، کنترل بازار طلا و در نهایت، تحمیل سیستم کنترلی «ریال دیجیتال» است. بانک مرکزی با پول بدون پشتوانه هرگز ورشکست نمی‌شود، اما وضعیت را تعمداً فلج نشان می‌دهند که ادعای ضعیف بودن و ورشکستگی را بکنند. ۴. دروغ بزرگ ورشکستگی: بانک مرکزی در سیستم پول بدون پشتوانه هرگز ورشکست نمی‌شود و توان خلق پول دارد؛ اما تعمداً سیستم را فلج نشان می‌دهند تا لزوم مذاکره را باور کنید. این بحران‌ها طبیعی نیست؛ این گروگان‌گیری روح، روان و مال مردم است! دارند تعمداً کشور را به سمت فروپاشی هدایت می‌کنند تا تسلیم پشت‌پرده را تنها راه نجات جا بزنند. فریب نخورید؛ بیدار شوید! ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 چند وقت دیگه ک دوباره جنگ شد مسئولیت قبول میکنن و استعفا میدن؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 انرژی در بورس طبق مصوبات دولت قرار است به هر فرد سهمیۀ انرژی مشخصی (برق و بنزین) تعلق بگیرد. اگر مصرفش نکرد می‌تواند در بورس بفروشد، اگر مصرفش بیشتر بود می‌تواند از بورس بخرد. طبق تبلیغات گوشخراش رسانه‌های قلم‌فروش، انگیزۀ دولت از این کار همانا برقراری عدالت بین شهروندان است. اما مناسبات واقعی چیز دیگری می‌گویند. وقتی ادارۀ برق ۱ کیلووات‌ساعت انرژی به جامعه می‌فروشد، پولی که می‌گیرد تقریبا برابر با قیمت تولید برق است. وقتی بورس ۱ کیلووات‌ساعت برق به جامعه می‌فروشد پولی که می‌گیرد شامل موارد زیر است: قیمت تولید برق + سود مالک سهمیه + سود کارگزاری بورس. بنابرین جامعه در حالت دوم پول بیشتری می‌پردازد، بدون آنکه پول بیشتری به منابع شرکت برق واریز شود. این پول اضافی به کجا می‌رود؟ به جیب دلالان بورس. از آنجا که جامعه مجبور شده است پول بیشتری برای انرژی بپردازد، در قدم بعد هزینۀ باقی تولیداتش هم دومینووار افزایش می‌یابد. در آخر موج دومینو به شرکت برق برمی‌گردد و هزینه‌هایش افزایش می‌یابد. آن هم در حالیکه منابعش زیاد نشده‌اند (زیرا پول اضافی اولیه فقط به جیب انگل‌های بازار بورس رفت). در نتیجه شرکت برق دچار کسری بودجه خواهد شد. کسری بودجه هم مکافات جدیدی به بار می‌آورد: مستهلک شدن تاسیسات و کاهش راندمان و نهایتا` افزایش هزینه‌های تولید برق. این چرخۀ شوم و شیطانی اصلا و ابدا در راستای بهینه‌سازی نیست. کاملا برعکس! نتیجه‌اش کلنگی شدن کل ایران است. برادران خواهران دوستان عزیزان دیگر نمی‌توان سیاست‌های دولت نولیبرال را صرفا با تکیه بر غریزۀ سودجویی‌شان توضیح داد. تنها یک توضیح برای این سیاست‌های اقتصادی وجود دارد: آنها ادامۀ بمباران‌اند. هدف‌شان همان هدف موشکهای تامهاوک است. قصدشان نابودی و تمدن‌زدایی از ایران است. کاری که دشمن نتوانست با اف‌۳۵ انجامش دهد، دولت‌مان تعهد داده با «اصلاحات اقتصادی» انجام دهد. برای مقابله با اف‌۳۵ سامانه‌ی «آرش کمانگیر» داشتیم. سیاست‌های اقتصادی ویرانگر را باید با چه وسیله‌ای متوقف کنیم؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر حسین کچویان: این عجیب است که در کشوری جنگ اتفاق بیفتد و درست بعد از هر تهاجمی، کلی انسان کشته بشوند، یک عدهٔ منحط که دقیقا بخش داخلی سلطهٔ غرب هستند بیایند بیانیه بدهند که باید الان انقلاب شود! . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مراقب جان رهبر باشید دغدغه یک خارج نشین ساکن انگلستان ➕ شیعیان پاکستان میگن به رئیس‌جمهور پاکستان اعتماد نکنید اون کاسه لیس ترامپ و آمریکا هست ➕ هدفش به شهادت رساندن آیت‌الله سید مجتبی خامنه ای است . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴 🔻 دقایقی پیش ارتش اسرائیل از ترور ۷ عضو حزب‌الله در جنوب لبنان در حمله‌ای به ساختمانی در نبطیه خبر داد. 💣🇱🇧
🔴 قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم. 🔹اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند. . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨 مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی تهران: اگه ترامپ تمام تحریم ها رو لغو کنه و فردا بیاد تهران با پزشکیان آبگوشت بزباش بخوره؛ وضع مردم بهتر نمیشه حتی بدترم میشه. پ ن: در اینکه با حصول توافق وضع بدتر خواهد شد شکی نیست. اما آدرس غلط ندهید. دلیلش این نیست که دولت ما فاسد است. دلیلش این است که دولت آمریکا ام‌الفساد است. . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism